פורסם 2007 במאי 819 שנים להעלות וידאו? לא נראה לי.תנסו הרבה. בסוף תצליחו לשרוק בלי ידיים.ד.א. אני לא יודע לשרוק עם ידיים.זה יוצא לך בחוזק כמו שאנשים שורקים עם האצבעות?
פורסם 2007 במאי 819 שנים לא יודע, לא בדקתי באמצעים מדעיים.בכל מקרה, הצליל יוצא יותר ברור, ואתה יכול לנגן תווים ככה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.