פורסם 2007 באפריל 3018 שנים שלום התקינו לא מזמן את הראוטר של LEVEL ONE אצלי בבית מהשירות של אינטרנט זהב...בכל אופן הם לא מוכנים לתת לי את הסיסמא של הראוטר כדי לפתוח פורטים וכו' אלה אני יוכל לשנות דברים בראוטר רק אם אני מחייג אליהם ואומר להם אילו פורטים...עכשיו זה סתם בזבוז זמן וכסף...רציתי לדעת אם מישהו יודע מהו הקוד כניסה לראוטרים שלהם...בעקרון אני מאמין שהסיסמא שלהם לכל ראוטר היא אותו דבר אז אם יש למישהו ראוטר שקיבל מאינטרנט זהב ויוכל לכתוב פה את הסיסמא כדי להיכנס בתור ADMINSTER אני ישמח
פורסם 2007 במאי 118 שנים הם לא מוכנים כי קנית אותו ביחד עם התמיכה שלהם. ברגע שאתה מתעסק עם הראוטר הם לא יעזרו לך במקרה הצורך כי יכול להיות שתהרוס להם שם משהו - לפי דעתי הם צודקים. אתה יכול לוותר על התמיכה לנתב ולקבל את הסיסמא.
פורסם 2007 במאי 118 שנים לכל לקוח הסיסמא שונה לראוטר.בכל מקרה, אם אתה נכנס ומשנה משהוא אתה מבטל את האחריות ואת התמיכה שזה משהוא שחתמתם עליו מראש כשקיבלתם את הראוטר, אם זה לא מוצא חחן בעינך אתה יכול לבקש תופס ויתור, לחתום עליו, לוותר על האחריות והתמיכה והם ייתנו לך את הסיסמא - או לחילופין לאפס את הראוטר - מה שיותר נוח לך, אתה רק צריך להבין שהכל גורר לאותה תוצאה מבחינתם.
פורסם 2007 במאי 118 שנים מחבר עם כל הכבוד לחברת האינטרנט זה לא שאני הולך להתחיל לשנות את הגדרות הראוטר כי אין לי מה לחפש שם...אני רק רוצה לפתוח פורטים שזה משהו שאני כן יודע למה שאני ירצה להתעסק עם משהו שאני לא מבין בו ?...והסיסמאות לא שונות בכל מודם זה בטוח....
פורסם 2007 במאי 118 שנים תגיד את זה להם, אבל זה לא יעזור. וחוץ מזה, אם זה חד פעמי - מה הבעיה להתקשר אליהם וזהו?
פורסם 2007 במאי 118 שנים והסיסמאות לא שונות בכל מודם זה בטוח....אז אני אומר לך שהם שונות מראוטר לראוטר ואני יודע גם איך קובעים אותם, אין אף לקוח עם אותה סיסמא לראוטר שלו.ואין מצב שהם יוותרו לך בקטע הזה, אלו הנהלים שלהם ואתה הסכמת להם במעמד הרכישה.ד"א, זה כן מבטל את האחריות - לא אחריות ייצרן - אבל בכל מצב אחר אם הראוטר היה מתקלקל פיזית הם מחליפים אותו, ברגע שנגעת בו הם לא ערבים לזה, אם יש בזה היגיון טכני או לא זה דיון אחר - זו העובדה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.