האם אמולטורים זה חוקי? - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם אמולטורים זה חוקי?


TAsraf

Recommended Posts

זה תחום אפור זה תלוי בעיקר עם אפשר לקנות את המשחק בדרך כל שהיא . לרוב חברות לא מתאמצות לרדוף משתמשים באמולטורים בגלל שהם בכל מקרה לא מרוויחים מכותרים ישנים. זה אולי השתנה קצת עכשיו שיש שרותים מקווננים שמוכרים משחקים ישנים כמו wii virtual console.

בגדול זה לא חוקי אבל החברות לרוב רק מנסות למנוע הפצה של משחקים ע"י דרישות מאתרים שעוסקים בתחום להפסיק לתת לאנשים להוריד משחקים שהם מציאים להורדה באתר שלהם.

אם אתה רוצה לדבר על המשחקים עצמם זה עוד בסדר כי אתה לא חייב לנדב יותר מדי אינפורמציה חוץ מזה יש לינק בתחילת פורום המשחקים . יש שם לינקים לאתרים של משחקים ישנים :

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=93701.0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמולוטורים הם חוקיים לגמרי ברוב מוחלט של המדינות. הבעיה צצה כאשר אתה מכניס את עניין הרומים (ROMS) - ברוב המקרים כאשר יש לך עותק של המשחק (לדוגמא יש לך מחסנית של מריו 64 לנינטדו) אז מותר לך ליצור עותק נוסף של המשחק לצרכי גיבוי וגם להפעיל את העותק הזה במחשב או בקונסולה אחרת בעזרת אמולוציה אך צריך לבדוק את החוק במדינה שבה אתה גר על מנת לדעת מה הוא אומר לגבי זה, שים לב שיש מדינות שמאפשרות הורדה של רום של משחק אם הוא בבעלותך. לעומת זאת הורדה או העתקה של משחק שאינו בבעלותך ומוגן בזכויות יוצרים היא אסורה לגמרי ולכן ההמלצה היא הורדה של רומים חוקיים - מדובר על משחקים שבעלי הזכויות הרשו את העתקתם או משחקים שפג תוקף זכויות היוצרים לגביהם, יש לא מעט משחקים כאלו וכדאי לך לבדוק בפורומים של MAME איך למצוא אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל יש פה כמה טעויות

1-אמולטורים אפשר לחלק ל2 סוגים בעניין חוקים ולא חוקים

וגם פה זה קשור לחוקים של כל מדינה ומדינה

2-עדיין יש זכויות יוצרים על הרבה מאוד מהמשחקים שאתה מריץ דרך MAME

אני חושב שאפילו הזכויות יוצרים על פק מאן המקורי לא פגו

צריך לזכור שהזכויות יוצרים על משחקי ווידיאו מחזיקים הרבה מאוד זמן בהרבה מדינות

חוץ מיזה אמולטורים יש גם מסחרים וזה בכלל תחום מאוד גדול

בעניין החובבים רוב האמולטורים שאני ניתקל בהם חוקים אבל בחלק צריך להתקין ביוס שזה כבר לא חוקי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...