עבור לתוכן

:\ תנו לי לספר לכם סיפור על Sky-PC

Featured Replies

פורסם

אבל אם הם לא יכולים לתקן וכל פעם מחליפים אז הם יוצאים בהפסדים לא?

דוגמה: נניח קנית מפנדה 8800GTX והוא נדפק והם יביאו לי חדש

אז הם יוצאים ללא מורחוים כי זה כאילו הם קנו 2 8800GTX ...

גם להם הכרטיס יקר יחסית... לפי דעתי בערך 600 שקל פחות מהמחיר המקורי)

מה פתאום!

זה לא עולה לו גרוש זה רק הטרטור שלו! זה בגדר האחריות זאת בעיה של היבואן/היצרן! המוצר דפוק והוא בגדר אחריות אני יכול להחליף אותו כמה שיתחשק לי כל עוד יש לי סיבה מוצדקת להחליף אותו..

סופראנו-

נועה זו לא רשת ו Skypc זו לא רשת.

לגבי שירות, אצל נועה היה לי סיפור עם כרטיס מסך שהתפגר, בפעם הראשונה אמרו לי שהוא בסדר, עד שהמשיך לעשות בעיות, חזרתי אליהם שוב, לקחו את הכרטיס, הייתי שבוע בלי מחשב, נתנו לי משהו שהיה אמור להיות X800GTO והתברר שהוא X800 רגיל

שוב החלפה, הפעם סיפקו לי X300 כרטיס חלופי, ובסוף יצא ששדרגו לי מ X800GT ל X800GTO ללא תוספת תשלום, וגם קיבלתי סיילנסר מתנה :yelclap:

טוב לדעת האמת אני ממש אוהב את נועה המחירים נוחים לי הכל נוח לי חוץ מזה שהם לא בסביבה שלי =( לכן אני לא מזמין אצלהם, אבל אם יכולתי תהיו בטוחים שהייתי עושה את זה..

בכללי אני לא מזמין מהאינטרנט למה אבא שלי חופר לי שזה לא בטוח וזה.. =( באסה.

  • תגובות 81
  • צפיות 5.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הזמנתי מנועה מאורר ופתאום הם מחכים לאספקה? מזה מחכים לאספקה?

כוסומו החנות הזאת

אני חסר סבלנות והמעבד שלי עוד יותרר

אם המעבד שלי נשרף אני תובע אותם

פורסם

^

את הקטע הזה אני מבין, ואתה לא צריך להתעצבן

ציוד קירור מכל הסוגים נחטף אצלם כמו לחמניות חמות

יצא לי לבלות שם בערך 3/4 שעה בשיחה עם מישהו, ובזמן הזה ראיתי 7 אנשים שבאו לקנות גופי קירור. אתה קולט מה זה 7 אנשים ב 3/4 שעה?

פורסם

אם כבר נעה אז יאללה כמה סיפורי לילה ולילה.

מקרה ראשון- הזכרונות שלי התפגרו, המחשב לא עלה.

הגעתי אליהם (שעתיים נסיעה באוטו!) וכמובן שטענו שהכל בסדר.

חזרתי הביתה, בדקתי, שוב .. המחשב לא עולה.

התקשרתי, אמרו לי להגיע אליהם וזה מה שעשיתי.

הפעם הם הואילו בטובם להודות שהזכרונות תקולים והם הוחלפו.

אבל כמובן שלא כאן נגמר הסיפור.

הגעתי הביתה ומה גיליתי? גם הזכרונות שקיבלתי תקולים ומעבר לזה.. הם נראו כזכרונות שעברו שימוש!!! (אבק, שריטות וכו')

שוב.. נסעתי עד אליהם והפעם לא היתה להם ברירה אלא להודות שהזכרונות לא בסדר (לא הצגתי בפניהם את עניין היותם משומשים כי נשבר לי כבר) והזכרונות הוחלפו.

(עד כאן, זה בערך חודשיים-שלוש ללא מחשב בהפסקות).

סיימנו? ממש לא.

הזכרונות שקיבלתי אומנם היו יציבים בסטוק אבל לא עמדו בנתוני היצרן.

חזרתי אל נעה ושם כבר זכיתי כמובן ליחס אדיש ונאמר לי להביא אותם אליהם.

הפעם הבאתי כבר את כל המחשב כדי שלא יהיו תירוצים שיביאו אותי לטיולים מיותרים.

לאחר כמה ימים קיבלתי מהם טלפון שהמחשב נבדק ונמצא תקין (!?!?!).. כמובן שהם היו כל כך נחמדים ונגבה ממני סכום של 150 ש"ח (!!) על הבדיקה למרות שכל החלקים של המחשב נרכשו דרכם וכולם עוד היו באחריות.

לבסוף, החלטתי לקחת את הסיכון (כי נשבר לי הזין מלחכות!!) ושלחתי את הזכרונות לחו"ל, אל החברה.

במהלך ההתכתבות שלי עם החברה קיבלתי יחס של מלך, ממש כאילו אני המנהל של החברה ומעבר ליחס הזה.. החברה היתה כ"כ נדיבה והחליפה לי את הזכרונות ל2 ג'יגה מהירים (שאגב, עובדים כמו שצריך!) וחדשים.

בהזדמנות זו אציין את החברה, G.Skill. החבר'ה שם פשוט מדהימים ביחס שלהם כלפי הלקוח, לא נוהגים בחשדנות ומדברים אליך כאילו מינימום רצחת אלא להפך -רק מחפשים איך לגרום ללקוח להיות מרוצה.

מקרה שני- הכרטיס מסך התחיל להראות ארטיפקטים פתאום.

בדקתי ולא היה שום אבק או לכלוך בסינק שלו -משמע, תקול.

שלחתי אליהם וכמובן שאין כזה דבר להחליף על המקום.. בפעם השניה שהגעתי הכרטיס כבר הוחלף בחדש אבל מכרתי אותו וזהו.. כמה בן אדם יכול לסבול.

אני את הלקחים שלי הפקתי וזיגזג יכולים להיות בטוחים שאני אהיה לקוח קבוע שלהם.

חבל.. פעם היו להם אנשי תמיכה נחמדים (יזהר ועוד אחד שהיה לפניו ששכחתי את שמו) שבאמת ניסו לעזור.

דוגמה לשירות טוב: התכתבתי במייל עם אחד מעובדי זיגזג לגבי קירור כלשהו לצ'יפסט ותאימות שלו ללוח שלי.

באותו זמן לא היה להם אותו במלאי אבל קיבלתי מהבחור התחייבות שכשיהיה אז הוא יחזור אליי.

כמובן שלא הייתי אופטימי במיוחד לאחר הנסיון מהעבר.. אבלללל... אחרי חודש פתחתי את המייל ומה ראיתי? הודעה חדשה מזיגזג (לסקפטים, זו לא היתה הודעה מוכנה מראש) בעניין הקירור.

חשוב לציין שבאף חלק בשיחה לא הבטחתי לאיש שאני אקנה מהם בכלל..

בקיצור, שירות ברמה בינלאומית!

פורסם

מה פתאום

זה לא התפגר אצלהם ולא אצלך,זה פאק ביצור

אז הם מחזירים ליבואן ומקבלים חדש.

תאמין לי שאם זה לא היה ככה הם לא היו מקבלים את זה ממך

אההה... לא חשבתי על זה...

עכשיו הכל ברור ואני מבין למה הם עושים את זה

פורסם

לכל אלה שגרים באזור עפולה, אני ממליץ על החנות RSM שנמצאת בעפולה עילית (ליד בנק הפועלים) וגם סניף חדש בעפולה (רח' הולנד, ליד הרמוניה).

פורסם

Amit..Z

היית צריך לבקש מהם בחנות שיבדקו את הזכרונות מולך...הלכת וחזרת שלוש פעמיים כבר בפעם השניה היית צריך לבקש אם לא בראשונה..

ועוד דבר החברה שאיתה דיברת לא ישראלים.. להם יש סבלנות אין להם יחס מזלזל.... הם לא ישראלים, הישראלים חסרי סבלנות.. מחפשים איפה לדפוק אותך..

יחס מזלזל אתה יושב ומדבר איתו ואתה רואה את הבנאדם מפהק לך בפנים ושכבר מעיז לענות זה בנימה מזלזלת כ"כ שבא לך לצאת מהחנות כמה שיותר..

בנוגע לזיגזאג, איפה החנות?

פורסם

P: לא מצאתי לא בתקנון ולא בשאלות ותשובות..

ועכשיו חיפשתי בשירות לוקחות ומאצתי

פורסם

זאת חנות כיפית כזאת נכנסים קוראים וזה ויש מעט סלנג ומעט הומור לא כמו שאר החנויות.. לדוגמא הדף הזה שההוא מעלי הביא xD מי הסטלן שכתב את הדף?!

או זה:

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=5081

פורסם

חחחחחחחחחחחח ענק

פורסם

משעשע

אבל למה 9K?

פורסם

מארז מנפח וכך גם הספק 500GB HD

2GB על תדר 800 קרוב לוודאי משהו בסביבות ה1500 לוח אמ דלוקס שעולה בערך 1100 מעבד שעולה 1200 כרטיס מסך שעולה לא מעט קיצור, זה הסכום הנכון אבל אפשר להוריד בדברים ולהגיע לאותם הביצועים.

פורסם

וחוץ מזה , המחירים של המוצרים בפנים השתנו קצת , סביר להניח שצריך לתמחר את המערכת מחדש .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים