איזה סוג של כלב זה? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה סוג של כלב זה?


Odedb52

Recommended Posts

זה לא קוקר ספניאל.... ;) והאוזניים שלו לא מטולטלות כמו קוקר ספניאל... והוא רק בצבעים האלה.... והוא קטן לאללה גם כשהוא בוגר יחסית .. (לשכנה שלי יש כלבה כזאת אבל אין לה מושג....)

**זה הגודל והצבע שלו גם כשהוא בוגר וככה הוא נראה בדיוק גם בגיל מבוגר יותר.... (לא בטוח שזה גור / גורה בתמונה!)!!!**

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האוזניים שלו לא מטולטלות כמו קוקר ספניאל

אתה צוחק? :kopfpatsch: זה עדייו גור קטן.

לשכנה שלי יש כלבה כזאת אבל אין לה מושג...

בישראל בכלל קשה למצוא אדם שמבין בכלבים. פגשתי המון אנשים שאומרים שיש להם כלב מגזע מסויים אבל כשרואים את הכלב זה משהו אחר לגמרי.

כי יודעים בארץ את רואה גרמני את אמסטף את פיטבול את פודל וזהו. אפילו את הגזע הלאומי של - כלב כנעני כמעט ולא מזהים. מפגרים, מה אפשר להגיד אם אני מטייל ברחוב עם הכנענית שלי ושואלים אותי האם זה אמסטף :kopfpatsch::screwy:. וזה קרה יותר מפעם אחת. לא ידעתי אם לבכות או לצחוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכלל קראת מה שרשמתי?!? :s07:

**זה הגודל והצבע שלו גם כשהוא בוגר וככה הוא נראה בדיוק גם בגיל מבוגר יותר.... !!!**

זה לא קוקר ספניאל לא אמריקאי לא אנגלי ולא צ'רכסי.......! 100000000000000000000000000000000%

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כם.... וזה הכלב היחידי שאמא שלי אולייייייי תסכים להכניס הביתה, אחרי שהיא ראתה אותו (אותה...) אצל שכנה שלי.... (רק שתבינו שהיא שונאת כלבים, והיא פשוט התאהבה בכלבה הזאת....)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי שזה יכול להיות קבליר קינג צ'ארלס ספאניאל והצבע הזה ... אבל כמעט ולא יצא לי לפגוש אותם בארץ, לכן פסלתי את האופציה. אבל במחשבה שניה adir12 צודק :yelclap:. ראיתי לפני כמה שנים גור של קוקר ספניאל משחק עם גור של קבליר קינג צ'ארלס ספניאל והם היו מאוד דומים. זה לא קל להבדיל בין שני סוגי הספניאלים האלה כשמדובר בגורים אבל הצבע הזה יותר טיפוסי לקבליר קינג צ'ארלס ספניאל מאשר לקוקר. יהיה לי שיעור לעתיד - לכתוב חוות דעת מלאה מבלי להניח הנחות. פשוט גידול כלבים זה התחביב שלי וחשוב לי לא לטעות בתחום הזה. הלכתי כבר לישון :sleep: אבל העניין הזה שלא ציינתי קבליר קינג צ'ארלס ספניאל הטריד אותי אז לא התעצלתי לקום עכשיו (שתיים בלילה :silly:) להגיד לך שזה יכול להיות קבליר ולא קוקר. שמחתי לראות שכבר הזכירו את זה. :cool2:

טוב, אני חוזר לישון עכשיו. :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה? זה לא קוקר ספניאל? לשכנה שלי יש כלבה בול כמו בתמונה והייתי בטוח שזה קוקר ספניאל...

חמודה לאללה, אבל פחדנית רצח, באמת כלבת כאפות חח...

אני עכשיו אחראי עליה ועל הכלבה השנייה (פיקינז) וצריך להוציא אותן 3 פעמים ביום והקינג צ'ארלס הזאת עדיין מפחדת כל פעם בדקה הראשונה. והיא כבר מכירה אותי איזה חצי שנה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע באיזה כלבים אתם נתקלתם, אבל הכלבה של השכנה שלי לא הכירה אותי בכלל ופעם ראשונה שאני יורד במעלית והיא ראתה אותי שם ישר התחילה להתרוצץ לי בין הרגליים ונתנה י ללטף אותה וכו' וכ'... :anim-jjd: לא כל כך פחדה..... :nixweiss: זה גם תלוי באיך שהם גודלים בבית והחינוך שהם מקבלים.. אתם יודעים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...