בעיות בהורדות והעלאות עם רשת אלחוטית - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות בהורדות והעלאות עם רשת אלחוטית


תמיד מחייך

Recommended Posts

לאחרונה אח שלי התקין רשת אלחוטית של שני מחשבים בבית שלנו. המחשב הראשי מחובר לאינטרנט בעזרת מודם כבלים SB4101 של מוטורולה ובנוסף לו יש ראוטר של D-LINK מדגם DI-524 ששולט על הרשת האלחוטית. המחשב המשני מחובר למחשב הראשי בעזרת כרטיס רשת מבוסס של D-LINK מדגם DWL-G122. מתחילת החיבור של הרשת האלחוטית ישנן שתי בעיות שאני לא מצליח לפתור וקשה לי למצוא מידע עליהן בחיפוש באינטרנט:

1. ניתן להוריד קבצים מהביטורנט אך כאשר הקובץ מסיים אין שום העלאה אל משתמשים אחרים וזאת למרות שאני רואה באתרים שלאותם קבצים יש הרבה PEERS, אצלי לא מופיע אפילו אחד והקובץ לא עולה בחזרה מה שגורם לפגיעה ב-RATIO שלי באותם אתרים.

2. במחשב המשני לא ניתן להוריד שום קובץ בין אם זה מאתרים ובין אם זה מתוכנות שיתוף קבצים, כאשר מנסים להתחבר לאתר שצריך תוסף כלשהו (כמו או קוויק-טיים) המחשב מתנתק מהאינטרנט וזאת מבלי להוריד את אותו תוסף או קובץ.

אני אשמח לעזרה בפיתרון הבעיות הללו או מציאת כיוון אפשרי לבעיות הנ"ל.

נ.ב. - לא יודע אם זה קשור אבל הרשת מאובטחת ב-WEP ולפני זה היא הייתה מאובטחת ב-WPA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, אז הבעיה הראשונה שלך היא נורא פשוטה.

אתה צריך לפתוח פורטים לתוכנת השיתוף.

תגדיר למחשב כתובת IP סטטית (ידנית, כדי שתיהיה קבועה). לאחר מכן אתה צריך להפנות את הפורטים שמוגדרים לך בתוכנת הטורנט לIP שהגדרת.

אין לי ניסיון עם הראוטר הזה, אבל תחפש ב- www.portforwarding.com רוב הסיכויים ששם תמצא את הדגם של הראוטר שלך (או דומה לו).

לגבי הבעייה השניה, קצת נשמע לי מוזר. האם זה קורה על המחשב שמחובר באלחוטי או זה שמחובר לראוטר עם כבל? אם זה קורה באלחוטי כדאי לך לוודא שרמת הקליטה תקינה במחשב ושהמתאם מותקן תקין ואין לך איזה מפצל שם או המון התקני שמחוברים למחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...