ראוטר וחיבור למחשב - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ראוטר וחיבור למחשב


beni125

Recommended Posts

יש לי שני מחשבים אחד ליד השני והשלישי קומה ראשונה והרביעי נע (מחשב נייד) אני רוצה רשת אלחוטית אך ששני המחשבים יהיו מחוברים קווית והמחשב והמחשב שבקומה הראשונה אלחוטית האם קיים דבר כזה ואם כן איך עושים את זה

אני צריך ראוטר שיחדור קיר מקלט (שיהיה קליטה טובה)

ואם קיים משהו למהירות 1g כי המחשב שלי הוא עם חיבור 1 G

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב קודם כל נצטרך לפרק את השאלה שלך לכמה חלקים:

1) כמה קומות בכלל יש בבית?

2) בכל ראוטר סטנדרטי יש לך 4 חיבורי LAN של 100MBPS, אין ראוטרים רגילים עם חיבורים של 1GBPS לפי מה שאני יודע (מקסימום תוכל לקנות SWITCH של 1GBPS ולחבר אליו את הראוטר ושאר המחשבים).

3) ראוטר שעובר דרך קיר של מקלט ושתיהיה קליטה טובה לא קל למצוא ויש סיכוי גבוהה שהקליטה של אלחוטי לא תיהיה טובה בכלל, לכן לא כ"כ מומלץ.

אפשרות אחת שאני יכול להציע (למרות שהיא מאד יקרה יחסית) זהו ראוטר שתומך HPNA3 של בזק, אתה קונה מתאם מיוחד, מחבר אותו לקו הטלפון בנקודה ששם אתה רוצה שיהיה לך ואז יש לך אפשרות לחבר בין המתאם למחשב בעזרת כבל רגיל, והמתאם בעצם יוצר LAN על גבי קו הטלפון עם הראוטר.

4) לגבי המחשב הנייד, בד"כ ובתלות בראוטר הספציפי, בתוך הבית לא צריכה להיות בעיה גדולה מידי בשביל הלפטופ להיות במרחק של מ-15 עד בערך 30 מטר ממיקום הראוטר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לקליטה דרך קיר מקלט, אל תצפה לניסים.

אפשרות סבירה יש בתגובה מעליי, עוד אפשרות היא לקנות שתומך ב MIMO וכרטיס שתומך ב MIMO, זה אמור להגדיל טווח תדרים ולחדור דרך קירות ממ"ד. בתיאוריה לפחות, במעשי זה הרבה פחות טוב ממה שזה נשמע.

תחקור קצת על שתי האפשרויות, ותסיק את המסקנות שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...