IG פורסם 2007 באפריל 10 Share פורסם 2007 באפריל 10 ממה שהבנתי גם זה לא רחוק מי יודע מה :-X אבל לי (ובכלל לשנה שלי במחלקה שבה אני לומד) אין מה לדאוג... בשנה שלנו העלו את הדרישות לקבלה בצורה די משמעותית מהשנים הקודמות (כנראה בגלל הרבה שרצו להתקבל... כי בשנה שלפנינו לא מצאתי הרבה עם פסיכומטרי\ בגרויות פחות טובים משלנו- והם מחזור יחסית די קטן...) וזה אומר שבשביל המרצים אנחנו "חזקים מאוד" (במבטא רוסי כבד), ומבחינתם זה בסדר גמור ללמד אותנו יותר חומר ולהפציץ מבחנים כאילו אין מחר (גם המרצים שממחזרים מבחנים, לנו הם מקבצים את השאלות ואת הסיגנונות הכי קשים ממה שהם נתנו ב15 השנים האחרונות) לעומת השנה שאחרינו- שאני מרחם על המעסיקים של רובם :-X קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yoav פורסם 2007 באפריל 10 Share פורסם 2007 באפריל 10 משמע שגם איכות התארים יורדת בהדרגה. תארו לעצמכם אם יורידו עכשיו נקודות מתואר של רופא. :-Xזה הכי פחות מדאיג אותי, כי בתכלס, רופא לומד את העבודה בשטח. אני מניח שאת החומר התיאורטי הבסיסי לא יורידו.אבל הבעיה היא עם כל המהנדסים למיניהם. ישראל היא מעצמת היי-טק (כן כן), ואם איכות המהנדסים תרד, היא כבר לא תהיה מעצמת היי-טק (כי להעסיק ישראלים זה עסק יקר, אז אם המעסיקים יכולים להעסיק אנשים ממדינות אחרות שהם לא כל כך פחות איכותיים בשל הרמה הנמוכה בארץ, וזה יעלה להם פחות כסף, למה לא?)אני חוזר ומדגיש את מה שאני טוען במשך כל הת'רד הזה - חינוך זה השקעה לטווח ארוך, שתחזיר את עצמה פי 20. אבל אף אחד מהפוליטיקאים לא רוצה שפוליטיקאי אחר יזכוף את זה לזכותו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2007 באפריל 10 Share פורסם 2007 באפריל 10 זה לא רק קטע של "מאבק" בין הפוליטקאים השונים אלא בגלל שמדובר, כמו שאמרת, בהשקעה לטווח הארוך ולא לטווח הקצר - והשקעות לטווח ארוך לא עושות טוב לקריירות של פוליטקאים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NOSTREDAMUS פורסם 2007 באפריל 10 Share פורסם 2007 באפריל 10 לגבי תארים החלוקה היום הרבה יותר הגיונית וזה מתחיל ביחידות הלימוד בתיכון.למשל, הורד נושא הקומבינטוריקה ב5 יח"ל במתמטיקה, נכון שזה נושא חשוב ונלמד בכל מקצועות המעים המדוייקים באוני' אבל לבגרות לא צריך אותו.בדומה בתואר ראשון גם עם מורידים את כמות נק' הזכות לתואר, למה ללמוד משהו שרלוונטי לתואר שני כבר בתואר הראשון, נכון שטוב לגעת קצת בחומר לפני אבל לא להבחן עליו זה יותר מדיי עומס.אני אומר שישנה עוד עבודה מרובה, צריך לחנך את המורים כיצד לחנך קודם כל, מורה שלא יכול לשמור על כיתה מפוקסת וממושמעת הוא לא מורה.אבל אני מאמין שהנוער של עוד 10 שנים יהיה הרבה יותר נורמאלי מבחינת השכלה ותרבות מזה שקיים היום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MODY69 פורסם 2007 באפריל 10 Share פורסם 2007 באפריל 10 תרגעו, הרמה של האוניברסיטאות בארץ מחזיקה ואפילו עולה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 באפריל 10 Share פורסם 2007 באפריל 10 קומבינטוריקה זאת צורת חשיבה, חשובה מאוד לדעתי.מודי, תוכיח... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IG פורסם 2007 באפריל 10 Share פורסם 2007 באפריל 10 לגבי תארים החלוקה היום הרבה יותר הגיונית וזה מתחיל ביחידות הלימוד בתיכון.למשל, הורד נושא הקומבינטוריקה ב5 יח"ל במתמטיקה, נכון שזה נושא חשוב ונלמד בכל מקצועות המעים המדוייקים באוני' אבל לבגרות לא צריך אותו.בדומה בתואר ראשון גם עם מורידים את כמות נק' הזכות לתואר, למה ללמוד משהו שרלוונטי לתואר שני כבר בתואר הראשון, נכון שטוב לגעת קצת בחומר לפני אבל לא להבחן עליו זה יותר מדיי עומס.אני אומר שישנה עוד עבודה מרובה, צריך לחנך את המורים כיצד לחנך קודם כל, מורה שלא יכול לשמור על כיתה מפוקסת וממושמעת הוא לא מורה.אבל אני מאמין שהנוער של עוד 10 שנים יהיה הרבה יותר נורמאלי מבחינת השכלה ותרבות מזה שקיים היום.בכול מקצוע יש ה-מ-ו-ן תחומים ותתי תחומים, והמטרה של תואר ראשון זה שתקבל מושג לגבי כמה שיותר מהם (כמובן תוך כדי לימוד מעמיק של נושא או שניים שהמקצוע מתעסק בהם יותר מהשאר... לדוגמא, אני לומד הנ' חומרים, אז אנחנו לומדים יחסית לעומק מטאלורגיה ותהליכים, תחומים שאף מהנדס אחר לא מבין בהם...). עכשו, כדי ללמוד את את אותם מקצועות, בד"כ צריך הבנה במתמטיקה, פיסיקה, כימיה ועוד (אני מדבר על הנדסות...) שלוקח איזה שנתיים (4 סמסטרים) כדי לכסות אותם. אחרי אותו בסיס מדעי, כבר לא נשאר הרבה נקודות להשלים, כדי ללמוד הרבה תחומים... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
aerosmith פורסם 2007 באפריל 10 Share פורסם 2007 באפריל 10 כאילו מה הם מלמדים, מה יש לשבש? עדיף שישאירו תילדים בבית במקום שנלמד את השטויות שיש בבית ספר.אני אישית כתלמיד בכיתה י' חושב שהלימודים הם לא ברמה גבוהה מספיק בשבילי ובשביל רוב הכיתה, ויש לנו מוח שמסוגל לחשוב על דברים יותר קשים מאשר הדברים שאנחנו לומדים.אי השקעה בחינוך, במורים, בסדר בכיתות- גורם לכל הבעיות בחינוך במדינה ואם מישהו לא יתעורר פה אז עוד כמה שנים נתעורר בבוקר למדינה מגעילה בטירוף, הרבה יותר ממה שיש לנו עכשיו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yoav פורסם 2007 באפריל 10 Share פורסם 2007 באפריל 10 לגבי תארים החלוקה היום הרבה יותר הגיונית וזה מתחיל ביחידות הלימוד בתיכון.למשל, הורד נושא הקומבינטוריקה ב5 יח"ל במתמטיקה, נכון שזה נושא חשוב ונלמד בכל מקצועות המעים המדוייקים באוני' אבל לבגרות לא צריך אותו.בדומה בתואר ראשון גם עם מורידים את כמות נק' הזכות לתואר, למה ללמוד משהו שרלוונטי לתואר שני כבר בתואר הראשון, נכון שטוב לגעת קצת בחומר לפני אבל לא להבחן עליו זה יותר מדיי עומס.אני אומר שישנה עוד עבודה מרובה, צריך לחנך את המורים כיצד לחנך קודם כל, מורה שלא יכול לשמור על כיתה מפוקסת וממושמעת הוא לא מורה.אבל אני מאמין שהנוער של עוד 10 שנים יהיה הרבה יותר נורמאלי מבחינת השכלה ותרבות מזה שקיים היום.אני אתן לך דוגמה מחבר של סבא וסבתא שלי (דוקטור או אפילו פרופסור למשהו שקשור בגיאוגרפיה ב-איזה אוניברסיטה מכובדת מאוד בארה"ב, נדמה לי UCLA אבל לא סגור על זה):כשלומדים מדעי המחשב, לומדים מתמטיקה, והרבה. למה? כובע. אף אחד שלומד מדעי המחשב לא צריך לדעת מתמטיקה. אותו חבר למד בארץ מדעי המחשב ועם המקצוע הזה הוא כמובן למד הרבה מתמטיקה. למה? כובע. לא באמת היה צריך את זה בשביל מדעי המחשב. באוניברסיטאות רבות בעולם לא לומדים מתמטיקה עם כל מקצוע פחות או יותר, כולל מדעי המחשב, ד"א.אבל אחר כך, שהוא נסע לארה"ב והשלים לתואר שלישי במה שהוא למד, שזה כן מצריך הרבה מתמטיקה, ובגלל מה שהוא למד, היה לו הרבה יותר קל בתואר.אז זה לא סתם שלומדים את זה, כי לאוניברסיטאות זה עולה כסף שאפשר לנתב לדברים אחרים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Electric Boom פורסם 2007 באפריל 10 Share פורסם 2007 באפריל 10 צודק ^ מצד שני זה קצת צורם להגיד שכל המתמטיקה בתואר (ויש ה-ר-ב-ה ממנה) לומדים כרסרב לאיזה תואר עתידי הכל תלוי כמובן במה אתה עושה עם זה כשאתה יוצא לשוק העבודה, מתכנת פשוט (הרוב המכריע של הסטודנטים למדעי המחשב) מן הסתם לא ישחק עם משפט התוחל ת השלמה בקיוביקל הקטן שלו (אני בדיוק לומד למבחן אמצע סמסטר בתהליכים אקראיים ) אבל מישהו שיפנה לתחומים נוספים, סתם בשליפה(אתה יודע הכלי המסריח הזה חולש על כל המדע..) - ביואינפורמטיקה עיבוד אותות או אלגוריתמיקאי(ככה כותבים את זה ?) - יצטרך ידע נרחב מעבר לשפות התכנות למיניהן. למעשה - שפות התכנות סתם מזדנבות להן לאורך התואר - את רובן אתה יכול ללמוד לבד והשליטה בהן קורית אחרי ניסיון בשטח(קרי:קיוביקל). לומדים מספר לא מצומצם שלהן כי בכל זאת אתה צריך להתעסק בתכנות ויהי מה... אבל הדוגמא שלך במקום, אף פקולטה לא מאפשרת לסטודנט שלה לצאת אך ורק עם הידע הבסיסי ביותר שלה(מי אמר רובוט בקיוביקל?) - אם נקצין את הדומגא שלך גם רופאים ופיזיקאים מוכרחים להגיש עבודה או להשתתף בקורס של פמיניזים ברשות האינקוויזיציה או איזו חרטא כזאת(לקחת איזה קורס הומני...) מצד שלישי מורים זה %^& ואני לא יודע איך הגענו לזה. ונעבור לחידת היגיון: נאמר בחדשות שהסטודנטים בכל הארץ שובתים. שביתה כוללת סגירת שערי המוסדות. מבחן מכריח כניסה למוסד. האם יתקיים מבחן במוסד בעת השביתה? בין הפותרים נכונה יוגרלו מבחני אמצע שתקועים באמצע החיים. יום רע לכם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אלימלך אגוז פורסם 2007 באפריל 10 Share פורסם 2007 באפריל 10 התשובה לחידה היא כן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Dr. Evil פורסם 2007 באפריל 12 מחבר Share פורסם 2007 באפריל 12 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3387273,00.htmlארגון המורים הודיע כי ישבש את קיומן התקין של הבגרויות, ומשרד החינוך זועם. בדיון מיוחד שהתקיים במשרד הוחלט לפנות אל בית הדין לעבודה ולהוציא צווי מניעה. מנכ"ל משרד החינוך: "עוד לא היה בהיסטוריה מצב שבו בחינות הבגרות לא התאפשרו. מבחינתנו זו חציית קו אדום". ויש גם תוכנית חירום, אם בית הדין לא יעתר: כוח אדם חיצוני יכין לבגרויות במקום המוריםנחמד אה? נראה יחידות קונמנדו מסתערות על בתי הספר עם ספרים ומחברות 8)בכל אופן, כמו שאמרתי, צריך ללמוד בבית ולא להסתמך יתר על מידה על בית הספר, כך גם באוניברסיטה המרצה לא אכפת לו ממה שקורה עם הסטודנטים, תלמידים שהם לא עצמאיים פשוט דנים את עצמם לכישלון בעתיד ובחייהם בכלל.ועוד משהו שלא אהבתי,משרד החינוך יפנה לבית הדין הארצי לעבודה באופן דחוף להוצאת צווי מניעה נגד המורים, כדי למנוע פגיעה בבחינות הבגרות. לקראת הבחינות, המתחילות ב-2 במאי, הודיעו המורים במסגרת מאבקם כי ישבשו ככל הניתן את קיומם התקין של מבחני הבגרות, לא יבדקו את בחינות המתכונת ולא יגישו את הציונים, אשר משקלם מהווה חלק ניכר מציון הבגרות.אם הם לא יבדקו, למה שנעשה את המבחן מתכונת? סתם כדי לבזבז לנו את הזמן? סתם להתעלל בנו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
bykeking פורסם 2007 באפריל 12 Share פורסם 2007 באפריל 12 מעניין... תודה על העידכון! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IG פורסם 2007 באפריל 12 Share פורסם 2007 באפריל 12 http://www.ynet.co.il/articles/0' date='7340,L-3387273,00.html[/url']נחמד אה? נראה יחידות קונמנדו מסתערות על בתי הספר עם ספרים ומחברות 8)בכל אופן, כמו שאמרתי, צריך ללמוד בבית ולא להסתמך יתר על מידה על בית הספר, כך גם באוניברסיטה המרצה לא אכפת לו ממה שקורה עם הסטודנטים, תלמידים שהם לא עצמאיים פשוט דנים את עצמם לכישלון בעתיד ובחייהם בכלל.ועוד משהו שלא אהבתי,אם הם לא יבדקו, למה שנעשה את המבחן מתכונת? סתם כדי לבזבז לנו את הזמן? סתם להתעלל בנו? בולשיט. יש יחסית הרבה מרצים שמאוד איכפת להם שהסטודנטים יבינו את החומר.הם לא יכולים ללמד את כולם שיעורים פרטיים, אבל חלק גדול מהם באמת משתדל לעזור כמה שיותר.בולשיט #2:אם אתה חושב שהמתכונת זה בשביל להתעלל בכם כנראה עוד לא ניגשת לאף בגרות.תאמין לי שכל מבחן שאתה פותר בתנאים של הבגרות רק יעזור לך- וזה לא משנה אם מישהו נותן לך ציון על זה או לא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Dr. Evil פורסם 2007 באפריל 12 מחבר Share פורסם 2007 באפריל 12 ניגשתי למספיק בגרויות וזה שאני פותר מתכונות בבית הספר זה לא אומר שאני צריך שזה יוריד לי את הציון מציון הבגרות, ממילא אני פותר מבחנים בנוסח בגרות בבית : כמו שאמרתי, תרגול בבית זהו התרגול הטוב ביותר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.