PS3 הקטילות, הירידות, הגמגום במכירות והמתחרות - למה לעזעזל? - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

PS3 הקטילות, הירידות, הגמגום במכירות והמתחרות - למה לעזעזל?


ymss69

Recommended Posts

תראו אני לא חובב של חברה כזאת או אחרת, אבל אני קורא פה ובעוד כמה פורומים מתחרים ואני מקבל שוקקקקק.

אנשים קוטלים את הPS3 בלי סוף, על המחיר היקר, על המשחקים שכבר לא בלעדיין, על הגמגום במכירות שלא מתקדמות לשום מקום ומנסים בכלל להשוות את הקונסולה הזאת לWII? מה לעזעזל, אני כבר לא מבין מה קורה בעולם.

תראו אני חובב ג'אדטים, חוץ מזה כלום! תן לי קונסולה מתקדמת, נגן חדש, או איזה פלאפון שכבר יודע להכין קפה ואני אוהב את השטויות האלה, נכון אני כבר לא ילד כלכך, אני כבר תכף בן 19, כבר חייל אבל עדיין, בזמני הפנוי אני קורא פה ושם פרטים ואני נדהם באמת פשוט נדהם.

קודם כל ההשוואה ההזוייה של הPS3 לWII, זה שתי קונסולות שפונות לקהל שונה, שמציגות בכלל יכולות שונות אבל עדיין משויים בניהם, למה אף אחד לא משווה בין N73 לבין הסמסונג X820? למה? אתם שואלים מזה קשור אני יסביר לכם, הPS3 כמו הN73 מציגים קידמה מטורפת בתחום שלהם (קונסולות ופלאפונים בהתאמה) לעומת זאת יש את הWII והX820 שלא מציגים קידמה מטורפת אבל מציגים גימיק שפונה לקהל יחסית רחב של משהו מאוד שימושי זאת אומרת הWII מציג יכולת כמו של קונסולות מהדור הקודם (XBOX/PS2) אבל מציג שלט מדהים שגורם למשחקיות לגרום לקונסולה להיות יותר שימושית ויותר מעניינת, כמו הX820 שאפשר מאוד להשוות אותו לטלפונים יחסית ישנים כמו W800/6233 ואולי אפילו 6280 אבל מה מציג גימיק מדהים שבמקרה שלו זה הדקות! הטלפון הדק בעולם, אז כן הWII והX820 מציגים גימיקים מדהימים שפונים לקהל רחב! אבל אין פה שום דבר יותר מתקדם! אין בהם רזולוציה מטורפת אין בהם אפשרויות יותר מתקדמות ועוד הרבה דברים שקשורים להשוואות בניהם, ככה שאין שום השוואה אפשרית כאן.

דבר שני אנשים מדברים פה שסוני מגמגמת במכירות, אז הסברתי כבר שהWII זו לא נקודה להשוואה אלא המתחרה האמיתית של הPS3 היא הXBOX 360 אז אנשים מדברים פה על כך שXBOX360 מציגה מגוון רחב יותר של משחקים מוכיחה את עצמה יותר במכירות אבל שוכחים דבר פשוט!!! הXBOX כבר נמכרת מעל לשנה!!! המשחקים ששווקו בה זה משחקים ששווקו לPS2, הPS3 עכשיו יצאה באדישות אפילו מטומטמת של שרק עכשיו מתחילים להתעשת ולהבין את הטעות שלהם אז לאט לאט רואים משחקים חדשים שכובשים את טבלת המכירות כמו RESISTANCE שהוא משחק אדיר, נכון לא שמה לב וקצת הייתה שאננה ואיבדה חלק מהכותרים הבלעדיים שלה, אבל לאט לאט היא תחזיר לעצמה כמה וכמה דבר שישנה כנראה את התמונה.

עוד דבר הוא המחיר! נכון המחיר יקר, אבל בל נשכח מספר דברים! דבר ראשון זו קונסולה חדשה! גם הXBOX לא בדיוק זולה וגם הXBOX לא בדיוק עלתה 400 דולר מיום ההשקה!!! אבל מה 600 דולר!! אנשים מדברים!! 600 דולר זה 2500 שקל!! לעזעזל אנשים פה שופכים על כרטיס מסך יותר מהמחיר הזה על מנת להציג רוזולציה שהסוני ממש לא רחוקה ממנה או אפילו טובה ממנה, אז נכון 600 דולר לא באים ברגל, והיא שווקה יותר יקר מהתחרות שלה, אבל היא חדשה, היא מציגה דברים מתקדמים (כמו בלוטוט,בלו-ריי,דיסק קשיח גדול , שלטים אלחוטיים ועוד רבים) והיא גם לא בדיוק מנסה לפנות לקהל שהWII פונה אליו.

חכו להשקה האירופאית, תמתינו לכותרים החדשים שיוצאים אט אט, אולי אפילו לירידת מחירים והכי חשוב אל תשפטו קונסולה שלא השתמשתם בה!! גם אני כמוכם לא חוויתי שימוש בה אבל מה בטור חובב של הזאנר היא כנראה הקונסולה שתנחת אצלי בסלון ולמה? כי סוף סוף אין חוטים לשלטים, כי יש אפשרות להוריד משחקים מהאינטרנט במחירים מוזלים (אין כיום הרבה אבל אט אט), כי בלו-ריי כנראה יוכיח את עצמו יותר טוב משחושבים, כי היא לא מתחממת כמו הXBOX , כי פשוט תכנסו שנייה אחת לפורום של תפוז, יש שם אדם חביב בשם יוסי, בעלים של חנות שבמקרה מחזיק את שלושת הקונסולת בבית ותדהמו לשמוע שלא רק שהPS3 היא היחידה שמקבלת את זכויות השידור בטלויזיה שלו, אלא אפילו אישתו התמכרה.

אז נכון יש הרבה סיבות לא לקנות את הסוני, היא קצת יקרה, היא חדשה ובנתיים היא יותר דיברה מאשר עשתה, אבל היא לא מתחממת, היא חזקה יותר מכל הקונסולת, היא יקרה אבל בארה"ב המחיר יחסית ואני מדגיש את היחסית הוא שפוי, כי יש פה הרבה פיצ'רים שימושיים! כי לאט לאט אנחנו רואים הרבה משחקים מדהימים שיצאו לקונסולה הזאת והכי הכי חשוב המשחקים, לעזעזל ראיתם לאיזה איכות היא יכולה להגיע? ראיתם משחק שרץ על הקונסולה הזאת, אז אל תקנו!! תמתינו!!! תחכו, אולי ירדו המחירים, המשחקים היותר נחשקים יצאו, יהיה יותר מגוון, יותר כותרים בלעדיים, יותר זמינות בארץ. בנתיים יש לכם הזדמנות להשתמש בWII שמציגה גימיק יפה ושימושי במחיר ממש זול או אפילו תשחקו קצת במחשב שהשקעתם בו הרבה יותר מ600 דולר, והכי חשוב תהנו.

סוני אולי עשתה מספר טעויות, אולי הקונסולה לא תיהיה נמכרת כמו הPS2, אולי היא מעט נפילה, אולי היא איבדה יותר מידי מהיחודיות שלה עם איבוד הכותרים הבלעדיים הטובים שלה, אבל היא עדיין טובה יותר מכל המתחרות! עדיין נותנת חוויה משחק מדהימה ועדיין רובנו היינו רוצים אחת כזאת בסלון.

אז יקטלו אותה פה, יקטלנו אותה שם, אבל תשימו לב למרות ההשוואה ההזוייה שהPSP יצא הרבה אחרי הDS, הPSP יקר יותר מהDS הPSP נמכר הרבה פחות מהDS אבל מה לעשות הPSP הרבה יותר טוב מהDS.

PS3 כי אנחנו רוצים איכות! ואיכות היא לא מילה גסה היא פשוט תענוג יקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

1. המלצה : קצת קשה לקרוא את הקטע שכתבת, נסה לרשום במבנה יותר קריא של פסקאות.

2. אין מה לעשות ה PS3 יקרה בטירוף ואפילו יותר בארץ, כמו שאמרת 600$ מול 250$...

3. תן ל PS3 קצת זמן, היא בקושי יצאה והיא מתחרה מול שתי מתחרות רציניות כמו XBOX360 וה Wii (למרות שאתה צודק בקשר ל Wii שהיא מיועדת לשוק אחר).

4. נוצרה מן הרגשה של אנטי- בעולם, אולי חוסר ההצלחה נובע מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האנטי היחיד נובע עקב כך שהחברה עד לא מזמן עמדה בטופ של הטופ בכל תחום, אם זה טלוויזיות, אם זה נגנים ומיני דיסקים, מערכות סטריאו , קונסולות והכל, בזמן האחרון הרבה חברות הבינו את הכסף הגדול שסוני עושה במוצרים שלה והוציאו מוצרים עם רמה טובה יותר/טובה פחות או זהה במחירים נמוכים מסוני! שלא יכולה להרשום לעצמה למכור במחירים נמוכים (מותג שווה כסף) גרמה לעצמה לגמגום רב בכל התחומים! בשנה האחרונה התחילו ליישם את כל הטעויות, אם זאת סידרת בראבייה החדשה בטלוויזיות, הנגנים המעפנים שמוחלפים בזמן זה או אפילו הPS3 שסוף סוף יצא.

סוני חוותה מין שאננות של חברה גדולה שחשבה שהיא לא יכולה ליפול וחזרה לעמוד על הרגלים, לאט לאט נראה מסוני הרבה הפתעות ולא רק בתחום הקונסולות, השילוב עם אריקסון (סוני-אריקסון) הוא אחד הדוגמאות לכך שסוני שכמעט קרסה בתחום הטלפונים הסלולריים הבינה את הטעות שלה ופרצה שוב בכל הכוח לפלח השוק הזה.

מצטער על הכתיבה הקצת לא מובנה, השעה , הבדיקות שאני נמצא בהם, והצבא שעל הראש גורמים לי לא להיות הכי מאופס, אבל הדעות שלי מובנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפותח הת'רד :

מה לעשות, ה PS3 כרגע לא נותן תמורה למחיר שמשלמים עליו..

1) אין לו כרגע משחקים ששווים קנייה של המכשיר

2) אין שימוש רחב לסרטי BLU-RAY

3) מחיר המכשיר יקר בטירוף ביחס למתחרים שלו (הבדל של 200$ בין ה X360 הבסיסי ל PS3 הבסיסי..)

4) נכון להיום המכשיר לא מציג גרפיקה טובה יותר מה XBOX360 בשום משחק - ההפך הוא הנכון.. (אשמח לתת הוכחות..)

צדקת לגבי זה שזה בכלל לא נכון להשוות בין ה ל PS3.. אבל איפה ראית השוואה כזאת בכלל ?! אולי השוו בין יחידות שנמכרו. בנתיים ה מוביל בגדול..

מה קשור הקטע עם זה שיש ל PS3 שלטים אלחוטיים ? SO ? לכל קונסולה היום יש כאלו..

בקיצור, זה לא ממש מעניין אף אחד מה אולי יהיה ואולי לא יהיה בעתיד או היה בעבר.. מה שמעניין את הצרכנים זה מה יש היום. ונכון להיום לא מציעה ללקוחות הפוטנציאלים סיבות מספיק טובות בשביל לשלוף 600$ בחינניות מהארנק ולרכוש את המכשיר.. כשייצאו למכשיר משחקים ייחודיים או משחקים שייפגינו את היכולת המירבית של הקונסולה אולי יישתנה המצב..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז ככה אני מודע שהרבה מהדברים שאתה אומר נכונים

אני גם מודע שלהשוות בין PS3 לWII זה לא צודק

ואפילו האהובה שלי אמרה שהיא לא מתחרה נגד ה360 או הPS3

עד פה זה נכון והשוק יתפצל בין הWII לPS3+360 שפונים לקהל אחר

אבל זה-

סוני אולי עשתה מספר טעויות, אולי הקונסולה לא תיהיה נמכרת כמו הPS2, אולי היא מעט נפילה, אולי היא איבדה יותר מידי מהיחודיות שלה עם איבוד הכותרים הבלעדיים הטובים שלה, אבל היא עדיין טובה יותר מכל המתחרות! עדיין נותנת חוויה משחק מדהימה ועדיין רובנו היינו רוצים אחת כזאת בסלון.

אז יקטלו אותה פה, יקטלנו אותה שם, אבל תשימו לב למרות ההשוואה ההזוייה שהPSP יצא הרבה אחרי הDS, הPSP יקר יותר מהDS הPSP נמכר הרבה פחות מהDS אבל מה לעשות הPSP הרבה יותר טוב מהDS.

PS3 כי אנחנו רוצים איכות! ואיכות היא לא מילה גסה היא פשוט תענוג יקר.

זה בולשיט

1-מי אמר שהיא יותר טובה?

נינטנדו נחשבת בהרבה מקומות אם לא רוב המקומות בתור המפתחת הטובה בעולם

היא גם מקבלת ציונים גבוהים בדרך כלל ומוכרת המון כותרי צד ראשון

סוני ישתפרה בתחום בPS2 אבל עדיין לא ברמה של כחברת

ועכשיו שאין לנינטנדו בעיה להשיג תמיכה של חברות צד שלישי

אף אחד לא יכול להגיד שהPS3 יקבל הכי הרבה כותרים איכותים

2-הPSP לא יצא הרבה אחרי הDS

הוא יצא כמה חודשים אחרי זה הכל

PSP-

The system was released in Japan on December 12, 2004, the United States and Canada on March 24, 2005 and in Europe and Australia on September 1, 2005

DS

NA November 21, 2004

JP December 2, 2004

AU February 24, 2005

EU March 11, 2005

CH July 23, 2005

ומי אמר שהPSP יותר טוב? או יותר איכותי?

טכנולוגית כן הגרפיקה\מוזיקה יותר איכותית

אבל כמכשיר ניד הוא נחות ועוד יותר נחות לאומת הLITE

הPSP נכשל בדבר החשוב ביותר נידות ולכן פחות איכותי למטרה שהוא נוצר

ושאני מדבר על נידות אני מדבר על-

זמן בטריה

זמני טעינה

עמידות

מחיר וכו

עכשיו למה יורדים על הPS3 ?

פשוט כי לא מוצאים סיבות טובות לקנות אותו

ואתרים נטרלים ברשת כותבים עליו בעיקר דברים שלילים

וRESISTANCE לא כבש אף טבלת מכירות חוץ אולי מהטבלה של הPS3 לבד :lol: :lol: :lol:

והוא גם לא קיבל ביקורות מצוינות רק טובות זה הכל

GOW וזלדה גם מוכרים הרבה וגם קיבלו ביקורות מצוינות מרוב האתרים

וזלדה זה בסך הכל פורט מהקוביה

ולהגיד שהWII מתבסס בעיקר על גימק זה שטויות

נכון השלט זה מוקד מכירות מצוין

אבל גם המחיר

ובתחום יש עלות מול תועלת

אין מה לעשות צריך לקחת את זה בחשבון

הWII זול יותר חדשני יותר ולא צריך HDTV כדי באמת לעריך אותו

ולרוב האנשים בעולם אין כרגע HDTV

ונכון עוד שנתים התמונה יכולה להיות אחרת

והPS3 יכול להיות ב300$ ומחירי הHD יכולים להיות סבירים

אבל כרגע הWII מוכר הרבה יותר מתחיל לקבל יותר ויותר תמיכה מחברות צד שלישי

ויש שאלה גדולה אם הPS3 יצליח בכלל ליתרומם משמעותית כי כרגע הוא עמוק בבוץ

אתה צריך להבין חברות צד שלישי לא יפתחו לקונסולה בלי מספיק צרכנים

ובלי זה לPS3 לא יהיה סיכוי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה אתה חיי.

מבחינת מחיר. 2500 שקל זה בארה"ב (כמובן 600$).

הXBOX 360 גירסאת הBasic עולה בארצנו הגנבה 2800 שקל. מחירה האמיתי נע בין 250$- 300$ שזה אומר 1000-1200 שקל.

הPs3 עם תג מחיר כזה תגיע לארץ בסביבות ה4000 שקל ומעלה.

סיבה ענקית למה לא לקנות אותה.

משחקים מעט מעט מאוד יש. ומה שיש אחוז גדול קיים בקונסולות האחרות.

הXbox 360 מציגה בHDTV כמו הPS3. רק שהיום במיוחד בארץ אחוז נמוך מאוד מאוד יש לו פלאזמה שהוא יודע בכלל לנצל את מה שיש לו ביד.

כרגע הPs3 לא נותנת כלום שום דבר שהXbox 360 לא יכול לתת במחיר בהרבה יותר זול. משחקים יש המון המון משחקים לXbox 360. פשוט עשתה מהלך חכם שהוציאה את הקונסולה שלה קודם ובנתה לה מוניטין שלא היה שום מתחרה בשוק.

היום לא שווה בכלל להתסכל לכיוון של Ps3. הXbox 360 או זה מה שצריך לבדוק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל קונסולה יש את החסרונות שלה, ושאני בא להגיד שהPS3 היא הטובה ביותר או לחילופין שהPSP טובה מהDS אני מדבר מבחינת איכות המשחקים בלבד, ולא על כמה נוח השלט וכמה קטן המכשיר.

שנית כל אתם משויים מכשיר ששנה בשוק למכשיר חדש ומצפים שהם יעלו אותו דבר, זה לא עובד ככה אין מה לעשות מעבדי הדואל קור הישנים לא עולים כמו הקונרו גם אם הביצועים שלהם לא רחוקים! זה מכשיר חדש ולכן הוא מתומחר ככה.

עוד דבר הדגשתי שהשוואה בין הPS3 לבין הWII היא לא נכונה ואף עושה צחוק משניהם, אין להם אותם יכולות, הם לא פונות לאותו קהל, והמילה קונסולה זה הדבר היחיד שמשותף להם חוץ מזה אין בינהם שום קשר! כך שאין מטרה להשוואות ההזויות האלה

אני גם מודע שלהשוות בין PS3 לWII זה לא צודק

ולהגיד שהWII מתבסס בעיקר על גימק זה שטויות

נכון השלט זה מוקד מכירות מצוין

אבל גם המחיר

ובתחום יש עלות מול תועלת

אין מה לעשות צריך לקחת את זה בחשבון

הWII זול יותר חדשני יותר ולא צריך HDTV כדי באמת לעריך אותו

ולרוב האנשים בעולם אין כרגע HDTV

ונכון עוד שנתים התמונה יכולה להיות אחרת

והPS3 יכול להיות ב300$ ומחירי הHD יכולים להיות סבירים

אבל כרגע הWII מוכר הרבה יותר מתחיל לקבל יותר ויותר תמיכה מחברות צד שלישי

ויש שאלה גדולה אם הPS3 יצליח בכלל ליתרומם משמעותית כי כרגע הוא עמוק בבוץ

אתה צריך להבין חברות צד שלישי לא יפתחו לקונסולה בלי מספיק צרכנים

ובלי זה לPS3 לא יהיה סיכוי

אתם אומר שלא צריך להשוות ומשווה שוב ושוב, הסברתי לך בתרד הראשון שהאנשים שנכון להיום קוה אליהם הPS3 זה האנשים שמבזבזים יותר מהעלות שלו רק על כרטיס מסך, ולא חסר אנשים כאלה בפורום!!! הוא לא פונה לקשישים ולילדים מתחת לגיל 10 מה שהWII עושה או לאן שאפילו הPS2 נכנסה.

תבין הPS3 מציגה יכולות אדירות אבל מה? יכולות שעוד לא הוכחו, אתה צודק שזה לא חוכמה להגיד שזאת הקונסולה הטובה ביותר בלי שהיא הראתה עובדות בשטח, אבל פאקקקקק היא בקושי נמכרת 3 חודש וגם זה שבחצי מהחנויות לא היה אותה או שמכרו אותה במחירים שאתה קונה היום 2 קונסולת, לאט לאט הכותרים יכנסו, לאט לאט אנשים חברות פיתוח משחקים יבינו את יכולות הבלו-ריי ואתה מה שהוא יכול לתרום להם שהם יציגו איכות מטורפת לעולם.

ואיפה בכלל אתה חי שאתה חושב שחברות צד שלישי כדיעבד לי יפתחו משחקים לPS3, מקום ייצור רוב המשחקים הוא יפן שמה הXBOX360 מסתכלת על הPS3 בטבלת המכירות הרבה מלמטה, אתה רואה השוואות בעולם שהורגות אותך למה לעזעזל חושבים שהPS3 כבר היה צריך למכור יותר מהXBOX360 אם הXBOX כבר יותר משנה בשוק? זה הגיוני נראה לך? הXBOX נמכר הרבה יותר זמן, יש לו הצע אדיר של משחקים ויש מצב שהוא היום עסקה יותר משתלמת אבל הכל בגדר היום!!!

אולי הPS3 היום היא לא בדיוק משתלמת אבל זה כי אין לה את היתרון של הXBOX360 של שנה בשוק המכירות של הצע אדיר של משחקים ועוד כמה נוספים.

אז אפשרי לקנות את הXBOX שתתחמם בלי סוף ואז להחליף קונסולה אם זה ישתלם, אבל בנתיים גם אפשר להישאר עם איזה PS2 עוד איזה חצי שנה.

והסברתי בהודעות הקודמות שלו, לא באה לתת מחיר שיכנס לכל כיס, והיא לא באה בדיוק לתת את התמורה הכי טובה לכסף כי זה דברים שעושות חברות על מנת לשבור את החברות הגדולות יותר, היא תמשיך להוכיח את עצמה כקונסולה הטובה ביותר, וכמו שאמרתי איכות היא לא מילה גסה היא תענוג יקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יופי של דיון

-----------------

PS3, WII , XBOX360 כולן אבל כולן קונסולות הדור הבא , כולם אמורות להתחרות על החוויה הדיגיטלית

בסלון שלנו ב3-4 שנים הבאות .

רק התפיסה הצרה שלכם (לפי דעתי) שבה מוצר דיגיטלי נמדד אך ורק לפי MHZ או MEGA BYTE גורמת

לכך שאתם לא נהנים ממשחקים אלא מגירויים וויזואלים ווקלים.

דוגמא לכך היא מעולם הרכב:

שתי מכוניות טובות שנהגתי בהן בחו"ל היו מאזדה מיאטה (MX5 ) ומרצדס S CLASS נפח 5 LITTER

שתיהן היו מודל 2002 בשנת 2003 הבדלי המחיר בינהן אסטרונומיים ,במרצדס המהירה יותר,החזקה יותר

הנוחה יותר, והבטוחה יותר הייתה הרבה פחות כיפית לנהיגה מהמכונית היפנית הפשוטה,

בכל ה 3 שבועות ששהיתי באנגליה תמיד העדפתי לנהוג במיאטה.

ברור שאם הייתי נשאל איזה רכב הייתי רוצה שיתנו לי מתנה המרצדס הייתה לוקחת בגדול אבל רק בגלל

ערך כספי.

הDS יותר טוב בתור קוסולה ניידת ,הPSP יותר טוב בתור מכשיר MP4 נייד או קונסולה נייחת עם מסך

שזה ממש לא יעודו מלכתחילה.

דבר נוסף שנהייה משמעותי הוא המחירים הקונסולה + מסך בישראל 10000 (מסך)+4000 (קונסולה)

לXBOX360 וה PS3 , ו 5000 (מסך)+ 2200 (קוסולה) לWII .

ונאמר שכבר רכשתם את אחד מהשילובים הללו המשחקים בWII עולים 50$ ויירדו עם הזמן ,

המשחקים ב PS3 וXBOX360 עולים 60$ ויעלו עם כניסת ה HD- וה BLUE-RAY (תהיו בטוחים בזה) .

אולי לכם בגילכם זה לא חשוב אבל לזוג הורים רכישת משחקים וקונסולות בסכומים כאלו תמיד תבוא

על חשבון משהו אחר לא פחות חשוב ואולי יותר.

לפי דעתי השלט של הWII מסך המגע של הDS וה XBOXLIVE (שגם נינטנדו וגם סוני יישמו דבר דומה) הם

אלו הדברים שמרכיבים את הדור הבא עד כמה שנפח מוגדל,ומהירות שבבים הם סממן של קידמה

הם אינם בהכרח הדור הבא אלא שיפור מתבקש.

וחוץ מזה לPS3 ולXBOX360 יש ועוד יהיו משחקים יפים ומהנים אבל הם לא יהיו משחקי הדור הבא

אלא משחקים מרונדרים יותר איכותי.

והשמחה לאיד נגד הPS3 נובעת מהתיעוב שאנשים מחלים לפתח נגד הטכנולוגיות ה"חדשות" ,שרק דורשות

יותר כסף ,חשמל, סיבוך ומהנות את המפתחים יותר מהמשתמשיםץ

נ.ב.

אני כבר בגיל 46 ב BRAIN AGE (זה משחק DS)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ymss69

אני הכנסתי את הWII לדיון כי אתה זילזלתה בו לדעתי בכך שאמרתה שהPS3 יותר איכותי

איכות זה לא רק גרפיקה

אני אומנם לא בן 46

(אני 29 עוד מאת)

אבל להכריז שהמשחקים של הPSP יותר טובים מהמשחקים בDS

או להכריז שמשחקי PS3 יהיו יותר טובים ממישחקי זה בולשיט

לPSP יש משחקים טובים וגם לDS

למי שיהיה תספריה הכי גדולה של כותרים טובים?- עוד לא ידוע

אבל ביתחשב שיותר ויותר חברות צד שלישי מפתחות לDS אני מהמר על הDS

הPS3 בכלל בסימן שאלה גדול

נכון כרגע יש תמיכה טובה של חברות צד שלישי

אבל זה לא יהיה לנצח אם הPS3 ימשיך לגמגם

ואתה מדבר על יפן -ביפן הDS שולט ומאחוריו הWII

לנינטנדו יש נתח שוק של בערך 80% ביפן כרגע

אם סוני לא תצליח לשנות את זה תיהיה בטוח שכותרי RPG יפנים יהיו בעיקר בקונסולות של בדור הזה

בDS זה כבר קורא ורוב הRPG היפנים מפותחים לDS ולWII כבר היו כמה הכרזות

וזה כבר הפסד גדול של לאומת 2 הדורות הקודמים

בכלל כל כמה ימים אני רואה הכרזות לWII ואם הוא ימשיך למכור ככה אין סיבה שהוא לא יהיה היורש האמיתי של הPS2

אז נכון הPS3 חזק יותר ויש לו בלו רי

ביג דיל שהדרימקסט יצא הוא היה חזק יותר מכל קונסולה בשוק והיו לו אפילו משחקים טובים

אבל מה לעשות עליונות טכנולוגית זה לא הכל

ואפילו דברים קטנים כמו חוסר רטט יכולים להשפיע בקנית קונסולה

ואני לא אומר שיום אחד אני לא יקנה PS3

אולי יום אחד אני יקנה

אני כן אומר שהוא עוד לא בשל -לא בחול ובטח לא בארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PS3 נכשל בהרבה מובנים של תעשיית הקונסולות, ואני אסביר:

1. מחיר מוגזם:

אתה אומר שאיכות עולה כסף אבל לצערי במקרה של PS3 לא מדובר באיכות אלא בהחלטות שגויות בכל מה שקשור בחומרה של הPS3 שעליהם הצרכנים נאלצים לשלם בגדול.

BLU-RAY הוא רכיב מאוד יקר שלא מוכיח את עצמו בשוק כמדייה למשחקים (אני לא מתייחס לסרטים כי זה לא הייעוד המרכזי של הקונסולה, וגם בסרטים לא קיים יתרון גורף לבלו ריי) ואין ממש צורך בתעשיית המשחקים בדיסק הזה.

האריכקטוטרה של הPS3 שבנוי בצורה של 8 מעבדים הוכרז על ידי חברות פיתוח רבות כמיותר ומסובך לתכנות - עוד תכנון לא נכון בחומרה שעולה הרבה כסף.

2 יציאות HDMI הן דבר מיותר וחסר כל הגיון שגורם לצרכן לשלם עוד על משהו שאין בו צורך.

2. high definition:

לקונסולת PS3 ישנם בעיות רבות בשידור לטלויזיות רגילות, בגלל שהקונסולה כרגע מרנדרת תמונה רק ברזולוציות מסוימות, דבר שגורם לתמונה לפעמים להיראות פחות טובה מPS2. צריך לציין שPS3 יכולה להציג ברזולוציה של 1080p (למרות שעדיין לא קיים לו אף משחק שיכול לעשות את זה כרגע) אבל לא להרבה אנשים יש כזאת טלויזיה בבית.

פרטים נוספים על הבעיה (כולל סרטוני הדגמה) ניתן לראות כאן:

http://blogs.zdnet.com/hardware/?p=190

3. בלעדיות על משחקים

בדור הקודם של הקונסולת הרבה משחקים היו בלעדיים לכל קונסולה. כיום, בדור הנוכחי כבר לא קיימים הרבה משחקים בלעדיים לPS3 שיצדיקו את הנאמנות המוחלטת לקונסולה. חוץ ממשחקי הדגל של הקונסולה שפותחו על ידי סוני עצמה אין משחק שהוא בוודאות בלעדי ויישאר בלעדי לקונסולה.

כבר כיום קיימת רשימה של משחקים (וגם חברות פיתוח) שהיו בעבר בלעדיים לPS3 ועברו גם לXBOX360:

* virtual fighter 5

* 4

* assasian

* ועוד...

לסיכום, PS3 היא מכונת משחקים יקרה מדי שהמחיר שלה לא שווה את המוצר עצמו!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור,

פותח הת'רד : אתה מצפה שאתרים ולקוחות בעולם יהללו את ה PS3 על דברים שהוא לא עושה ועל הבטחות שהוא עדיין לא קיים..

אני לא מבין את הגישה שלך של "המכשיר צעיר עדיין ותנו לו צ'אנס להראות לכם מה הוא מסוגל.." - את מי זה מעניין ? ?

אתה ממש נשמע כמו איזה סוכן מכירות של שתקוע עם מכשירי PS3 במחסן.. מה זה אכפת לך בכלל למה הוא לא נמכר ? זאת בעיה של ולא של הקהל שהם לא עשו שעורי בית ושהם התלהבו להוציא לשוק מכשיר בזבזני כזה.. ( הבלו-ריי , שלטים בבלוטוס והחיישנים בהם - מיותרים לגמרי. )

אנשים קונים מכשיר בשביל מה שהוא עושה כרגע ולא בשביל מה שהוא מתיימר לעשות לעשות בעתיד, אם בכלל..

והטענה שלך שהמחירים יירדו בעתיד היא לא מדוייקת, מכירי ה XBOX360 נשארו זהים ליום ההשקה לפני יותר משנה ואני לא רואה דרך שסוני יכולה להוריד בעתיד הקרוב ממכיר ה PS3 מפני שהיא גם ככה מפסידה בסביבות 200$ על מכירת כל מכשיר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחיר בארץ של כל הקונסולת הוא פשוט מוגזם,וזה נכון גם לגבי הWii.

הWii עולה 2500 (שדרך אגב זה רווח של 150 אחוז,250 דולר זה 1000 שקל.)

הPS3 בארץ עולה סביבות ה4500 - 5000,שבמחיר הזה אפשר להביא מחשב מעולה.

ומשחק עולה 60 דולר (PS3) תחשוב כמה זה יעלה פה.

בעבר אנשים קנו PS בגלל שהיו להם בלעדיות על משחקים משמעותים ,בPS3 הם איבדו את רוב הבלעדיות ,אז למה שאנשים יקנו PS3 שהם יכולים לקנות 360 ולהנות מאותם משחקים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלעדיות זה דבר אחד

אבל גם המחיר הPS1 יצא בחול במחיר של 400$

והתחרות היחידה שלו היתה נגד הסטורן בשנה הראשונה שפישל בגדול

ואחרי יותר משנה נגד הN64 שהיה בלי כונן CD והמשחקים היו מאוד יקרים לתקופה

הPS2 יצא ב300$

שנה לפני כולם חוץ מהדרימקסט בתקופה שאף אחד לא בטח בסגה

הPS3 יצא שנה אחרי ה360 ובאותו זמן של הWII

במחיר של 600$ בלי יתרונות טכנולוגים משמעותים נגד ה360

בלי מספיק משחקים איכותים בילעדים ובלי היפ התיקשורתי והמחיר הזול של הWII

סוני פשוט פישלה

ואני לא מבין למה הם מנסים בכוח לדחוף תCELL ותבלו רי

אם הם היו ממשיכים בדרך של הPS2 לערכתי הם היו מנצחים

PS3 יותר חלש אבל יותר קל לפיתוח במחיר התחלתי של 300$ היה הרבה יותר מושך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...