:\ תנו לי לספר לכם סיפור על Sky-PC - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

:\ תנו לי לספר לכם סיפור על Sky-PC


idan_20

Recommended Posts

קניתי שם מחשב ב3500 שח.

בדיוק עברתי דירה לדרום וביקשתי שישלחו לי את המחשב במישלוח (טעות מרה כל כך לא ממליץ לעשות זאת לעולם)

כמו שאתם יודעים בSkyPc לוקחים 150 שקל הרכבה, קיבלתי את המחשב ואנשים! חשכו עיני!

הרד דיסק לא מחובר, חסר מקל זיכרון, ועוד חלק עם שתי כניסות FIREWIRE ו שגם לא היה מחובר.

*קניתי את המחשב לצורכי עריכת והדגשתי זאת בפני המוכר בחנות שאני חייב חייב FIREWIRE וחייב את המחשב באותו שבוע כי יש לי עבודה להכין.

התקשרתי לחנות קיבלתי יחס מגעיל, אמרו לי 5 דקות אנחנו בודקים וחוזרים אלייך חזרו אחרי יותר משעה, המוכר שישבתי איתו ודרכו קניתי את המחשב התקשר אליי והתנצל אמר שהוא לא יודע מה להגיד... טוב חזרתי לראשון לחנות בסוף השבוע עם המחשב, נכנסתי לחנות אותו מוכר ישב איתי וכמו שצריך הודה שהם עשו פאדיחה ושאין שום בעיה שידרג לי לוח אם (abit ab9 ל ab9 pro הפרש של 100 שקלים) ואני הייתי מאושר עד הגג, בנוסף הוא הזמין אותי להכנס למעבדה ולראות שמרכיבים לי את המחשב מחדש כמו שצריך :) אין מילים פשוט by the book

הטכנאי כבר מתחיל לבנות את המחשב ופתאום מפסיק אחרי שעה של עיכוב נכנס מנהל החנות וטען שלא רק ש"טעויות קורות" הוא גם בכלל לא מרגיש שום מחוייבות או צורך לפצות אותי על מה שקרה, אמרתי לו תשמע עזוב את כל הפאדיחה של שלחתם לי מחשב חצי מורכב עם חלקים חסרים, מראש אמרתי לכם שאני קונה את המחשב לצורכי עבודה וחשוב שאני יקבל אותו כמו שצריך FIX ובזמן. התגובה שלו הייתה: זאת אשמתך, פעם הבאה תתכנן את הדברים שלך נכון. אני לא מרגיש שום צורך לפצות אותך פה על כלום.

ביטלתי את העסקה, רק אחרי 3 שבועות הגיע הביטול לחברת האשראי.

זהו יותר מזה אין לי מה להוסיף תעשו את השיפוט שלכם בעצמכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

היה לנו גם פאק עם הכרטיס מסך...

בהתלךה נתנו לנו יחס מגעיל עד שהתחלנו להרים את הקול,לאחר מכן נכנסנו למעבדה ובדקנו את הכרטיס לא רק שהכרטיס היה דפוק אלא גם משומש! שהייבואן עשה בו בדיקות,במזל עלינו על זה.

ביום ראשון יגיע כרטיס חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חרא של יחס ..רציתי לקנות מהם מפרט חדש ..והזלזול שלהם לא יאמן ..

בקיצור הם ממש מזכירים לי את KSP

אין להם אפילו זמן להסתכל עלייך .

שוב תעשו את החשבון שלכם ,בכל אופן גם אני לא ממליץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לנו גם פאק עם הכרטיס מסך...

בהתלךה נתנו לנו יחס מגעיל עד שהתחלנו להרים את הקול,לאחר מכן נכנסנו למעבדה ובדקנו את הכרטיס לא רק שהכרטיס היה דפוק אלא גם משומש! שהייבואן עשה בו בדיקות,במזל עלינו על זה.

ביום ראשון יגיע כרטיס חדש.

^^^

עשית טוב מאוד

איזה חוצפנים !!! אתה ממש יכולים להגיש תביעה אבל זה סתם יהיה מסובך

גם כרטיס משומש וגם דפוק

חנות מפוקפקת, תודה רבה על האזהרה!!!

רק תראו כמה תלונות:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=250654.0

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=250426.0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז בואו אני אספר לכם גם משהו, לכל האנטי SKYPC למיניהם.

אני אישית את המחשב שלי [ ראו חתימה ] קניתי מ-SKYPC, באותו זמן, קיבלתי את המחיר הכי טוב למערכת הזאת, מבין כל האתרים שבדקתי, ובדקתי.

הזמנתי את המחשב, לאחר 3 ימים קיבלתי אותו והוא עבד פשוט יוצא מן הכלל!

הכל טס, עוד לא אמרתי ג'ק רובינסון והוא כבר היה מעלה משחקים, פתחתי את המארז לראות את הכל, וכן, הכל היה מחובר כמו שצריך, כל הכבלים של הספק הודקו טרפים למניעת בלאגן במארז, הקירור הורכב כמו שצריך, ובקיצור הכל טוב.

אפשר לסכם את זה כקניה מעולה ואני בטוח שאני אחזור לשם שנית [ אגב, לפני חודש וחצי נשרף לי הלוח אם, והחזירו לי את המחשב לאחר 3 ימים עם לוח חדש ].

עכשיו בואו ואספר לכם עוד סיפור,

השכן שלי קנה מהם מחשב, עיסקה טובה, במחיר כולל של 7K.

אחרי 4 ימים קיבל את המחשב מורכב ומוכן עם , חיבר אותו לחשמל, והתחיל לבחון אותו עם משחקים שונים.

פתאום המחשב עשה לו ריסטרט פתאומי, ואח"כ המחשב עלה והציג הודעה של "המערכת שוחזרה לאחר שגיאה חמורה".

השכן שלי לא חשב פעמיים וכבר למחרת לקח את המחשב לחנות, הם החליפו לו את ההארדיסק לאחד חדש, הגיע הבייתה, עדיין אותה בעיה.

הם החליפו לו את הכרטיס מסך לאחד חדש, הגיע הבייתה, עדיין אותה בעיה.

הם החליפו ספק כח, ועדיין אותה בעיה.

אחרי הכמה פעמים שהוא ביקר אצלהם בחנות, הם החליטו להרכיב לו מחשב חדש לחלוטין! וזה כולל את המארז ואת כל החלקים מסביב [ כולל את אלה שהחליפו לו! ].

תאמינו או לא, גם אחרי שהורכב בשבילו מחשב חדש לגמרי, הייתה עדיין אותה בעיה!

הם החליפו לו ללוח 965 בלי תוספת כסף, אחד חדש, הוא הגיע הבייתה ועדיין אותה בעיה.

האבסורד זה שבמשך כל הנסיונות לפתירת הבעיה, אחרי כל החלפת חלק המחשב שהה במעבדה יומיים, והכל רץ כמו שצריך בלי בעיות!

פה הוא כבר הגיע למסקנה שמשהו לא טוב במעגל החשמלי של החדר, הוא קרא לחשמלאי, שלטענתו כל החשמל היה טוב.

בסופו של דבר מסתבר שהמודם של HOT הוא גרם לכל הבעיות!

אבל זה לא הקטע, כל העניין זה שהחליפו לו את כל המחשב, בנו לו אחד חדש, פשוט עשו כל מה שביכולתם בכדי לתקן את הבעיה, וכל זה כמובן ללא תוספת תשלום.

לדעתי? השירות שלהם פשוט מצויין, ובכמה פעמים שיצא לי להגיע לחנות, קיבלתי אחלה של יחס.

חוץ מזה שהלינקים שהביא RS, לא במקום בכלל, מדובר באתר חדש ויכולות להיות טעויות, זה קורה לכל החנויות, ואם לפי זה אתם קובעים איכות של חנות, אז מצבכם רע.

עריכה:

ובקשר למקרה שלך, עידן, זה שקרה מקרה אחד, לא אומר שהחנות מפוקפקת ולא אמינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דעתי חנות מעולה

אספר לכם סיפור הלכי עם חבר בתקווה לקנות צורב וקירור למעבד שיגעתי תמוכר איזה חצי שעה והוא התנהג ממש יפה ונחמד ועזר לי ובסוף לא קניתי מהם והוא עדיין התנהג יפה שאמרתי לו שאני לא קונה בסוף זהוא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז בואו אני אספר לכם גם משהו, לכל האנטי SKYPC למיניהם.

אני אישית את המחשב שלי [ ראו חתימה ] קניתי מ-SKYPC, באותו זמן, קיבלתי את המחיר הכי טוב למערכת הזאת, מבין כל האתרים שבדקתי, ובדקתי.

הזמנתי את המחשב, לאחר 3 ימים קיבלתי אותו והוא עבד פשוט יוצא מן הכלל!

הכל טס, עוד לא אמרתי ג'ק רובינסון והוא כבר היה מעלה משחקים, פתחתי את המארז לראות את הכל, וכן, הכל היה מחובר כמו שצריך, כל הכבלים של הספק הודקו טרפים למניעת בלאגן במארז, הקירור הורכב כמו שצריך, ובקיצור הכל טוב.

אפשר לסכם את זה כקניה מעולה ואני בטוח שאני אחזור לשם שנית [ אגב, לפני חודש וחצי נשרף לי הלוח אם, והחזירו לי את המחשב לאחר 3 ימים עם לוח חדש ].

עכשיו בואו ואספר לכם עוד סיפור,

השכן שלי קנה מהם מחשב, עיסקה טובה, במחיר כולל של 7K.

אחרי 4 ימים קיבל את המחשב מורכב ומוכן עם מערכת הפעלה, חיבר אותו לחשמל, והתחיל לבחון אותו עם משחקים שונים.

פתאום המחשב עשה לו ריסטרט פתאומי, ואח"כ המחשב עלה והציג הודעה של "המערכת שוחזרה לאחר שגיאה חמורה".

השכן שלי לא חשב פעמיים וכבר למחרת לקח את המחשב לחנות, הם החליפו לו את ההארדיסק לאחד חדש, הגיע הבייתה, עדיין אותה בעיה.

הם החליפו לו את הכרטיס מסך לאחד חדש, הגיע הבייתה, עדיין אותה בעיה.

הם החליפו ספק כח, ועדיין אותה בעיה.

אחרי הכמה פעמים שהוא ביקר אצלהם בחנות, הם החליטו להרכיב לו מחשב חדש לחלוטין! וזה כולל את המארז ואת כל החלקים מסביב [ כולל את אלה שהחליפו לו! ].

תאמינו או לא, גם אחרי שהורכב בשבילו מחשב חדש לגמרי, הייתה עדיין אותה בעיה!

הם החליפו לו ללוח 965 בלי תוספת כסף, אחד חדש, הוא הגיע הבייתה ועדיין אותה בעיה.

האבסורד זה שבמשך כל הנסיונות לפתירת הבעיה, אחרי כל החלפת חלק המחשב שהה במעבדה יומיים, והכל רץ כמו שצריך בלי בעיות!

פה הוא כבר הגיע למסקנה שמשהו לא טוב במעגל החשמלי של החדר, הוא קרא לחשמלאי, שלטענתו כל החשמל היה טוב.

בסופו של דבר מסתבר שהמודם של HOT הוא גרם לכל הבעיות!

אבל זה לא הקטע, כל העניין זה שהחליפו לו את כל המחשב, בנו לו אחד חדש, פשוט עשו כל מה שביכולתם בכדי לתקן את הבעיה, וכל זה כמובן ללא תוספת תשלום.

לדעתי? השירות שלהם פשוט מצויין, ובכמה פעמים שיצא לי להגיע לחנות, קיבלתי אחלה של יחס.

חוץ מזה שהלינקים שהביא RS, לא במקום בכלל, מדובר באתר חדש ויכולות להיות טעויות, זה קורה לכל החנויות, ואם לפי זה אתם קובעים איכות של חנות, אז מצבכם רע.

עריכה:

ובקשר למקרה שלך, עידן, זה שקרה מקרה אחד, לא אומר שהחנות מפוקפקת ולא אמינה.

הוט האלה!!!

גם לאחותי הייתה אותה בעיה במחשב החדש! בדיוק אותו דבר

וגם הLCD שלה ריצד

שהטכנאי עשה טובה ובא לסדר.

אם צריך להחרים מישהו,זה את ,ואת KSP

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...