איזה שמן הכי בריא לטיגון? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה שמן הכי בריא לטיגון?


b3ta0

Recommended Posts

יש הטוענים שהכיטוב זה שמן זית, אני יודע שאני יכול בקלות להבחין בטעם הרע של צ'יפס אשר מטוגן בשמן זית.

בשורה התחתונה, אני עם התירס - ALL THE WAY! :ylsuper:

Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!Corn P0wnz!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה תלוי למה.

לטיגון- הכי בריא שמן זית, אבל הוא פשוט לא מתאים לדברים כמו טיגון צ'יפס/חביתה/שניצלים ודברים כאלו

שמן זית הוא בעל טעם מסוים ומתאים לדעתי יותר לדברים רציניים כמו ארוחות של שישי וכו' P:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך לזכור את סף החום של כל שמן. שמן זית לא מגיע לטמפרטורות גבוהות כמו שמן רגיל (קנולה, תירס ושות). ולכן אם השימוש הוא, למשל, טיגון בשמן רותח, השמן זית ישרף ויקבל טעם מר.

דבר נוסף שכדאי לדעת: שמן זית מאבד הרבה מהטעם בחימום. לכן אם מחליטים לבשל עם שמן זית, כדאי להוסיף חלק מהכמות ממש בסוף הבישול, כדי להרגיש את הטעם של השמן.

בכל אופן, כשרוצים להשתמש בשמן רגיל, קנולה היא הבחירה הבריאה, וכשרוצים להשתמש בשמן זית, שמן זית הוא הבחירה הבריאה :smile1:.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...