עבור לתוכן

תצוגת תלת מימד אמיתית ב$69.95

Featured Replies

פורסם

בסדר אני טועה סבבה, תבדוק איך עובד אפקט התריס ותחזור אלי...

0

  • תגובות 50
  • צפיות 5.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

וואו, אתה פשוט החלטת שאתה מזיין את השכל היום הא?

הנה איך שזה עובד

http://computer.howstuffworks.com/3d-pc-glasses.htm

מרנדר את אותה תמונה משתי נקודות מבט שונות ומציג אותן לחילופין, פעם זאת ופעם זאת אבל ממש מהר.

כל הכבוד לך, כמעט שכנעת אותי שזה זבל ואתה אפילו לא יודע מה זה. :yelclap:

פורסם

רוצה אני מוכן למכור לך את המשקפיים שלי ב300 שקל.

זה הדגם שיש לי...

https://edimensional.com/product_info.php?cPath=21&products_id=29&osCsid=e5d06774b6273843150437dccd0ff470

ועם היית קורא מעבר לעמוד הראשון גם היית מבין שבתכלס זה לא מנרדר כלום...

הוא מציג תמונה מוסטת פעם אחת ימינה ופעם אחת שמאלה, המוח שלך עושה את השאר...

[attachment deleted by admin]

פורסם

ביקצור,

זה באמת מראה תמונה תלת מימדית או שזה סתם עוד משהו חסר ערך?

פורסם
  • מחבר

אלא המשקפיים עם החוט?

אם כן אז ב300 אני קונה חדשות.

חוץ מזה אם הן בנות שנתיים אז זה בטח הדגם הישן.

ואגב, קראתי את הכתבה עד הסוף אז אתה לא יכול לשקר יותר.

Since the computer is quite happy to create one point of view, there's no problem shifting the viewpoint slightly and creating" another point of view. And after that, all you need is a way to get the correct image to the correct eye."

"ביקצור,

זה באמת מראה תמונה תלת מימדית או שזה סתם עוד משהו חסר ערך?"

כן

פורסם

לדעתי חסר ערך מוחלט לא סתם זה מעלה אבק אצלי כבר שנים.

בעבודה יש לי מסך סטריאוסקופי של SGI המסך בזמנו עלה כ10000 שקל ובו לפחות רואים משהו מעבר לריצוד חסר טעם ובאגים בגראפיקה.

אין דגם ישן המשקפיים לא עושות כלום חוץ מלחסום עין אחת כל פעם, הדבר היחידי שמתעדכן זה התוכנה שלהם.

אתה יודע מה תקנה כאלה חדשות דנדשות ותראה בעצמך.

שום דבר בעולם לא עולה 70 דולר, במיוחד לא דבר שאמור לשנות בצורה משמעותית את חוויית הצפיה במחשב, ציוד מקצועי כזה עולה אלפי דולרים.

ושוב פעם מה שהם קוראים לו POV זאת אותה תמונה מוסטת פעם אחת שמאלת פעם אחת ימינה, לא רוצה להקשיב\להאמין אל תקשיב.

רוצה לבזבז 300 שקל על זבל תבזבז.

פורסם

אני חושב שאני אסמוך במקרה הזה על nihility

פורסם
  • מחבר

עזוב אל תסמוך על כלום.

אני קונה זוג, הן יהיו פה עד סוף השבוע ואז אני אתאר את החוויה שלי.

פורסם

טוב אני מקווה שאני לא אשכח מכל העניין הזה עד אז...

פורסם

יכול להיות אולי שאתה עושה רנדר פעם אחת לתמונה, ואז אפשר להשתמש בנתוני ה Z-BUFFER שלה כדי לעשות עליה 2 טרנספורמציות, אחת לכל עין.

פורסם

מה קשור ה-zbuffer?

פורסם

כדי לדעת מה העומק היחסי של הפיקסל הנוכחי ב framebuffer. כמו שזה נראה לי, יש 2 אופציות עיקריות:

הראשונה לרנדר את הסצנה מ 2 נקודות מבט שונות כל פעם ולהציג לכל עין בזמנה את הנקודת מבט הנכונה. (תואם את מה ש nihiltiy אמר)

השניה לרנד את הסצנה פעם אחת, לכל פיקסל יודעים מה העומק היחסי שלו לעומת שאר הפיקסלים בסצנה (על פי ה zbuffer), ולעשות איזה טרנספורמציה על התמונה הבודדת הזו על פי נתון העומק של כל פיקסל, כדי לדמות את העומק. (תואם יותר את מה שאתה אמרת).

פורסם
  • מחבר

כן, זה כנראה מה שקורה.

בכל מקרה ממה שקראתי אפשר לצפות לירידה של 20% בFPS :(

פורסם

כדי לדעת מה העומק היחסי של הפיקסל הנוכחי ב framebuffer. כמו שזה נראה לי, יש 2 אופציות עיקריות:

הראשונה לרנדר את הסצנה מ 2 נקודות מבט שונות כל פעם ולהציג לכל עין בזמנה את הנקודת מבט הנכונה. (תואם את מה ש nihiltiy אמר)

השניה לרנד את הסצנה פעם אחת, לכל פיקסל יודעים מה העומק היחסי שלו לעומת שאר הפיקסלים בסצנה (על פי ה zbuffer), ולעשות איזה טרנספורמציה על התמונה הבודדת הזו על פי נתון העומק של כל פיקסל, כדי לדמות את העומק. (תואם יותר את מה שאתה אמרת).

בראשון אין קשר לZbuffer כל מה שיש לו זה את הנתוני עומק של כל טקסל ביחס לפרספקטיבה ספציפית שהיא המסך של הסצנה שלך, אם אתה יוצר אלגוריתם שיעשה TNL וירנדר תמונה נוספת בפרספקטיבה שונה על בסיס Zbuffer בלבד אני מבטיח לך שפרס הinnovation בSiggraph הבא הוא שלך. heck ה10 פרסים הבאים שלך, אתה יוצר אלגוריתם רינדור חדש, או לייתר דיוק realtime raytracing או משהו מאוד דומה לזה...

Z-buffer משמש לZ-culling זה אלגוריתם שמייעל את מהירות רינדור התמונה ע"י סילוק פיקסלים לא נחוצים, מעבר לעוד כמה שימושים שאף אחד מהם לא מתקרב אפילו למה שציינת הוא באמת שלא עושה כלום.

בשני מה?? כל מה שזה עושה זה מציג את אותה תמונה בהיטס קטן, בדיוק כמו שפעם היו בסרטים עם משקפיים אדום כחולים, לתמונה היו שני היסטים כחולים ואדומים שריצדו, כיוון שאדום חוסם כחול ולהיפך כל פעם היית רואה היסט אחד בלבד. המוחד שלך עשה twin לשני התמונות לתמונה אחת עם קצת יותר עומק.

תעשו טובה תתפסו מפענח מצה"ל ותשאלו אותו איך עובד מימ...

פורסם
  • מחבר

זאת לא אותה תמונה בהיסט קל, זאת אותה תמונה בפרספקטיבה שונה.

לא יודע איך הוא עושה את זה אבל זה מה שזה. אין שום דרך ליצור אפקט תלת מימדי כל כך מודגש מלבד שילוב בין שתי פרספקטיבות שונות.

http://mtbs3d.com/phpBB/viewtopic.php?t=9

NVidia stereo driver work that (Direct3D):

1. Create rendertarget for right back buffer

2. Create depthstencil for right back buffer

3. When application called CreateDepthStencil or create RenderTarget texture or surface they create second for right buffer.

4. When application call DrawPrimitive they

a. set left buffer rendertarget and depthstencil surface and render to that buffer

b. set right buffer rendertarget and depthstencil surface and render to that buffer

5. When application call Present they combine left and right backbuffer into one image

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים