עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיות חיבור אם כרטיס רשת ON-BOARD של אינטל

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם!

לאחרונה כרטיס הרשת המובנה שלי בלוח (מסוג אינטל 1000CT או משהו כזה ) התחיל לעשות בעיות.

כל פעם שכרטיס הרשת מותקן במחשב (ז"א מופיע ב DEVICE MANAEGER) האינטרנט מתנתק אחרי כמה דקות, למרות שהכרטיס בכלל משמש לרשת הפנימית ולא מחובר לראוטר שלי.

הרשת שלי בנויה בצורה הבאה:

ראוטר אלקטל PRO

שמחובר

למחשב אם שני כרטיסי רשת (הראוטר עצמו מחובר לכרטיס מסוג REALTEK 8139)

והכרטיס רשת השני (האינטל הבעייתי) מחובר למחשב נוסף.

יש לציין כי ניסיתי לעשות הסרה מלאה של הדריברים והתקנה מחדש של שלוש גרסאות שונות.

ניסיתי גם לשנות את ההגדרות המהירות של הכרטיס עצמו (FULL DUPLEX ו HALF DUPLEX) וגם זה לא עזר.

יש למישהו רעיון מה לעשות?

פורסם

אם המחשב מחובר לראוטר דרך RTL8139 אז למה אתה חושב שהבעיה היא בכ.רשת של אינטל? :kopfpatsch:

פורסם
  • מחבר

כי לפני זה הראוטר היה מחובר לאינטל ועדיין היה את אותה בעיה...

הסרתי פיזית את הכרטיס השני ועדיין הייתה את אותה בעיה.

פורסם

אז הבעיה היא כנראה בראוטר או בתשתית. תתקשר לבזק ותבקש שיבדקו לך את הקו.

פורסם

בזק לא יעזרו לו הוא חייב לשלם לתמיכה רשתות 9.90 * 12 עם התחייבות לחצי שנה :smile1:

פורסם

לא קשור.

עדיין יקבל בדיקת קו.

פורסם

קו כן מאיזה רוסי שיגיד "הכול בסדר תיגש לספק "

פורסם
  • מחבר

הראוטר עובד פיקס במחשב אחר..

פורסם

בזק לא יעזרו לו הוא חייב לשלם לתמיכה רשתות 9.90 * 12 עם התחייבות לחצי שנה :smile1:

כן 9.90 * 12 יוצא חצי שנה, נכון... :screwy:

לפני שאתה יורד על תומכי בזק, תלמד קודם מתמטיקה של כיתה א'.

בנוסף, לא צריך לשלם על תמיכה בשביל לקבל בדיקת קו.

קו כן מאיזה רוסי שיגיד "הכול בסדר תיגש לספק "

לא חסר גם אנשים שהם לא רוסים בתמיכה של בזק.

לפותח הת'רד, איזה מודם יש לך?

ניתן לבדוק האם הקו שלך תקין או לא, בלי להתקשר לבזק בכלל.

פורסם
  • מחבר

עדכון!

אחרי שעות אם בתמיכה הטלפונית של בזק התגלה סופית כי הבעיה היא במחשב שלי איפה שהוא.

ולא במודם או בקו.

איך הגענו למסקנה? המודם פשוט עובד פיקס בשתי מחשבים אחרים.

החלפתי את הכרטיס רשת השני באחד חדש וזה עדיין לא פתר את הבעיה.

ואז החלטתי להסיר את הדונגל של הבלוטות' שמחובר לי למחשב ובנתיים הכל עובד מצויין.

מסתבר שזה היה הוא כל הזמן ולא הכרטיס של אינטל.

בסופו של יום למדתי דבר אחד מהכל , לא להתקמצן ולקנות SWITCH ;D

תודה לכולם

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.