האם AKAI חברה טובה? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם AKAI חברה טובה?


Killer Storm

Recommended Posts

AKAI חברה טובה למגברי סטריו ורסיברים? גם חדשים ובעיקר ישנים, אני מעוניין לדעת משום שקיבלתי הצעה לבוא לשמוע ביום רביעי הזה מגבר סטריו AKAI טוטאלי סטריו בלי Tuner רק הגברה עם כיוונים שונים מגבר ישן מקצועי אני חושב 150x2 RMS, אני מעוניין לשמוע דעות על החברה וכמובן לא ישמע לי לאוזן לא קונה אבל מעוניין לדעת בכללי גם עם נשמע לי טוב העם חברה טובה ואמינה ועם המכשיר עצמו שווה את ה1500 שקל המוצעים עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במגברים ישנים הם כן טובים .

האם רק אני ראיתי את השערוריה של הדבקת הלוגואים על מגברי איכס ? כלומר הדבקה של סמלי מתכת של חברות שונות על רסיברים עלומי שם... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבה בעיתון, אני יכול לסרוק ולהראות במה מדובר בהחלט שערוריה לא קטנה בכל הקשור לזיופים ושימוש בשמות בעלי עבר מפואר...

AKAI זו עוד אחת מהחברות שכיום נמכרים מוצרים שלה שמיוצרים בכל מיני מקומות במזרח הרחוק, הם לאו דווקא מוצרים גרועים - לפעמים יש מציאות אך לרוב לא מדובר במוצרים ברמה גבוהה. ישנן הרבה חברות בעיקר ארופאיות בעלי עבר מפואר שחדלו מלהתקיים וגורמים במזרח הרחוק קנו את הזכויות להשתמש בשם שלהן , ככה זה בהמון מקרים (אפילו עם חברת VISIONTEK שייצרה כרטיסי מסך) אז לאו דווקא מדובר בזיוף.

בכל מקרה מגבר זה הוא ישן כנאמר אז קשה לדעת באמת מה מקורו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוף, תשמעו אני הולך לשמוע כמה דברים יד שניה ישנים באחריות - מגברי סטריו בלבד.

ידוע לי על דברים מ750 שקל ועד יותר מ3000 שקל מקצועיים...אני לא מתכוון להוציא המון כסף אני מתכוון למצוא משהו איכותי מספיק עם חם בלי שטויות שיכול להגביר לי גדולים ולתת בס מעולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הא ועוד דבר היום אני נוסע לבדוק בקרית אתא במחסני חשמל...עם מישהו יודע על רסיבר *חדש* איכותי סטריו-סראונד במחיר טוב שהוא ראה או שמע שיש שם...יכול בהחלט לתת לי המלצה.

רצוי עם כניסה מיציאה דיגיטאלית של הכרטיס קול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...