עבור לתוכן

קניתי EIZO S1931 SH ההתרשמות

Featured Replies

פורסם

סליחה מכויל זה מכויל. מה זאת אומרת לא מכויל לחלוטין?...חוץ מזה איכות הרכיבים פה קובעת עובדה שב EIZO אתה מקבל 5 שנים אחריות על הרכיבים. מה שאתה לא מקבל בשום מסך אחר...

פורסם

ישנם מספר דרגות של כיול, כיול הנקודה הלבנה, כיול טבלאות LUT במחשב או במסך וכו

האיזו יכול להגיע מכויל השאלה היא לאיזה מחשב הוא מכויל ולכמה זמן הוא ישאר מכויל.

כיול בייחוד במסכי LCD בעלי תאורת פלורסנט הוא דבר שצריך להיתבצע אחת לחודש.

כמו כן ב Behardware לא התרשמו במיוחד מהאיזו והוא הציג את אותם הביצועים לפני ואחרי כיול כמו כל מסך 19" בעל פאנל VA

הם עוד הוסיפו שלדעתם ה LUT של המסך לא תורם דבר, הוא באמת לא תורם כי אין לשום מכייל גישה אליו.

בקשר לאחריות המורחבת כל הכבוד לאיזו אבל 3 שנים מספיקות לי.

פורסם

ואל תשכח על איכות הרכיבים שזה אומר חיים ארוכים יותר...

EIZO מייצרים באמת מסכים איכותיים אבל אני לא רוצה לבעס:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=239126.0

פורסם

בקשר לאחריות המורחבת כל הכבוד לאיזו אבל 3 שנים מספיקות לי.

פה לא השאלה מה מספיק לך או לא. אם הם נותנים 5 שנים אחריות זה אומר איכות רכיבים, שזה אומר חיים ארוכים יותר. ואולי לך זה לא חשוב אבל בטוח שלרבים זה חשוב מאוד. מכאן יוצא שיש כאלו שמוכנים לשלם יותר עבור איכות...[br]פורסם בתאריך: 16.02.2007 בשעה 15:57:18


EIZO מייצרים באמת מסכים איכותיים אבל אני לא רוצה לבעס:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=239126.0

שאני קניתי את המסך שלי (אצל היבואן) ביקשתי באם יש פיקסלים שרופים. והוא נענה ברצון ונתן לי לבדוק. וגם ציין שגם אם אמצא פיקסלים שרופים מאוחר יותר, הוא יחליף לי מסך ללא כל עיקוב מצידו...מי קונה מסך ללא בדיקה???. :bash:

פורסם

אכן מה שמספיק לי לא יספיק למישהו אחר( מחליף מסך כל שנה) אבל אחריות של 5 שנים היא פשוט לא ריאלית.(לפחות מבחינת היבואן בארץ שבטח ימצא

דרך לנקנק אותך בצורה כלשהי,זה לא באמת קשור לאיזו העולמית אבל קשור אלינו בארץ)

אין ספק שאיזו מאמינים במוצר שלהם וזו הסיבה לאחריות המורחבת אבל גם שלוש שנות אחריות מעידות על מוצר איכותי.

שנה אחריות זה כבר משהו אחר.

פורסם

אכן מה שמספיק לי לא יספיק למישהו אחר( מחליף מסך כל שנה) אבל אחריות של 5 שנים היא פשוט לא ריאלית.(לפחות מבחינת היבואן בארץ שבטח ימצא

דרך לנקנק אותך בצורה כלשהי,זה לא באמת קשור לאיזו העולמית אבל קשור אלינו בארץ)

אין ספק שאיזו מאמינים במוצר שלהם וזו הסיבה לאחריות המורחבת אבל גם שלוש שנות אחריות מעידות על מוצר איכותי.

שנה אחריות זה כבר משהו אחר.

האחריות היא של איזו וזאת אחריות בין לאומית. תכנס לאתר שלהם ותראה במו עיניך...

פורסם

האחריות על הפאנל היא רק ל-3 שנים כמו כולם... 5 שנים על שאר המכניקה.

פורסם

למה הכוונה לשאר המכניקה...?

באם הספק כח במסך של יצרן אחר עם אחריות מוגבלת של 3 שנים - נגיד Dell 2007WFP - מתקלקל נגיד חודש לאחר תום האחריות צריך לשלם מאות ש"ח על החלפה ותיקון (אני מעריך בין 500 ל-1000 ש"ח - בארץ לוקחים על זה ביוקר ותוך גריפת רווח) ואז העלות של המסך הזה לא הייתה משתלמת לצרכן. איני אומר שה-Dell מועד לקילקולים מסוג זה, אבל 5 שנים אחריות לאלקטרוניקה זה לא דבר שיש לזלזל בו.

פורסם

האחריות היא של איזו וזאת אחריות בין לאומית. תכנס לאתר שלהם ותראה במו עיניך...

בסדר אחריות בינלאומית ע"י הנציגים הרשמיים שלהם בארץ שאומרים למי שקנה את המסך שכאילו אין לו אחריות כפי שנרשם בדיון המקביל

על פיקסלים מתים במסך של איזו ואפילו אם תפנה ישירות לאיזו מי יטפל במשלוח של המסך שלך לחו"ל? האם איזו תספוג את העלויות?

אני מצטער אבל כאן זה לא יפן או ארצות הברית אלא ישראל וחבל שאני בכלל צריך לחשוב ככה על המדינה שאני

חיי בה אבל ככה הוא המצב עם היבואנים/נציגויות בארץ.

פורסם

האחריות על הפאנל היא רק ל-3 שנים כמו כולם... 5 שנים על שאר המכניקה.

בוא נדייק, האחריות לחמש שנים הם על כל הרכיבים האלקטרונים. והאחריות לשלוש שנים על מנורת המסך, וזה מובן מאליו (אורך חיי נורת הפלורסנט)...[br]פורסם בתאריך: 16.02.2007 בשעה 22:04:41


בסדר אחריות בינלאומית ע"י הנציגים הרשמיים שלהם בארץ שאומרים למי שקנה את המסך שכאילו אין לו אחריות כפי שנרשם בדיון המקביל

הנציגים שלהם בארץ הם היבואן הרשמי, והם אומרים מפורשות את מה שכתבתי בקשר לאחריות קרי "האחריות לחמש שנים הם על כל הרכיבים האלקטרונים. והאחריות לשלוש שנים על מנורת המסך"...

פורסם

מפי הסוס עצמו (מהאתר של EIZO ):

"...

1. The product shall be free from defects in material and workmanship for a period of five (5) years, but subject to the usage time being 30,000 hours or less from the date of purchase.

2. The warranty period for the LCD panel and backlight is limited to three (3) years from the date of purchase

..."

כלומר - 5 שנים לחומרים ומכניקה, 3 שנים לפאנל ומנורת מסך.

פורסם

ממש כמו אחריות על מכונית 5 שנים או 30000 קילמוטר אה.. סליחה שעות.

דיי סביר שהאחריות על הפאנל תהיה רק לשלוש שנים בכל זאת הפאנל זהה לכל פאנל S-PVA אחר של סאמסונג.

פורסם
  • מחבר

נכון על איכות משלמים אבל אתה צריך לראות איפה עומדים המסכים ב 2000 ש"ח בהשוואה למסכים ב 1200 ש"ח

וכנ"ל איפה עומד האיזו בהשוואה למסכים ב 2000 ש"ח. אם אתה גפיקאי עדיף שתשקיע במכייל שיאפשר לך להוציא את המקסימום מכל מסך שתקנה.

כך תוכל לקנות מסך 20" ב 2500 ש"ח ולהוציא ממנו יותר מאשר מהאיזו ב 2700 ש"ח

כמובן שכל זה מצריך השקעה ראשונית של 1500 ש"ח~ במכייל אך קח בחשבון שמדובר בהשקעה לטווח ארוך,

עם אותו מכייל תוכל להביא גם את האיזו לרמה יותר טובה אבל כאן מטשטשים ההבדלים בין המסכים ואלא אם תשקיע במסך

עם גישה ישירה לטבלת LUT לדוגמא סדרת ColorEdge של איזו באמת לא תראה שום שינוי בין ה 1931 מכויל לבין VP930 מכויל.

Bagheera , אם לקנות דרך היבואן אז איזו אולי יקר יותר ב100-200 ש"ח מהויוסוניק וברור ללא ספק שאיזו איכותי הרבה יותר מ-200ש"ח מויוסוניק

[br]פורסם בתאריך: 18.02.2007 בשעה 09:58:49


פה לא השאלה מה מספיק לך או לא. אם הם נותנים 5 שנים אחריות זה אומר איכות רכיבים, שזה אומר חיים ארוכים יותר. ואולי לך זה לא חשוב אבל בטוח שלרבים זה חשוב מאוד. מכאן יוצא שיש כאלו שמוכנים לשלם יותר עבור איכות...[br]פורסם בתאריך: 16.02.2007 בשעה 15:57:18


שאני קניתי את המסך שלי (אצל היבואן) ביקשתי באם יש פיקסלים שרופים. והוא נענה ברצון ונתן לי לבדוק. וגם ציין שגם אם אמצא פיקסלים שרופים מאוחר יותר, הוא יחליף לי מסך ללא כל עיקוב מצידו...מי קונה מסך ללא בדיקה???. :bash:

גם אני כשקניתי מסך איזו מהיבואן נתנו לי להדליק את המסך ולבדוק פיקסלים שרופים ,בנוסף לזה ביקשתי מהסוכן שיתן לי חודש וחצי אחרויות להחלפה מיידית לאפילו פיקסל אחד שרוף ונענתי בחיוב הסוכן ציין זאת בחשבונית בצירוף חתימה וחותמת

לא נראה לי שיבואנים של חברות אחרות תתנו אחריות על 0 פיקסלים שרופים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים