פנטיום 4 מול סלרון D - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פנטיום 4 מול סלרון D


etz

Recommended Posts

לפני שאתם צועקים עלי: כן, הסתכלתי בלינק עם הבנצ'מרקים ולא קיבלתי תשובה מספקת ולכן אני בא לשאול את המומחים כאן.

אז ככה, פנטיום 4 2.66 גה"צ מול כל D יותר מהיר ממנו (335 ומעלה), מי לוקח? שניהם סוקט 478 וFSB 533 מה"צ כמובן.

באתר של הבנצ'מרקים הצלחתי להגיע להשוואה רק מול 2.8 גה"צ והתוצאות היו פחות או יותר אותו דבר לשניהם. אם אני אקח D בהפרש יותר גבוה אתם חושבים שהוא יעבוד יותר טוב? הרי יש גם סלרונים שיצאו עם 512 ק"ב קאש ואז בעצם הם פחות או יותר אותו דבר כמו הפנטיום 4 שלי אבל רק מכפלה גבוהה יותר, אז אני די בטוח שהם יהיו מהירים יותר... ובהתחשב במחיר המצחיק של הסלרונים בימנו זה יכול להיות שדרוג לא רע בכלל לבינתיים.

אז מה אומרים? שווה ללכת על זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תקח שום סלרון ושום פנטיום 4 הם המעבדים הגרועים ביותר היום ולא משתלמים לאף אחד אלא אם כן אתה רק עובד במשרד לתוכנות קלות מאוד כמו OFFICE וכו... או שתקנה כפול ליבה של או INTEL 2 DUO, ותישאר עם מה שיש לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הייתי קונה מחשב חדש כמובן שלא הייתי הולך על אף-אחד מהמעבדים האלה אלא קונה איזה C2D. אבל אני לא מתכוון עכשיו להחליף את כל המחשב, אני חושב על העניין הזה כשדרוג זמני בלבד, D עולה כיום משהו כמו 300 ש"ח כך שזה לא יקר בשביל "שדרוג" שכזה.

למי שאמר שאין מספור לסוקט 478 - לפנטיום 4 בסוקט הזה אין, לסלרונים יש. אבל אני דוקא כן צריך לתקן את עצמי, סלרונים עם 512 קיי קאש קיימים רק ל775, הכי גבוה ל478 זה 3.2 גה"צ אבל אני לא מוצא כאלה. אז לסיום אני אמקד את השאלה שלי: פנטיום 4 2.66 גה"צ, 512 קאש ומכפלה 20 מול 3.06 גה"צ, 256 קאש ומכפלה 23. איזה מעבד יהיה יותר עדיף בסטוק ואיזה באוברקלוק קל (+200 מה"צ בערך)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...