פורסם 2007 במרץ 918 שנים הבנתי שבמסכי LCD יש בעיה עם קצב ריענון הפריימים במסך (שנמדד בהרצים) הם מסוגלים לתת רק 60 HZ ולכןבמשחקי מחשב כמו pes שבהם צריך קצב ריענון יותר גבוה המשחק נראה מרוצד למדייהאם יש איזשהו פיתרון לבעיה הזאת או שאין תודה..
פורסם 2007 במרץ 918 שנים מחבר הוא כנראה מדבר על תופעת tearing ולא על ריצוד...כן אני מדבר על התופעה הזאתיש איזשהו פיתרון לזה???
פורסם 2007 במרץ 918 שנים מחבר כן.. באופן מפתיע הוא כבר נרשם פה....אתה יכול בבקשה להרחיב (לעזור לי למצוא את זה)תודה...
פורסם 2007 במרץ 918 שנים display settingssettingsadvancedgeforceperformence & quality settingsvertical syncremove application controledon
פורסם 2007 במרץ 918 שנים VSYNC אכן מונע את תופעת ה-TEARING אבל לא את קצב העידכון של ה-LCD שלמעשה קובע את הגבול העליון ביחס ל-FPS במשחקים ובכלל.מסכי LCD מסוגלים לעדכן את התמונה בקצב של 60FPS לכל היותר ולכן לא משנה אם יש לך כרטיס מסך מטורף שנותן 120FPS במשחק מסויים, המסך לא יכול להציג יותר מ-60FPS. זאת, בניגוד למסכי CRT שהאיכותיים בהם מסוגלים ל-85, 95 ואף 100FPS.האמת היא שלעין האנושית ממילא קשה עד בלתי אפשרי להבחין בין 60FPS ל-120FPS כך שזה לא ממש משנה ל-99.9% מהמשתמשים.
פורסם 2007 במרץ 918 שנים ההבדל הוא לא בתחושת העין אלא בצורה בה עובדים משחקים מחשב, פתירת משוואה דיפרנצילאלית עם מקדם.ככל שהמקדם קטן יותר אתה רואה יותר מהעולם בהשוואה למי שהמקדם שלו גבוהה יותר.המקדם הוא הזמן שלוקח למחשב לצייר פריים אחד של המשחק, זה אומר שאם המשחק רץ ב 60FPSהמקדם שלנו יהיה 1/60 = 0.017. המשחק למעשה מתקדם בקפיצות של 0.017 שניה.מחשב אשר יכול להריץ את המשחק ב 100FPS המקדם שלו יהיה 1/100= 0.01. במצב כזה המשחק יתעדכן 40 פעמים יותר בכל שניה מאשר ב 60FPS.תוספת ה FPS מובילה לכך שאתה "רואה" יותר המשחק ב Real Time ולכן יש סיכוי שתוכללראות אנשים לפני שהם יראו אותך, זה פחות קשור לזה שאתה רואה קצב תמונה גבוה ויותר קשורלצורה בה עובד המשחק, הבעיה היא שאם המסך מתעדכן רק ב 60hz ואתה משחק ב 100FPSהתמונה שלך סובלת מ Tearing ולכן עדיף להפעיל את הסינכרון האנכי בשימוש במסך LCD.
פורסם 2007 במרץ 918 שנים בגירה - אם המסך מתעדכן ב-60HZ אתה לא תראה את העדכון שכרטיס המסך מבצע ב-120FPS ולכן לא "תרוויח" חווית REAL TIME אמיתית יותר.לא מבין איך VSYNC קשור לעניין... למיטב הבנתי הוא פותר בעיה אחרת לגמרי.
פורסם 2007 במרץ 918 שנים VSYNC פשוט אומר לכרטיס מסך לעדכן את ה frame buffer שלו בסיום שליחת התמונה המעודכנת למסך ולא תוך כדי.bagheera, אתה יכול לעזור לי עם הבעיה שהצגתי ?
פורסם 2007 במרץ 918 שנים בדיוק - VSYNC פותר TEARING שגורם לתמונות "לעלות" אחת על השניה.עדיין מסכי LCD מגבילים את ה-FPS המעשי ל-60FPS ללא קשר לכרטיס מסך או למשחק עצמו. OMNI - למה אתה מתכוון ב"בעיה שהצגתי"?
פורסם 2007 במרץ 918 שנים כשאני במצב pivot יש tearing מ-ט-ו-ר-ף בשולחן העבודה, למשל כשאני גולל בדפדפן מעלה ומטה, אני פשוט רואה את המסך מתעדכן בחלקים...
פורסם 2007 במרץ 918 שנים תחליף דריברים, לדעתי הכרטיס מסך שלך אשם.זה שהמסך מציג רק 60FPS לא אומר שלא תראה את הפריימים הנוספים על המסך, אתה פשוט תראה חצאי פריימים או אפילופחות מכך אם ה Tearing ממש נוראי. כל הדברים הללו קשורים ביחד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.