סיפורו של צוות PCTIP - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורו של צוות PCTIP


stagadam

Recommended Posts

התבקשתי ע"י צוותו הפורש של PCTIP לפרסם את זה:

אתמול, לאחר חצי שנה של השקעה אינטנסיבית באתר, החליט צוותו של האתר PCTIP לעזוב עקב סיבות שלא אפרט פה ושלא קשורים כרגע לסיפור הנוכחי. עקב הפרישה החליט הצוות לנסח הודעת פרידה רישמית לגולשי האתר, הודעה שעלתה ונמחקה בשרירותיות מזעזעת ע"י בעל האתר. על מנת שיובן מה היה בהודעת הפרידה שכ"כ הבהיל את בעלי האתר עד כדי צינזור מיידי - הנה ציטוט שלה:

סיכומה של תקופה...

את פיסיטיפ אני מכיר כשנה, אשר במהלכה הספקתי להיות פעיל כחצי שנה כמשתתף מהשורה (עם אלפי תגובות ומענה למאות שאלות) וכחצי שנה כמנהל פורום, מנהל פורום כללי, כתב, מעלה חדשות ומנהל האתר.

במהלכה של החצי שנה האחרונה הצלחנו לדעתי הכנה להביא את האתר לרמה גבוהה מאוד עם כמות חדשות שוטפות בין הגבוהות בסצנה הישראלית, ממוצע של חומר מקור (כתבות, סקירות, מאמרים וכו) של כפעם בשבוע/שבועיים, קהילה גדולה, פעילה ורצינית ועוד לא מעט פרויקטים שעלו (הידיעון של פיסיטיפ, פיסיטיפ למען הקהילה, שינוי מבנה הפורמים בכמה דרכים ועוד).

היום אני "נסוג אחורה אל הצללים" וחוזר להיות משתמש רגיל מסיבות השמורות עימי. כמובן שאשתדל להיות פעיל ככל שזמני הפנוי יתיר לי אך מהיום הרסן מועבר יועבר לידיהם של אחרים. מי שזה לא יהיה, הרבה בהצלחה, צפויה לך משימה לא קלה כלל וכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מכיר פה את אולג ויש את HUBBER (שפתח בינתיים יוזר חדש)

אם הם ירצו הם יגיבו ,אנחנו לא צריכים לדחוץ את האף למקום שלא הוזמנו אליו .

ענייני האתר PCTIP הם שלו בלבד .

חברים תכבדו את רצונם לפרטיות .

ירצו יגיבו לא ירצו לא יגיבו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HUBER לא היה פעיל פה בגלל מחסור בזמן (ניהול האתר לא ממש השאיר לי זמן פנוי לאתרים אחרים), דבר שכנראה לא ישתנה בזמן הקרוב...

בכל מקרה - מי שכואב לנו הוא לראות את היחס המטופש של בעלי PCTIP אחרי כ"כ הרבה זמן בו השקענו באתרם ללא בקשה לתמורה. עד עכשיו לא מובן לי היגיון שבצינזור הודעת פרידה שכזו - למישהו כן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מניסיון העבר אני יכול לנחש כבר לבד מה גרם לפרישה, ועל איזה יחס בדיוק אתם מדברים..

אבל בכל מקרה, HWzone ממשיך במתכונת ההתרחקות ההפגנתית שלו מפיסיטיפ, ועל כן, אני מבקש מכם לא להמשיך ולנהל את הדיון בנושא האתר הזה ו\או פנדה.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו מוכן להסביר מה הייתה הסיבה בגללה פרש צוות האתר?

היחס שהם קבלו מפנדה?

אם כן, כיצד היחס הזה התבטא?

אני חושב שלא כדאי ש HWzone יהפוך לזירה להתנצחויות, ולכן כדאי שהנושא יסגר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...