WTF?! (או: תוך כמה זמן לדעתכם זה מגיע לארץ?) - עמוד 8 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

WTF?! (או: תוך כמה זמן לדעתכם זה מגיע לארץ?)


LazyBoy

Recommended Posts

א. לא כל מי שאבא שלו עשיר זה אומר אוטומאטית שהוא מפונק, כמו שאת תמיד צועקת שאף אחד לא מכיר אותך,

גם את לא מכירה את הבנאם הזה(גם אני לא, לכן אני לא קובע עליו דברים מראש).

ב. להוציא בגרות מספיק טובה בשביל מבחינת פוטנציאל יכול כל בנאדם שהולך לבית-ספר.

אז נכון, אחוז הזכאים לתעודות בגרות עומד בערך על 40%, אבל השאלה מה שאר ה 60% עשו

במקום ללמוד. אולי היו בים, גלשו באינטרנט, שיחקו UT הראשון במשך שבועות רצוף...אבל בטח שלא למדו

ועל זה בטח ובטח אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד חוץ מלעצמם.

הכי קל להגיד על מישהו "טוב, להם יותר קל מאשר לי כי אבא שלו נוסע במרצדס ושלי בסובארו פשע" ולא ללמוד

ולהיות חלק מהסטטיסטיקה העגומה שרוב התלמידים שניגשים לבחינות הבגרות לא עוברים אותן, או שלא זכאים

לתעודת בגרות בסוף.

אז אם אתה רואה שלמישהו יותר קל מאשר לך, פשוט תעבוד יותר קשה...כי אחר כך אתה עובד בניקיון! ברור?

בגלל זה הוא אמר שאת מתבכיינת וזה לדעתי נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 125
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לב וצ'ימס צודקים.

הרבה אנשים אפילו לא מנסים להוציא 10% מעצמם בתיכון כי הם זורקים על הלימודים. וסבבה, צריך לשים גבולות בלמידה וצריך גם לחיות.

אבל מי שמעדיף לבלות בלדפוק את הראש כל יום (ולא רק בשישי) ולזרוק על בצפר... בסוף זורקים עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תסלחו לי, הרוסים המציאו דברים הרבה, הרבה יותר מגניבים : http://video.google.com/videoplay?docid=515642196227308929&q=russian+climbing

אני מחכה ש*זה* יגיע לארץ :P

יש כאלה נדירים... אבל לא ברמה כזאת גבוה כמו שלו.

אני מאמין שגם בחו''ל יש נדירים כאלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תסלחו לי, הרוסים המציאו דברים הרבה, הרבה יותר מגניבים : http://video.google.com/videoplay?docid=515642196227308929&q=russian+climbing

אני מחכה ש*זה* יגיע לארץ :P

כבר הגיע, יש כמה קבוצות של זה בארץ, כעיקרון הם לא הגיעו לרמה כזאת גבוה אבל עדין ברמה מכובדת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. לא כל מי שאבא שלו עשיר זה אומר אוטומאטית שהוא מפונק, כמו שאת תמיד צועקת שאף אחד לא מכיר אותך,

גם את לא מכירה את הבנאם הזה(גם אני לא, לכן אני לא קובע עליו דברים מראש).

ב. להוציא בגרות מספיק טובה בשביל מבחינת פוטנציאל יכול כל בנאדם שהולך לבית-ספר.

אז נכון, אחוז הזכאים לתעודות בגרות עומד בערך על 40%, אבל השאלה מה שאר ה 60% עשו

במקום ללמוד. אולי היו בים, גלשו באינטרנט, שיחקו UT הראשון במשך שבועות רצוף...אבל בטח שלא למדו

ועל זה בטח ובטח אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד חוץ מלעצמם.

הכי קל להגיד על מישהו "טוב, להם יותר קל מאשר לי כי אבא שלו נוסע במרצדס ושלי בסובארו פשע" ולא ללמוד

ולהיות חלק מהסטטיסטיקה העגומה שרוב התלמידים שניגשים לבחינות הבגרות לא עוברים אותן, או שלא זכאים

לתעודת בגרות בסוף.

אז אם אתה רואה שלמישהו יותר קל מאשר לך, פשוט תעבוד יותר קשה...כי אחר כך אתה עובד בניקיון! ברור?

בגלל זה הוא אמר שאת מתבכיינת וזה לדעתי נכון.

אני לא קפצתי 2 כיתות כי הייתי בים כל היום ושיחקתי מחשב. הבגרות שלי דווקא בסדר, אלא שיכל להיות יותר טוב אילו היה לנו יותר מ-3 יח"ל במתמטיקה בבי"ס כי את שאר ההקבצות פשוט ביטלו בצורה שרירותית מבלי לשאול אף אחד. אני דווקא למדתי. ולמה אתה חושב שרק אנשים טיפשים וחסרי השכלה עובדים בנקיון? אמא שלי רופאת שיניים - היא מנקה בארץ. RK מכיר מנקה רחובות שהוא דר' לפיזיקה. אני שונאת את זה שאנשים אומרים "אוי, מתבכיינים שאין עבודה ואז לא לוקחים נקיון/בניה כי לא רוצים ללכלך את הידיים" ואז יורדים עליי ורומזים שאני חסרת השכלה כשהלכתי לעבוד בנקיון תקופות קצרות, רק כדי לא לשבת על אבטלה. אני לא צריכה להתבייש, אני צריכה להתגאות. לא קיבלתי שקל מהאבטלה מאז שהשתחררתי ואני גאה בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2 כיתות ? יש לך יכולת כמו של הרוסים האלו

או שמע שברת משהו בגוף ? סתם

אם קפצת 2 כיתות אז מה את עושה בבית ספר הדפוק הזה

הרוסים האלו זה ממש לא חדש ויש את זה בכמויות בצרפת ואנגליה

סה"כ אתלתים מעולים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2 כיתות ? יש לך יכולת כמו של הרוסים האלו

או שמע שברת משהו בגוף ? סתם

אם קפצת 2 כיתות אז מה את עושה בבית ספר הדפוק הזה

הרוסים האלו זה ממש לא חדש ויש את זה בכמויות בצרפת ואנגליה

סה"כ אתלתים מעולים

עושה? עשיתי.

ברוב הראשויות מחלקים את התלמידים לאיזורים, כך שאתה נדפק ללמוד במקום אחד או אחר בלי הרבה זכות בחירה. חשבתי ללכת ללמוד בתל-אביב בבי"ס פרטי למחצה, אבל ההורים שלי חשבו שזה רעיון רע כי "אני אסתובב בת"א במקום ללמוד".

זה לא שיש לי יכולת כמו "של כל הרוסים האלו". זה שאצלינו ילד שלא יודע לקרוא לפני שהוא עולה לכיתה א', זאת בושה וחרפה. שלא לדבר על חשבון פשוט ומי שמע על ללמוד את לוח הכפל בכיתה ב'-ג'?

ברוסיה פשוט לא מנוונים ילדים כמו שעושים כאן. לילד, ככל שהוא יותר קטן, כך פוטנציאל הלמידה שלו גדול יותר. כאן, במקום לנצל את הפוטנציאל הזה, ממעיטים בערכם ומזלזלים באינטליגנציה של הילדים ומאריכים להם את הינקות ובעצם פוגעים בפוטנציאל. ילד מתרגל לפינוק ול-finger painting ואח"כ גם לא רוצה ללמוד ועושה את זה עקום. שלא לדבר על איך מלמדים בארץ עם כל מיני שיטות נכשלות כמו "שפה כמכלול", "בדידים" וכל הבולשיט הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

when he asked about you having an ability "like those russians", I think he was referring to their parkur skills, after you said you jumped 2 classes (taking the phrase literally).

and about "Bdidim" I think they admitted it was a failure a long time ago and they don't use it any more.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביגי הבין :D

כאילו 2 כיתות זה בערך 6 מטר (פיזית ,גובה)+ קפיצה = מה יצא ?

ואת יכולה ללכת להרבה תיכונים אחרי החטיבה תלוי בציון ובבית ספר

אני לומד בתיכון שונה ולא רק שונה אלה גם מחוץ לעיר

שונה הכוונה לא מה שהחטיבה שלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הקטע החינוכי הזה הוא חלק "יחסית חדש" מרוסיה... אני יכול להבטיח לך שברוסיה הצארית אף אחד לא שם זין על חינוך.

הקומוניזם אכן היה שלטון רע ונורא אך היו בו גם חלקים טובים, אחד מהם הוא תחום החינוך.

השאלה היא - האם עכשיו, אחרי נפילת הקומוניזם, נשארה אותה מנטליות של השכלה כמעלה ראשונה וחינוך מעולה ברוסיה "הדמוקרטית"?

בקשר לבדידים - אבא שלי(מתמטיקאי חובב) דיבר על הנושא עם כמה חברים שלו שגם הם מתמטיקאים חובבים וכולם הסכימו "הבדידים הרסו דור שלם של מתמטיקאים".

הקטע במערכת החינוך הנוכחית בארץ, הוא שאלו שיש להם פוטנציאל גבוה מספיק גם ככה יעברו את המערכת "בשלום" וייצאו למקצועות היוקרתיים בעוד שכאלה עם קצת פוטנציאל לעולם לא יוכלו לממש אותו ואלה בלי פוטנציאל, Well, אלה בכל מקרה יחסית אבודים, ואין כ"כ מה לעשות בקשר לזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מדובר רק בפוטנציאל, ישנם גם ילדים עם צרכים מיוחדים. לכל אחד יש פוטנציאל. השאלה היא איך למצות אותו.

ואל תשכח שקשה מאד למורה להקדיש תשומת לב לכל תלמיד בכיתה של למעלה מ-40 תלמידים, במיוחד לאור העובדה שילדים עם צרכים מיוחדים, ילדים עם הפרעות קשב וריכוז וילדים עם בעיות התנהגות, כבר לא מועברים לבתי ספר מיוחדים, לעיתים גם לא לכיתות טיפוליות/מב"ר. למה? כי ההורים שלו מפחדים מהסטיגמה יותר מאשר שהילד שלהם יתקע, ייכשל בלימודים ובחיים בכלל בגלל שמסגרת חינוכית רגילה לא מתאימה לו.

מה שקורה בפועל זה שמורה צריכה במשך רוב השיעור לנסות ולטפל בבעיות התנהגות של קומץ מהכיתה, בעוד שהשאר סובלים והרמה יורדת.

פעם הרמה כאן היתה ממש כמו ברוסיה. גם כמעט כל המורים ומתכנני מערכת החינוך בראשית המדינה היו ממרכז וממזרח אירופה. היתה משמעת והיה סדר. היום יש לך כל מיני ארגונים מטומטמים שמתחזים למגיני הילדים, והורים דפוקים שלא מחנכים את הילדים שלהם ומאיימים על מורים בתביעות ומה לא. בקיצור, מערכת החינוך רקובה עד היסוד וכל אותם ארגונים, וגם הורים דפוקים, תורמים למזבלה הזאת.

בואו לא נקפוץ ונאמר שפעם היו זורקים את התלמידים המתקשים והיום "יש להם הזדמנות". היום זה לא שונה בהרבה. אין להם את הכלים והכוחות המנטליים והנפשיים לנצל את ה"הזדמנות" של ללמוד במסגרת חינוכית רגילה. הם צריכים יותר תשומת לב, קצב אחר, תכנית לימודים אחרת. יש מומחים ויש מורים לחינוך מיוחד, יש דרך לטפל בילדים עם קשיי למידה, קשב, ריכוז וגם בעיות התנהגות. הבעיה היא בהורים שלא רואים בכך צורך ובבתי הספר חסרי השיניים אשר מסכימים לקלוט ילדים מופרעים או בעלי קושי למידה בכיתה רגילה, ובכך פוגעים בכל שאר התלמידים והסיכויים שלהם להצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...