ה7900 שלי מת. הוחלף ב 8600GTS חדש. השתלשלות האירועים.. *התרשמות ראשונית בעמוד-6* - עמוד 3 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ה7900 שלי מת. הוחלף ב 8600GTS חדש. השתלשלות האירועים.. *התרשמות ראשונית בעמוד-6*


jacko_il

Recommended Posts

חבר'ה, רציתי רק להודות לכככל מי שהגיב ועזר לי !! תודה ! פשוט לא הספקתי לענות באופן אישי כי כל היום אני התעסקתי בחרא הזה ולא היה לי כל כך זמן..

אפרופו חרא, מה זה הדרייבר הדפוק הזה ?!!? התקנתי את ה 158.22 עכשיו. ניסיתי קודם כל להתקין את הגרסא האנגלית (אני לא אוהב תוכנות ובעיקר דרייברים בעברית - זה אף פעם לא יוצא טוב.) של הדרייבר ולהפתעתי זה יוצא דפוק לגמרי ולא מבינים מה רשום (חלק רשום באנלית וחלק רשום בשפת הג'יבריש *להרחבה בנושא פנו לויקיפדיה) הבנתי שזה לא הולך להיות נחמד ככה אז בתבוסה הסרתי את הדרייבר והתקנתי את הגרסא הבינלאומית עם השפות שאמורה לתמוך בעברית..

אבל מה, מסתבר שכאן העבודה לא פחות גרועה ! יש מילים שכתובות הפוך ויש דברים לא ברורים כמו כיוון הרזולוצייה - פשוט לא רשום מהי הרזולוצייה, רשום לי רק 2 1 X פיקסלים .. נו באמת.. מה זה אמור להביע ?? מה זה כאן טוטו ?!! 2X1 ..

*נ.ב - למה אומרים שזה כרטיס כל כך גרוע ? הפעלתי עכשיו את TEST DRIVE UNLIMITED על 1280X1024 עם FSAAX4 עם ואני מקבל קצב FPS סביר לגמרי !.. ב 7900GT הוא היה מקרטע לגמרי עם ה בלבד.. שלא לדבר על שניהם ביחד שלא היה אפשרי טכנית לביצוע..

בכל מקרה, זה המשחק היחיד שכרגע מותקן על המחשב.. אז אין לי עוד ניסיון עם משחקים אחרים אבל עושה רשום בסדר גמור כהתחלה..

*נ.ב-2 - מישהו שמבין טכנית ברכיבי מחשב יכול אולי להסביר לי איך ייתכן שכרטיס בעל ליבה עדכנית יותר בעל יותר צינורות עיבוד עם תדרים גבוהים הן לליבה והן לזכרון ועם יכולת הפעלת DX10/DX9 וגם FSAA עם נופל כביכול בבאנצ'ים מול כרטיסים נחותים ממנו טכנית בצורה משמעותית ? (הכוונה לבאנצ'ים שמראים 7900GS אוכל אותו בלי מלח..)

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שלום רב

קראתי את סיפורך כפי שגוללת בפורום. התרשמתי אפילו ממספר תגובות של המשתתפים בפורום.

צר לי כי אתה מעוות את העובדות ומציג מצג לא נכון.

הרשה לי לרענן את זיכרונך ולהציג את האמת:

בתאריך 2/5 (יום רביעי) בשעה 15:37 הבאת עצמאית את הכרטיס לבדיקה.

הצענו לך כי ניתן לך כרטיס זמני על מנת שתוכל להמשיך להפעיל את המחשב שלך ולא תפגע בתפקוד היומיומי.

בתאריך 6/5 יום ראשון בדקנו את הכרטיס ואכן מצאנו אותו לא תקין.

כנציגם של חברת BFG וכיבואן רישמי שלהם אנחנו עומדים מאחורי תנאי האחריות של היצרן ורוצים לתת מענה מהיר וטוב ללקוחות, הצענו לך לקבל כרטיס חדש,מדור חדש יותר ובאופן מיידי.

כידוע לך כרטיסים מדור ישן אינם מיוצרים ואינם ניתנים להחלפה מהירה באותו כרטיס ולכן מוחלפים בדור חדש ומקביל.

הערך של הכרטיס מסך ביום הקנייה איננו רלוונטי מכיוון שהמחיר של כרטיסים מדור חדש גבוה בהתחלה ולאחר שנה לא שווה אפילו למחצית. כך עובד שוק החומרה מאז ומעולם וכנראה גם ימשיך לעבוד כך.

אני לא מכיר עוד הרבה מקומות אשר יחליפו מהמלאי כרטיס מסך יקר בתוך 2 ימי עסקים בלבד.

כמו כן קיבלת כרטיס מסך זמני - עליך להחזירו שלם ותקין. גרימת נזק פיסי לכרטיס פוגמת מיידת באחריות שלו ועליך לבוא בטענות רק לעצמך.

כרטיס זה לא יתקבל חזרה - וזה סופי.

חבל כי אינך יודע להעריך שירות איכותי מהיר וטוב.

אני מקווה כי בפעם הבאה שתממש אחריות במקום אחר תבין את הטיפול שלנו במקרה שלך.

תתחדש.

יובל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יובל ,

קודם כל שמחתי לראות את תגובתך כאן, לטוב ולרע..

לא סלפתי שום עובדות ולא באתי בטענה לגבי הכרטיס שהצעתם לי במקום ה 7900GT שלי . בשום מקום בפוסט לא פרסמתי עובדה לא מדוייקת או שקרית ואשמח אם תצטט אחת כזאת. כל העובדות שציינתי נכונות ולא התלוננתי מעולם על זמן ההמתנה שחיכיתי כדי לקבל כרטיס אחר או על שירות לקוי..

אגב, תיעוד התאריכים שלך לא ממש מדוייק. את ה 7900GT הבאתי אליכם לבדיקה ב 26/04 ולא ב 02/05. בתאריך ה 02/05 אכן קבלתי כרטיס חלופי. (כמו שרשמתי קודם, שבוע אחרי ששמתי את ה 7900 שלי אצלכם..) *צרפתי מסמך חתום על ידי הטכנאי שלכם המאשר את דברי.

את ה X300SE קבלתי מכם ככרטיס שהיה בשימוש ככרטיס בדיקה של הטכנאים (כך הבנתי מבין המילים כשהייתי היום אצלכם במעבדה) והוא בשום אופן לא היה כרטיס חדש כשקבלתי אותו. כמו כן, לא טרחתי לבדוק את תקינותו הן על מחשב והן בבדיקה על ידי העין. פשוט לקחתי אותו וחזרתי הביתה שמח.

הכרטיס עבד ללא רבב בשלושה ימים בערך שהוא היה אצלי "בשימוש".. היום כשהוצאתי אותו מהמארז לא עשיתי שום דבר שאמור לגרום לו לנזק כלשהו והוא הוצא בזהירות רבה ובעדינות והושם בשקית אנטיסטטית עד אשר הגעתי אליכם לחנות אחרי כחצי שעה..

להפתעתי הכרטיס אכן לא עבד משום מה על המחשב במעבדה שלכם , גם אחרי ניסיונות חוזרים הטכנאי לא הצליח לקבל איתו BOOT..

ובכן נחש מה? הכרטיס משום מה עובד אצלי ללא רבב. מיד כשחזרתי הביתה נגשתי לבדוק את העניין הזה וגיליתי שאין לו שום תקלה והוא עובד כרגיל..

כמו כן קיבלת כרטיס מסך זמני - עליך להחזירו שלם ותקין. גרימת נזק פיסי לכרטיס פוגמת מיידת באחריות שלו ועליך לבוא בטענות רק לעצמך.

כרטיס זה לא יתקבל חזרה - וזה סופי.

אנחנו עוד נראה אם הוא ייתקבל חזרה או לא..

וממשפט זה:

חבל כי אינך יודע להעריך שירות איכותי מהיר וטוב.

אני מקווה כי בפעם הבאה שתממש אחריות במקום אחר תבין את הטיפול שלנו במקרה שלך.

תתחדש.

אני מסיק שויתרתם עליי כלקוח שלכם.. חבל, דווקא נהגתי לדבר עליכם רק טובות בפורום והמלצתי למספר חברים בעבר לרכוש את הציוד שלהם ממכם..

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

*נ.ב-2 - מישהו שמבין טכנית ברכיבי מחשב יכול אולי להסביר לי איך ייתכן שכרטיס בעל ליבה עדכנית יותר בעל יותר צינורות עיבוד עם תדרים גבוהים הן לליבה והן לזכרון ועם יכולת הפעלת DX10/DX9 וגם FSAA עם נופל כביכול בבאנצ'ים מול כרטיסים נחותים ממנו טכנית בצורה משמעותית ? (הכוונה לבאנצ'ים שמראים 7900GS אוכל אותו בלי מלח..)

לא חסרות סיבות אפשריות -

1) לא בשלים

2) בקר מסורס לגמרי: 128BIT X 2000MHZ < 256BIT X 1320MHZ

3) 8600GTS לא באמת מכיל יותר צינורות עיבוד מ7900GS. יש לו 32 מאוחדים שתפקידם להחליף את מעבדי ההצללה ומעבדי הטקסטורות מהדור הקודם. ל7900GS יש 20 מכל סוג, סה"כ 40, כלומר יותר מ8600GTS. בהשוואה לדור הקודם, 32 המעבדים המאוחדים של 8600GTS למעשה מתנהגים כמו 16 צינורות עיבוד טיפה יותר יעילים

4) סדרה 8 לא מותאמת כמו שצריך למשחקי DX9

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יובל טוען שלקח יומיים מהרגע שהכרטיס הגיע אליהם ועד שהוא התגלה כתקול.

אתה טוען שהתהליך לקח שבועיים (זה מה שכתבת אם זכרוני לא מטעה אותי).

בכל מקרה, אני לא מתעסק יותר בבעיה שלכם.. המחשב שלי עובד כרגע טפו טפו טפו כמו שצריך ואין לי כוח לטיולים לצפון.

8)

אגב,יובל, אם הוא לקוח שלכם אתה מוזמן לעשות איקס באדום על האחריות של הכרטיס שלו.

לא מגיע לו להיות בעלים של מחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי פה את כל הפוסט ואני פשוט נגעל מהיחס של נעה מחשבים....מה זה אמור להיות בדיוק מביאים לך כרטיס חלש יותר מהכרטיס שלך ועוד מתרצים את זה בזה שהוא דור חדש יותר....גם 8500 הוא דור חדש יותר למה לא הבאתם לו את זה וזהו?!...

ועוד בכלל לגרום לך לשלם על ה X300 ?! שלא הגיע אליך חדש אלה היה בשימוש אצל הטכנאים (שיכול להיות שמשם המכה כי מעבדה זה לא בדיוק מקום מסודר) בקיצור פשוט בושה לנעה שעד היום עוד הצליחה לשמור על מוניטין כלשהו (לא טוב ולא גרוע) בכל אופן אני מקווה שפעם הבאה שמישהו יגיע לנעה עם בעיה טכנית הם יתנהגו אליו ברמה המתאימה כי על כל מקרה כזה הם מאבדים לקוחות וזה חבל :/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום שוב לכולם,

התקשרתי לנעה עכשיו והבהרתי שאין לכרטיס שום נזק ושהוא עובד אצלי בסדר גמור ושאני מוכן לבוא עם המחשב שלי כדי להראות להם..

הגעתי למסקנה שאין ממש עם מי לדבר שם. פשוט לא ייאמן העקשנות המטומטמת שלהם לגבי זה שגרמתי נזק פיסי ל X300 הזה..

איש המכירות שלהם או אולי מנהל שם בשם שגיא מתווכח איתי שהם הוציאו לי את ה X300 מקופסא חדשה כשמסרו לי אותו. גם אני וגם הוא יודעים שזה שקר.

כשבאתי לקחת אותו הטכנאי פשוט נכנס למעבדה לשניה וחזר עם שקית אנטיסטטית ובה הכרטיס, בנוסף לזה כשהוא לא עבד כשהחזרתי אותו אליהם הטכנאי אמר לי שבטוח שהוא עבד כשמסרו לי אותו כי הוא בעצמו עבד איתו על מחשבים שהיו בבדיקה וזה מעין כרטיס של המעבדה לבדיקות..

בנוסף לכך, כשכבר שלמתי עליו בקשתי מהם את האריזה שהם טוענים שממנה הם הוציאו אותו שאוכל לשים בה את הכרטיס.. אך לא היה להם אותה והטכנאי שם אמר לי שלא היתה לו קופסא גם מקודם..

לסיכום, אני הוצאתי מכיסי אחרי כל הסיפור הזה 250 ש"ח ודי הרבה עצבים מבוזבזים (אולי גם טרייד לא פייר, עדיין לא החלטתי לגבי זה..) אבל כמו שאבא שלי תמיד נוהג להגיד לי - שיעורים בחיים עולים כסף. יש דברים שאי אפשר ללמוד בלי לשלם. את ה 250 ש"ח האלה הוצאתי על שיעור חשוב - שבו בין היתר למדתי ואני מקווה שאולי גם חלק מכם הגולשים לא לקנות בחנות שעושה לכם תרגילים כאלה. לכו תדעו איזה קומבינה יעשו עליכם..

מילה אחרונה לנעה - חבל, אבל הפסדתם לקוח. אני מקווה שעוד כמה גולשים שייקראו את הפוסט שלי יחכימו וידעו מאיפה לא להזמין ציוד בעתיד.

*נ.ב - צרפתי תמונה של ה"נזק פיזי" .. אתם תשפטו.. + תמונה המוכיחה שהכרטיס אכן עובד אצלי..

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי את הת'רד.

אני לא מתפלא, גם לי היה מקרה של אי מתן אחריות בנעה.

הקניה והאספקה איתם תענוג, אבל ברגע שמגיע החלק הכי חשוב, האחריות, אין עם מי לדבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או קיי, עברה לה שעה מאז ההודעה האחרונה שלי ולהפתעתי הסיפור הגיע איכשהו לסוף טוב.

שגיא מנעה מחשבים חזר אלי לטלפון לאחר שדיבר על העניין שלי שוב עם יובל שהוא ככל הנראה המנהל שם..

הם החליטו לסיים את העניין בצורה אנושית ופחות דרמטית ולזכות אותי על ה 250 ש"ח ששלמתי במידה ואכן אראה להם שהכרטיס עובד..

אני שמח שלבסוף הם החליטו לבצע את הצעד הנכון מבחינתם ולהיות איתי הוגנים..

יום טוב לכולם ותודה שוב לכל הגולשים שהגיבו כאן ועזרו לי בנושא..

שחר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם היה נזק פיזי אמיתי על הכרטיס והוא לא היה עובד אז סבבה - גם אם לא גרמת לו ולפני זה הוא עבד יש להם את כל הזכויות שבעולם לקחת לך את ה250שקל האלו.. אבל אם הוא עובד ויש עליו נזק פיזי קטנטן או לא מורגש... אז סליחה - אבל ה250שקל האלו מיותרים בהחלט.. לא רק זה - זה גם כרטיס של מעבדה.

יובל, היה לי ניסיון עם החנות שלכם, השירות מעולה זה נכון, לפעמים יש מעידות.

לג'אקו ולכל השאר.. לקפוץ ישר למסקנות זה דבר יפה מאוד, תכלס כמו שיובל אמר יש הרבה מאוד ממזרים בארץ שהיו עושים לכם דברים גרועים הרבה יותר, לנעה למעשה יש שירות לא רע בכלל(גם כשזה נוגע לאחריות), אבל - כמעט לכל חברה יש את המעידות שלה..(חוץ מזיגזאג)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או קיי, עברה לה שעה מאז ההודעה האחרונה שלי ולהפתעתי הסיפור הגיע איכשהו לסוף טוב.

שגיא מנעה מחשבים חזר אלי לטלפון לאחר שדיבר על העניין שלי שוב עם יובל שהוא ככל הנראה המנהל שם..

הם החליטו לסיים את העניין בצורה אנושית ופחות דרמטית ולזכות אותי על ה 250 ש"ח ששלמתי במידה ואכן אראה להם שהכרטיס עובד..

אני שמח שלבסוף הם החליטו לבצע את הצעד הנכון מבחינתם ולהיות איתי הוגנים..

יום טוב לכולם ותודה שוב לכל הגולשים שהגיבו כאן ועזרו לי בנושא..

שחר

יפה מאוד.

חבל רק שחנויות משנות את דעתן ע"פ האינטרנט, ולא הולכות לטובת הלקוח מלכתחילה.

זה לא משהו חדש בארץ לצערי וכנראה זה גם יימשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...