פורסם 2007 במאי 119 שנים חחח טוב שהשביתה בטכניון נגמרה - היום מתוך שעמום עשיתי OC לכרטיס מסך ומעבד וזה מה שקיבלתי ב3DMARK06 (הטמפ' של הכרטס מסך אומנם הגיע בשיא ל-75 אבל לא היו ארפקטים אז למה לא...
פורסם 2007 במאי 119 שנים שנה את הכותרת שידעו על מה אתה מדבר.. ואם כבר "להשוויץ"...תפרט מה התדרים שהחדשים...
פורסם 2007 במאי 219 שנים מחבר מפרט דומה אולי אפילו פחות טוב חח אם רזולוציה כזאת זה לא חוכמה - עשיתי עם הברירת מחדל זה מה שקיבלתי עם הגדרות כמו שלך:
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.