פורסם 2007 במאי 1019 שנים הרעיון של החולצות בצפר זה טוב, הבאסה זה הסמל הזה שמגביל אותך בשימושים של החולצה..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.