פורסם 2007 באפריל 1318 שנים יש מעדבים של 32 ביט ו64 ביט... אבל השאלה שלי אם יש לך ווידנוס 32 ביט ומעבד 64 ביט. אם אני יעבוד לווינדוס 64 ביט זה ישפיע הרבה על הביצועים? או שלא? בתודה THE CRAZY BOY
פורסם 2007 באפריל 1318 שנים מעבד 64Bit מ"ה 64Bit ותוכנה 32Bit = אין שום יתרוןאם הכל 64Bit אפשר לצפות בד"כ לתוספת ביצועים, עד כמה זה כבר תלוי בתוכנה ובמעבד
פורסם 2007 באפריל 1318 שנים ליאור שחכת להוסיף שעקב המעבר ל64 ביט צריכת הזיכרון עולהככה שככל שהתוכנה כבדה יותר היא תיצרוך יותר זיכרון
פורסם 2007 באפריל 1318 שנים זה לא שהתוכנה תצרוך יותר זיכרון בגלל ה-64Bit, אלא בגלל שהיא צריכה את הזיכרון הזה וה-64Bit פשוט מאפשר לה להשתמש בזיכרון הזה
פורסם 2007 באפריל 1318 שנים השינוי הוא בפוינטרים של התוכנהובמקום להשתמש ב4 ביתים היא משתמש לכל הפוינטרים ב8 ובכל התוכנות גם בקטנות יש המון פינטרים ככה שהצריכה של הזיכרון עולהבלי קשר לאם היא תיצטרך או לאזה גם הסיבה שמערכות ההפעלה של 64 ביט צורכות יותר זיכרון
פורסם 2007 באפריל 1318 שנים אני חושב ש-INT עבור רוב הקומפיילרים עבור 64 ביט הוא 64 ביט (בניגוד ל-32 ביט בדר"כ). מה שמעלה את צריכת הזיכרון עבור כל המשתנים שהוגדרו כ-INT (תחת ההנחה שלא בוצעה אופטימיזציה לתפיסת פחות מקום עבור משתנים שלא צריכים את זה).בקיצור, התוכנה צריכה לתפוס איפשהו בסדר גודל בין 100% ל-200% מהמקום שתפסה התוכנה ב-32 ביט.
פורסם 2007 באפריל 1318 שנים מחבר קודם כל תודה על התגובות!! עכשיו יש לי מעבד אינטל פנטיום D 930 יהיה הבדל גדול? נ.ב סליחה על השגיעות - כתבתי מהר...
פורסם 2007 באפריל 1318 שנים אני חושב ש-INT עבור רוב הקומפיילרים עבור 64 ביט הוא 64 ביט (בניגוד ל-32 ביט בדר"כ). מה שמעלה את צריכת הזיכרון עבור כל המשתנים שהוגדרו כ-INT (תחת ההנחה שלא בוצעה אופטימיזציה לתפיסת פחות מקום עבור משתנים שלא צריכים את זה). בקיצור, התוכנה צריכה לתפוס איפשהו בסדר גודל בין 100% ל-200% מהמקום שתפסה התוכנה ב-32 ביט. זה לא בהכרך משתנים פשטנים כגון int,char,.... לא חייבים להשתנות ואם אני לא טועה נשארים 32 (לפחות כיום) מה שכן משתנים מסוג פיינטרים שמצבעים על האובייקט, זוכרים את הסוג שלו ואת המיקום בזיכרון. במערכות של 64 ביט הפינטר חייב להיות 64 ביט כדי להכיל את כל הכתובות האפשריות עבור המערכת לכן הם גדלים ל64 במקום 32 אף על פי שזה באמת מגדיל את צריכת הזיכרון הוא לא בכאלה אחוזים אם אני זוכר נכון זה משהו באזור ה20% או משהו כזה לכן זה גם דבר שצריך לקחת בחשבון עם היעילות של ריצה תחת 64 ביט קודם כל תודה על התגובות!! עכשיו יש לי מעבד אינטל פנטיום D 930 יהיה הבדל גדול? נ.ב סליחה על השגיעות - כתבתי מהר... לפי דעתי עדיין לא הגיע השלב שצריך לעבור ל64 לכן עדיף להישאר בסביבת ה32 המוקרת והטובה אם אתה מתכנן על קניית מערכת הפעלה ויסטה אז זה כבר משהו אחר.
פורסם 2007 באפריל 1318 שנים השינוי הוא בפוינטרים של התוכנהובמקום להשתמש ב4 ביתים היא משתמש לכל הפוינטרים ב8 ובכל התוכנות גם בקטנות יש המון פינטרים ככה שהצריכה של הזיכרון עולהבלי קשר לאם היא תיצטרך או לאזה גם הסיבה שמערכות ההפעלה של 64 ביט צורכות יותר זיכרוןברוב התוכנות אין כמות כזאת של מצביעים כדי לשנות את הצריכה בצורה משמעותיתאני חושב ש-INT עבור רוב הקומפיילרים עבור 64 ביט הוא 64 ביט (בניגוד ל-32 ביט בדר"כ). מה שמעלה את צריכת הזיכרון עבור כל המשתנים שהוגדרו כ-INT (תחת ההנחה שלא בוצעה אופטימיזציה לתפיסת פחות מקום עבור משתנים שלא צריכים את זה).בקיצור, התוכנה צריכה לתפוס איפשהו בסדר גודל בין 100% ל-200% מהמקום שתפסה התוכנה ב-32 ביט.זה תלוי-שפת תכנות ולא מצב עבודה
פורסם 2007 באפריל 1318 שנים מחבר אני עוד לא עובר לויסטה..... אני מתכוון לעבור אחריי קניית כרטיס מסך של DX10...... תודה על התגובות! השכלתי
פורסם 2007 באפריל 1318 שנים חלונות 64 ביט משתמש במודל ה LLP64 בו int ו long עדיין 32 ביט ורק הפוניטרים גדלים ל 64 ביט כדי לשמור על תאימות לאחור בממשק שלו. אבל יש כמה וכמה סוגי מודלים שניתן להשתמש בהם מכל הסוגים (וזה תלוי קומפיילר, לא שפת תכנות, למשל C לא מגדירה מה הגדלים של המשתנים האלו בכלל).
פורסם 2007 באפריל 1318 שנים רוב שפות התיכנות מגדירות בעצמן את גודל המשתנה ביחס לסביבת העבודהכלומר שאותה שפה על פלטפורמת windows או linux לא בהכרח ייתנו גודל משתנה זההבשפת C עד כמה שזכור לי יש "הסכמה" מסוימת בין רוב כותבי הקומפיילרים לגבי גדלי משתנים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.