מפרט ב 5000 שישמש כמדיה סנטר - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפרט ב 5000 שישמש כמדיה סנטר


WarSoul

Recommended Posts

שלום , חבר שלי מעוניין לקנות מחשב חדש שישמש לו כמדיה סנטר לצפיה בסרטים (מסך של כ 30 אינץ ) ושמיעת מוסיקה וכמו כן שיהיה ניתן לחבר אותו לתופים חשמליים , בנוסף חבר שלי מעוניין גם בכרטיס מסך קל שישמש לו בעיקר למשחקי ספורט ומרוצי מכניות , כמו כן המחשב צריך להיות חזק ולהחזיק מעמד 4 -5 שנים מבחינת פעולה שוטפת ומהירה של מערכת ההפעלה והתוכנות השונות ( לא משחקים ), וכמו כן כרגע החבר שלי לא יודע לעשות אובר קלוק אבל יש אפשרות שבעתיד הוא ילמד אז הוא מעדיף שניתן יהיה לעשות אובר קטן ( לא להפציץ פו בלוחות של אלף שקל + ) . התקציב של המחשב הוא 5000 לא כולל המסך כמובן .

מבחינת חלקים חבר שלי צריך את כל החלקים של המחשב ומאוד חשוב לו הכרטיס קול .

חבר שלי צריך :

1- מעבד של אינטל בטווח מחירים של 1000-1600 ש"ח חשבתי על 6400 או 6600 ראיתי שיש גם מעבדים יותר חדשים של 6420 ו 6320 אם 4 מ"ג זיכרון מטמון ואני לא בטוח מה עדיף , ראיתי למשל ש מהמעבד 6420 זול יותר מ 6400 אפילו שיש לו יותר זיכרון מטמון מה 6400 .

2-זיכרונות , קיט של שתי זכרונות בעלי ג'יגה 1 כל אחד מהירות 667 או 800 , מבחינת תזמונים אני מבין שזה לא משנה כל עוד הוא לא עושה ולכן תיזמונים פחות חשובים לומרות שבעתיד יש מצב שהוא יעשה .

3- כרטיס קול חשוב מאוד לחבר שלי ולכן הוא מוכן לקנות כרטיס קול איכותי בכ- 1000 ש"ח שניתן יהיה לחבר אותו למערכת טופים ולשמוע דרכו מוסיקה באיכות צליל גבוהה וכמו כן לחבר אותו לרסיבר וגם שיהיו לו יציאות מידי , רמקולים חבר שלי קונה בנפרד בהשקעה רצינית .

4 - כרטיס מסך פחות חשוב לו מכיוון שהוא משחק במישחקים מידי פעם בעיקר פיפא וניד פור ספיד ואולי איזה RPG מיזדמן התקציב הוא 500-700 ש"ח (חבר שלי קונה טלויזיה של 30 אינץ שתשמש לו גם כמסך למחשב ) . קראתי בזמן האחרון על הכרטיסים דור 8 של נוידיה ועל הדירקט איקס 10 החדש ועשיתי בדיקה בקמה חניות מכוונות ורואיתי שאפילו ב 700 ש"ח או לא יוכל לקהות את הכרטיסים החדשים של דור 8 ( 8500 ת 8600 ) , תקנו אותי אם אני טועה ובכלל כמה הבדל יש בין כרטיס מסך בשווי של 700 ש"ח מדור 7 או ATI אפילו לכרטיס מסך של דור 8 תומך הטכנולגיות החדשות ובדיקרט איקס החדש ?

5 - לוח אם , תאימות מלאה לכל החלקים אם אפשרות של קטן בעתיד .

6 - הארדיסק 250 +- ג'יגה רצוי כמה שיותר שקט .

7 - כוננים - צורב דיוידי וכונן דיויד רגיל .

8 - מארז וספק כוח - חשוב לו מארז יפה מכיוון שהוא עבר לא מזמן לבית חדש ומעוצב ולכן חשוב לו היופי שלי המארז שיתאים לו לחדר , בנושא הספק כוח אני נותן לשיכולכם , אני יודע שמערכת חזקה צריכה ספק כוח חזק אז השאלה זאת אם לקנות מארז איכותי בניפרד וספק כוח בניפרד או לקנות מארז אם ספק כוח ?

9 - כרטיס ? יש צורך ? ( מסך המחשב 30 אינץ )

אם שכחתי משהוא אז אנה תוסיפו .

אין צורך בעכבר , מקלדת , ומסך .

הרכבת המחשב במעבדה אבל ללא התקנת הוינדוס .

יש לי מספר חניות בראש שבהם ניתן להזמין את המחשב כמו נועה מחשבים ( עדיפות ראשונה מכיוון שהוא גר בעתלית )או פאנדס שגם היא חנות טובה , לכן אני מעדיף שהמפרט יבוא מהחניות הללו .

כרגע זה כל מה שעולה לנו בראש ,

תודה לכל המגיבים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אם אתה קונה מחשב למדיה סנטר - כלומר כולל הקלטה של טלויזיה, אתה צריך כרטיס DVB, בארץ יש בערך שניים כאלו שניתמכים ע"י מדיה סנטר, שניהם בסביבות ה600 שקל.

מבחינת כרטיס מסך, יוסיף לך המון לאיכות הסרטים וניצול המעבד שימוש בכרטיס עם איזהשהיא יכולת DECODING דוגמאת הסדרה הגבוהה של בסדרת ה7 וה8.

מבחינת מעבד - המעבד הזה יותר מידי חזק, אני לא בטוח מה תפוקת החום שלו, אבל עדיף לך לקחת משהוא בהרבה חלש יותר שתוכל להריץ על פאסבי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אם אתה קונה מחשב למדיה סנטר - כלומר כולל הקלטה של , אתה צריך כרטיס DVB, בארץ יש בערך שניים כאלו שניתמכים ע"י מדיה סנטר, שניהם בסביבות ה600 שקל.

אני מניח שחבר שלי לא מעוניין להקליט תכנים מהטלויזיה , אז יש טעם לכרטיס dvb הזה ?

מבחינת מעבד - המעבד הזה יותר מידי חזק, אני לא בטוח מה תפוקת החום שלו, אבל עדיף לך לקחת משהוא בהרבה חלש יותר שתוכל להריץ על פאסבי.

כמו שהזכרתי בהודעה הראשונה שלי היעוד של המחשב אינו רק מדיה סנטר הוא גם אמור לשמש כמחשב לכל דבר + הרצת מישחקים מידי פעם ולכן אני לא חושב שיש טעם לרדת במעבד למעבד מאוד חלש .

אפשר לקבל תגובות נוספות על מה שפירסמתי בהודעה הראשית ומפרט כמובן ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום אנשים, מדבר ה'חבר' של WARSOUL.

1. תודה לכל המגיבים.

2. אני לא יודע מה משמעות ההגדרה המדוייקת של מדיה סנטר. בעיקרון אני מחפש כרטיס קול שישמש כתחליף לרסיבר / מגבר. שמתי לב שכרטיסי הקול היקרים מגיעים עם סוג של קופסת שמע כזו שמזכירה מאוד רסיבר, שלט וכל האביזרים הנלווים. האם כרטיס קול שכזה עם יציאה של 5.1/7.1 באמת מסוגל להחליף רסיבר/מגבר מבחינת יכולת הגברה? מבחינת מפענחים של סראונד 5.1/7.1? מבחינת אפשריויות נוספות כגון רדיו? כניסות בננה (חיבור של הטלוויזיה ו/או נגן ה- DVD?

3. האם לכרטיסי הקול הללו כניסות MIDI לחיבור כלי נגינה חשמליים (גיטרה/תופים)?

4. אינני מעוניין בכרטיס מסך בכל יכולת הקלטה מהטלוויזיה.

5. האם הכוונה ביכולת Decoding היא יכולת קידוד מחדש של פורמטי (לדוגמה עבודה עם תוכנת VirtualDub)? אם כן כיצד הדבר קשור לכרטיס הטלוויזיה ולא למקודדים?

6. שוב תודה רבה ויום טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...