עבור לתוכן

דרישות מערכת ל3d studio max

Featured Replies

פורסם

יש לי מחשב נייד עם 700 מגה הרץ 256 זכרון כרטיס גרפי savage 8MB

האם 3d sstudio max 5 יעבוד אצלי.

חוץ מזה מה הרמה שצריך שתהיה לי על מנת להשתמש בתוכנה (אני חובב גריפקה ועובד לאחרונה ברמה לא רעה בphotoshop אפילו שהדברים שונים.)

תודה מראש urich

פורסם

בפרוש לא.

אתה צריך עוד הרבה (מאוד) זכרון וכרטיס מסך לפחות עם 64MB זכרון ותמיכה מלאה ב open GL

פורסם

לא ממש קשור הכרטיס מסך ל דרישות שלה בעיקרון כל מה שאתה צריך זה הרבה מאוד זיכרון 256 זה טוב והיא תרוץ בסדר לא מהא אולי קצת לאט

והקטע עם הOPEN GL הוא לא ממש נכון כי אתה צריך כרטיס מקצועי ל OG אחרת כל כרטיס מסריח כמו ATI 98 או ה רדאון החדש לא ממש

ישנו לך

לכן לדעתי אם אתה יכול להוסיף עוד זיכרון זה רק מה שאתה צריך

בהצלחה

פורסם

הרשה לי לחזק את התשובה השנייה, לא צריך "מערכת על" למרות שזה יכול להועיל - המטרה הסופית היא לא עבודה בזמן אמת לכן זה לא כזה חשוב (לעומת משחק שעובד בזמן אמת), כשעבדתי בצורה חובבנית בגרסה ישנה של התכנה זה היה בדוס על 486 66 מגההרטז עם 16 מגה זכרון וכרטיס מסך 2 מגה של סירוס לוגיק ;)

אז אמנם היא נהייתה יותר כבדה עם הזמן , והווינדווס קצת מכביד - אבל המחשב בהחלט מתאים. לעבודה מקצועית פרופר אכן מומלצת מערכת חזקה עם שפע זכרון אבל עבודה מקצועית שווה הכשרה מקצועית של מספר חודשים לפחות - שאני מאמין שעדיין אין לך אם אתה שואל שאלה זאת :)

פורסם

לשאלה הראשונה שלך

,אם היא תעבוד לך,בפרוש כן!!!! כמובן שה Renderיקח לך הרבה זמן כי זה עדיין לא Workstation

והכרטיס מסך שלך קצת "זבל" אבל זה יעבוד מעולה!. אם אני עבדתי עם זה על

Pentium II 350mhz

256mb sdram

ועבדתי עם זה בצורה כבדה. אז תאמין לי שלך זה יעבוד אחלה!

תהנה!

פורסם

לא צריך כרטיס מקצועי ל OGL, ובפירוש יש הבדל עצום בהתאם לכרטיס המסך שמשתמשים בו.

ההבדל הוא ב FPS שניתן לקבל ב PREVIEW או עבודה סדירה עם המודל (לא RENDERING).

ההבדלים עצומים.

פורסם
  • מחבר

בקשר להכשרה

איפה אפשר לקבל הכשרה ברמה גבוהה בתוכנות 3dstudio max ו photoshop (רצוי חינם)

אפילו שהתוכנות שונות לגמרי.

פורסם

חינם ? , תשמע מדובר בקורסים לא זולים (3D STUDIO) , שלא לדבר על עלות התכנה עצמה. בכל מקרה אם אתה מתחיל אל תבהל ממה ששמעת כאן על הבדלים עצומים, יש לך מחשב לא חלש, וכבר ראיתי מתחילים עובדים יפה מאוד על מחשב חלש יותר עם כרטיס מסך עלוב יותר בגרסה 4. ברגע שתהיה לך שליטה טובה בתוכנה עד כדי יצירת פרוייקטים ראויים לשמם (כן משהו שהוא קצת יותר מכמה קוביות ועיגולים מסוגננים שאפשר לדמיין אותם כחתול או כלב שרוקדים סביב עצמם וזה לוקח המון זמן להבין רק את זה) תוכל להעריך את ההבדל בעוד כוח מיחשוב לתכנה בכל הקשור לעבודה בזמן אמת שלה (PREVIEWS וגאומטרייה).

בכל מקרה לא ציינת מה רצונך לעשות עם התכנה או דרישותיך ? אז קצת קשה לענות לך,

פוטושופ ו3DSTUDIO זה אכן אפיקים שונים מאוד בגראפיקה, ולמעשה פוטושופ זה רק חלק מהעבודה ב 3D (טיפול בטקטורות) ה 3D הרבה יותר רחב, ולעבודה מקצועית דרוש ידע לא מועט בפיזיקה בעיקר, כמובן שחוש אומנותי הוא גם במקום :)

בכל מקרה אם איך לך אלפיי שקלים להשקיע בקורס (או רצון) תוכל לרכוש ספר הדרכה לתכנה (600-1000 ע"מ) שאני מאמין שיש גם בעברית ויאפשר לך ללמוד בעצמך - כמובן צריך להקדיש זמן.

פורסם

עבדתי עם התוכנה במחשב פנטיום4 ;1700מה"צ וגם במחשב אמד 1800+ שהוא גן הנוכחי שלי ואני יכול לומר שבאמד

הכל זז מהר יותר בלי תקיעות ב-D3D

במחשב הישן שיש לך התוכנה תעבוד טוב עם אתה תשים על תצורת SOFTWARE

אחרי שאתה מסיים להתקין יש לך בחירה במה להישתמש:

OPENGL

D3D

SOFTWARE

פשוט תיבחר ב-SOFTWARE

שכחתי לשאול באיזה גירסה מדובר? כי לי יש את 4 ו-5 בחמש יש לך את הבחירה הזאת!

פורסם

אתה חייב בכלל (כדי לא לשתגע) לפחות GF2 GTS לפחות מעבד 850 ןמומלץ יותר מ 256

אני עובד עם Radeon 8500le + AMD Duron950\100 256 ram ועדיין כשיש יותר מ 3000 פוליגונים במסך הכול זז לא ממש מהר וכשיש יותר מ 5000 אז בכלל הכול זז לעט והרנדרוד לוקח שנה.

פורסם

תראה חשוב לי לציין שאני לא עובד עם התכנה הזאת ואתה כן , אבל חשוב לי גם לציין שאתה ככל הנראה לא ניסית את התכנה עם המון תצורות שונות - אז אתה סתם זורק לו המלצות באוויר, גם לפי ההגיון בלבד - איך אתה ממליץ לו כרטיס מסך X או Y אם אתה יודע שהכ.מסך שלך תאורטית מסוגל ל חצי מיליון עד מיליון פוליגונים בקצב פריימים גבוהה ואתה טוען שאתה מתחיל להתקע כבר ב 3000 - ניחוש שלי גם אם תשים GF1 SDR מסכן במערכת שלך תקבל את אותם ביצועים - בתצורה שלך התוכנה לא נראת כמנצלת את ה.כמסך כמו שצריך אם היא בכלל יכולה (לא מדובר פה במשחקי מחשב).

אני שוב חוזר - שהכל הערכה שלי בלבד, ואם אתה מקצוען שיודע להתאים את התוכנה לכל חומרה נתונה אני בוודאי טועה - אבל אם אתה לא - אז אל תתן לו המלצות ספצפיות כאלה - בעיקר בכל הקשור לכ.מסך.

פורסם

קצב חישוב הפוליגונים התיאורטי הוא בדיוק ככה (תיאורטי).

גם עם המעבד הכי מהיר הכרטיס לא יוציא אף פעם 25 מיליון משולשים, אולי במצב של wireframe ששם ה Fillrate ובכל חישובי צבע לא מבוצעים כמעט.

ניתן למצוא בנצ'מארקים ברשת של 3DS MAX ולראות שהיא מאוד מושפעת מהמעבד (גם כשמשתמשים ב OGL או D3D), אבל שעדיין לעבודה עצמה (לא לרינדור) כ.המסך ונפח הזיכרון הם המשמעותיים ביותר.

זה כמובן בכלל לא קשור לשאלה של דרישות מינימום אלא לשאלה של מפרט מומלץ.

אישית אני מכיר בחור שעובד על סצינות של 100K פוליגונים עם PII 350 + 384MB SDR + TNT16MB ככה שאם רוצים ויש סבלנות (ואין כסף) אפשר להסתדר עם כמעט כל דבר.

הוא עושה הכל ב wireframe ורק בסוף מחזיר את הטקסטורות כדי לאפשר יותר מהירות בזמן בנית המודל הפיזי.

פורסם

איך אני יודע?

השתמשתי בשני חפצים, כול אחד מידלתי ב 2000 פוליגונים בדיוק (נראה שאתה הוא זה שלא עבד עם התוכנה כי כתוב כמה פוליגונים אתה סם בדיוק)

והרינדרוד כבר לקח יותר מ 6 שניות וכשהכנסתי מודל שהורדתי שאין לי מוסג כמה פוליגונים היו בו (מודל מושקע רצח של חללית) אבל אני בטוח ב מיליון אחוז שהיו שם לו פחות מ4000, איך אני יודע? אם הייתה ראוה את המודל הייתה מבין למה

ואז הכול כבר קיטע לי והרינדרוד לקח לי יותר מ 45 שניות....

פורסם

אני יודע כי כתוב כמה פוליגונים אתה סם ופשוט עשיתי חישוב פשוט

פורסם

גם עם המעבד הכי מהיר הכרטיס לא יוציא אף פעם 25 מיליון משולשים, אולי במצב של wireframe ששם ה Fillrate ובכל חישובי צבע לא מבוצעים כמעט.

אמירם - אני חושב שקצת איבדת אותי פה , לא זאת היתה הנקודה שלי (למרות שאמרת משהו שכבר ידוע ודיי ברור לי) - אלא להשוות את הקצב התאורטי ל 3000 - 5000 (יעני הבדל עצום בעברית) , לכן אי אפשר להשוות מה שהיוא יודע על כרטיסי מסך בכל הקשור למשחקים (X חזק מ Y) לכ.מסך בכל הקשור ל 3DS MAX, זו היתה זריקה באוויר יותר מאשר מידע מבוסס (ההמלצה על לפחות GF2) ואני בטוח שאתה מסכים איתי בזה.

אישית אני מכיר בחור שעובד על סצינות של 100K פוליגונים עם PII 350 + 384MB SDR + TNT16MB ככה שאם רוצים ויש סבלנות (ואין כסף) אפשר להסתדר עם כמעט כל דבר.

הוא עושה הכל ב wireframe ורק בסוף מחזיר את הטקסטורות כדי לאפשר יותר מהירות בזמן בנית המודל הפיזי.

אביל פליימ - הנה הוכחה למה שאמרתי, ולמרות שלא ממש הבנתי מה ניסית להגיד , כדאי שתקרא את התרד לעומק לפני שאתה בכלל מגיב כי 1) ציינתי פוסט אחד מעלייך שאני לא עובד עם הגירסה הזאת של התכנה - אז למה להתנפל.

2) לא דובר פה על הרינדור - שברור שיהנה מכמה שיותר כוח אלא על האפיק של עבודה בזמן אמת עם התכנה. ברינדור, - לא משנה מה תהיה המלצתך, כי הכל תלוי בפרוייקט אותו אתה מרנדר , יש פרוייקטים שלוקחים חודשים לרינדור על המחשבים החזקים ביותר (כן יש כאלו שבונים מודלים ופרויקטים ולא מורידים מודלים מוכנים ומרנדרים אותם ואז אומרים לכולם כמה זמן לקח להם), אני בספק שידידנו יגיע לרמה גבוהה לרינדור בחודשיים עד שנה הקרובה , יש לו מחשב נורמאלי לחלוטין לעבודה התחלתית , ואם לא קראת מה שרשמתי בתרד מקודם - אני עשיתי עבודה התחלתית עם 486 66 מגההרטז ו 16 מגה זכרון עם כרטיס "כלום" של שני מגה, תאמת בגלל שזה היה מזמן יש סיכוי קטן שזה בעצם היה על הפ166 רגיל עם 32 זכרון וכרטיס מסך 4 מגה - אבל אני בספק וזה עדיין מבהיר את הנקודה (ואל תגיב על המשפט האחרון לפני שתקרא איך הוא נאמר באחד הפוסטים הקודמים שלי).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים