בוק קטן של אוסף האוזניות הזעום שלי (יש תמונות) :) - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בוק קטן של אוסף האוזניות הזעום שלי (יש תמונות) :)


King Of Action

Recommended Posts

אהבתי תתמונה של הפורשה ברקע :yelclap:

אחלה אחי, רק שאלה קטנה, בשביל מה כ"כ הרבה? כאילו אתה משתמש בכולם? :kopfpatsch:

ומעבר לזה, אוסף ממש מושקע, אתה מתכוון לבוא למפגש? כי אם כן אני אשמח להתרשם מהאוסף :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל מה כ"כ הרבה ? לא יודע , פשוט התחלתי להתעניין בנושא כמו שאני תמיד עושה כשאני מעוניין לקנות דבר כלשהו . אז עכשיו אני "חייב" לנסות את כל הדברים הטובים :) זו מן בעייה אצלי : P

בקשר למפגש , מאוד לא סביר שאבוא (בגלל העבודה) .

ויש לי תכנונים להרחיב את האוסף :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוי גם ה-ath a500 וגם ה-sj5 שני שאני מת לשמוע כבר הרבה זמן.

תוכל אולי לתת קצת רשמים עלהם?

ה-a500 נראה אוזניה משתלמת חבל"ז אם היא דומה ל-a900 ,והsj5 זה המתחרה הרציני היחידי ל-81dj שלי והם נראות יותר טוב ,ועולות פחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

a12beat , אתה באמת לא רוצה שאני אבאס אותך . אבל אם בכל זאת בא לך לשמוע את דעתי תבקש עוד פעם אחת ותקבל אותה . מבטיח .

'פשוט דוד' :

ביחס לכמות המחמאות והסופרלטיבים ששמעתי על ה-koss ניתן לומר שלא ממש התלהבתי מהם . לא הצלחתי להבין למה אנשים כ"כ נדהמים מהם . כן , הצליל נקי וחד אבל חוץ מזה ? לא יודע , לא הצלחתי להבין למה הן כ"כ טובות . שלא תבין אותי לא נכון , הן בהחלט סבבה (ובמחיר של 13 דולר ליחידה לא תמצא הרבה דברים יותר משתלמים) אבל לפי מה ששמעתי עליהן ציפיתי להרבה יותר . ודרך אגב , הבאס שלהן (שוב פעם , לאוזניי) בהתחלה היה פשוט חופר ברמות מטורפות ורק לאחר זמן מסויים או שהתרגלתי מעט או שהוא נרגע קצת . בקשר לריצה , לא ניסיתי אותן בריצה אבל הן לא הכי אופטימליות לפעילות גופנית בכלל. ואני לא יכול להגיב לגבי הפורטה פרו כי אין לי ניסיון איתם כלל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז ככה , אני שמח מאוד על התגובות הרבות ועל ההתעניינות ואני אנסה להשיב ככל יכולתי .

Werewolf , ה-JVC HA-G101 שראית אינם כעת עם הדרייברים המקוריים . אבל השתמשתי בהם עם הדרייברים המקוריים עד שאחד הצדדים נהרס וממה שאני יכול להעיד עליהם זה שאני אהבתי אותם . הסאונד מאוד סולידי ונוח . האוזניות עצמן מאוד אבל מאוד נוחות (גם לאורך זמן) - שזה בונוס גדול מאוד . מחירן זול והן בהחלט יכולות להוות אופציה לא רעה למיעוטי התקציב . אני אישית קניתי אותם בטאוור רקורדס ב-160 שקל בזמנו אבל ראיתי שניתן להשיגם באינטרנט ב110 שקל או סכום קרוב לכך .

SJ5 - האוזניות נראות טוב ? כן . הסאונד טיפה יותר מהיר מב-A500 ויותר "קרוב" (וזה סביר להניח בגלל שהן לוחצות יותר על האוזניים והדרייברים קרובים יותר) . מצאתי את הסאונד באופיו "מקפיץ" ומתאים למוזיקות אלקטרוניות מהירות טיפה יותר מאשר לשאר הסגנונות . רמת הפירוט לא רעה למרות שלא הרגשתי הבדל רציני מאוזניות אחרות "שאמורות" להיות נחותות יותר (כמו ה-JVC) . משהו שיכול להיות חסרון רציני בשביל אנשים מסויימים ב-SJ5 הוא שהן קטנות . האוזניות לא מכסות את כל האוזן (ואין לי אוזניים גדולות) ולא נותנות בידוד רציני (יחסית) ומרגישים זאת . בכל מקרה , לפי דעתי רוב האנשים היו מרוצים איתם .

דרך אגב - אוזניות שעתידות לקנייה : Senn HD595/eh 350/hd 497 , Alessandro ms1 , AKG k27i . בעיקרון הרשימה הזו לא מוגבלת - תלוי מה נמצא ב- כבר .

טוב , זהו עד כאן , אני עייף מוות . את הביקורת על ה-A500 נשמור למחר כי בכל זאת צריך קצת מתח לא ? :x

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי , מצטער שזה לקח כ"כ הרבה זמן אבל הנה היא , הביקורת המיוחלת .

טוב , כשראיתי את האוזניות לראשונה התרשמתימהמסיביות שלהן . הן גדולות , זה ללא שום ספק . לגבי המראה שלהן , יש אנשים שלא יאהבו ויש אנשים שכן . בעיני , הן נראות סולידיות כראוי . כמו כן , ללא ספק הן נראות כמו מושקעות מבחינת הייצור . זה מתחיל מהכבל (כבל "שרוכי" , כמו של ה-G5 שלי אבל עבה יותר) ונמשך עד האוזניות עצמן .

מבחינת נוחות - 9/10 . הפאדים מבד פלוס הספוגים מעל הראש מצליחים לפצות בצורה לא רעה בכלל על המשקל הנוסף לך על הראש ברגע שאתה מרכיב אותן . פרט ששמתי לב אליו כשאתה מרכיב את האוזניות - נוצר וואקום בינך לבין הסביבה (אני שומע היס כזה מסביבי) . נחמד מאוד לאנשים שמחפשים בידוד מול המחשב שלהם/המערכת שלהם בבית .

יש לציין שהאוזניות חוברו אך ורק למחשב (כרטיס קול אונבורד) לפני שאני ממשיך .

הגברה - מבחינת ווליום נטו למוסיקה הן בהחלט מספקות אך למספר סרטים/סדרות שניסיתי לראות איתן רציתי להגביר עוד ועוד כי הרגשתי שהווליום לא מספיק .

לגבי משחקים , לא שיחקתי איתן בהרבה משחקים אבל מהמעט שכן לא יצאתי בהרגשת וואו שאני חושב שהייתי אמור לצאת (לפי ביקורות שונות ברשת של אנשים) .

איכות סאונד - כאן המקום לציין שזה הניסיון הראשון שלי עם HIFI אמיתיות והרשמים שלי הם לפי אוזניי בלבד ככה שיש לקחתם בערבון מוגבל בהחלט ולא להתייחס אליהם כרשמים אולטמטיביים לפיהם תקנו אלו או לא .

הצלילים חדים ונקיים . לא הייתי מתאר את הסאונד באופיו כעדין אבל הוא די מתאים את עצמו לשירה (למרות שלא הייתי אומר אופטימלי בשביל צלילים ווקאליים) . הבאס בדיוק כמו שאני אוהב אותו , לא מוגזם(בניגוד ל-KOSS ksc-75 שם הוא היה בומבסטי) אך קיים ומדויק . כשמגבירים את הווליום ל-100% אין עדיין שום היסים , רעשים וכדומה . מה שכן , אני מרגיש שהאיזון הכולל נפגע מעט ברמה כזו של ווליום והמוזיקה נהייתה פחות "מדוייקת" וההפרדה מעט פחות טובה מאשר ברמות ווליום נמוכות יותר .המוסיקה העיקרית ששמעתי עם האוזניות הייתה אלקטרונית (טרנסים , קלאב-דאנס , האוס וכו') ובאופן כללי הרגשתי שהאוזניות ממלאות את תפקידן די טוב למרות שלפעמים , נדמה היה לי שצלילים מסויימים דקים וחסרי נפח (כמו סנייר) . עוד משהו שהרגשתי צורך לציין הוא שציפיתי להרבה יותר מהאוזניות הללו מכיוון שהן אוזניות ה-HIFI האמיתיות הראשונות שלי ולכן ציפיתי להבדלים של שמיים וארץ בינן לבין אוזניות שיחסית נחשבות זבל כמו ה-JVC שלי אבל זה לא קרה .

מסקנות סופיות שלי :

אוזניות מושקעות , מבחינת איכות עבודה ונוחות . לא רע אולם לא הסאונד האופטימלי , לפחות לא בשבילי) . אלו לא יהיו האוזניות אני אסיים איתן את קריירת האודיופיל שלי :)

צפו לעידכונים בקרוב , בעקבות קניית כרטיס קול חדש / אוזניות HIFI נוספות . (ואה כן אני מוכר את ה-A500 :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...