עבור לתוכן

האם בזק עובדים עליי?

Featured Replies

פורסם

האם בזק עובדים עליי?

לפורום שלום , מזה חצי שנה אני גולש במהירות 5 מגה...

החל משלשום בבוקר הנורית סנכרון של המודם עם הקו טלפון לא היתה יציבה והתחילה להנתק באופן קבוע ולהתחבר אחרי כמה שניות שוב.

התקשרתי לתמיכה של בזק שאמרו לי שהנתונים של הקו שלי לא טובים, ושלחו לי טכנאי...

הטכנאי מתקשר אליי שעתיים אחרי אומר לי ככה:"תקשיב אתה תושב צפון תל אביב, צפון תל אביב רחוקה מאוד מהמרכזיה הראשית שלנו לכן למהירות 5 מגה יש כל הזמן ניתוקים בקו"

ושאמרתי לו שאני גולש במהירות הזאת כבר חצי שנה בלי אף בעיה אחת הוא ענה לי :"זה נס"

אמרתי לו שזה לא מעניין אותי ושיבדוק לי את זה , הוא דיבר עם המנהל עבודה שלו והגיע אליי הביתה בדק את הקו ואמר לי שהוא נותן לי את המודם החזק ביותר שיש להם כרגע(שנותנים בדרך כלל לחברות) וששם את הקו שלי

בעוצמה החזקה ביותר ואם יהיה ניתוקים עכשיו אין מה לעשות צריך להוריד את המהירות ל 2 וחצי מגה...

הוא שם את המודם בדק את הנתונים של הקו ואמר הנתונים טובים ואמר בטלפון לאיש שלו ? שלא ישלחו לפה יותר טכנאים אין מה לעשות.

שעה זה עבד מצויין ואחרי זה שוב ניתוקים...

זה מאוד נשמע לי מוזר ומסריח , שהתחברתי אף אחד לא ידע אותי על זה , שאמרתי בשירות לקוחות לפני כמה דקות את המקרה הנציגה צחקה ולא האמינה לי, הגיוני שכל צפון תל אביב לא יכולה להתחבר ל5 מגה???

אני אחד שמוריד בממוצע 10 גיגה בחודש ואני יודע שאני תופס להם הרבה מהרוחב פס אולי בגלל זה הם רוצים שאני אוריד מהירות...

זה נשמע לכם נורמלי?

פורסם

אני לא חושב שהם מורידים לך את המהירות בגלל שאתה מוריד הרבה.... :lol:

אבל אם גלשת במשך חצי שנה על 5 מגה חלק ויום בהיר אחד זה התחיל להתנתק זה באמת מוזר... חוץ מזה שבאמת לא נראה לי שכל מי שבצפון תל אביב לא יכול לגלוש על 5 מגה....

דרך אגב איזה מודם הוא נתן לך?

הערה: אתה יכול לאיים שתעבור לכבלים וז יכול להיות שיצוץ להם רעיון איך לפתור לך את הבעיה :lol:

פורסם

לשאלתך המרכזית - לא, בזק לא תפסיק לך את השירות בגלל שאתה מוריד הרבה.

למעשה לבזק לא אכפת כמה אתה מוריד כי היא בעלת התשתית.

לספקיות אכפת כי הן בעצמן קונות את רוחב הפס שלהן לאינטרנט, והן לא רוצות לשלם יותר רק בגלל כמה אנשים שמורידים ללא הכרה.

מבחינת הבעיה של הניתוקים, אני לא יודע בדיוק מה איכות הקו שלך, אבל יכול להיות שעד עכשיו הקו היה גבולי ועכשיו הוא כבר לא יציב מספיק (רק בטיפה אפילו) ומתחילות התנתקויות.

לגבי המרחק שלך מהמרכזיה, בADSL המרחק הזה הוא חשוב מאוד. 5 מגה הוא הקצה של הטכנולוגיה העכשווית בבזק (לפני המעבר לADSL2/2+), כלומר הקו שלך צריך להיות מאוד קרוב למרכזת או באיכות ממש גבוהה ומרחק סביר ע"מ לקבל קו מספיק טוב. כשאני מדבר איתך על מרחק ההבדל בין מרחק סביר ומרחק גדול מידי יכול להיות 500 מטר. תלוי במיקום של המרכזת, יכול להיות שבית בקצה השני של הרחוב כן יוכל לקבל את המהירות.

אני ממליץ לך להתעקש קצת מול שירות הלקוחות או התמיכה הטכנית, אל תצעק עליהם כי זה לא יביא לך שיתוף פעולה, אבל אם תיפול על מישהו סיפטי יכול להיות שימצא איזה פיתרון יצירתי לבעיה.

כמובן אם יש בעיה אחרת שמונעת ממך לקבל את ה5 מגה, יכול להיות שתוכל בסופו של דבר לקבל "רק" 2.5 מגה.

פורסם
  • מחבר

לא יודע מה להגיד לכם , מה ההגיון שחצי שנה קו יעבוד נורמלי בלי תקלה אחת אפילו ופתאום שלושה ימים רצוף הוא לא יעבוד?

חבר שלי גר קצת יותר צפונה ממני בתל אביב והוא עשה 5 מגה כל הערב הייתי אצלו וזה עבד רצוף למה אצלי לא?

מזה 500 מטר מהמרכזיה?

אני נחשב יחסית דרומית בצפון תל אביב ואני לא יכול להתחבר זאת אומרת ש90 אחוז מצפון תל אביב לא יכולה להתחבר

הוא אמר לי שכל צהלה וכל נווה שרת לא יכולים להתחבר על בטוח זה נשמע לי מוזר וכל הקטע הזה לא הגיוני...

פורסם

לא יודע מה להגיד לכם , מה ההגיון שחצי שנה קו יעבוד נורמלי בלי תקלה אחת אפילו ופתאום שלושה ימים רצוף הוא לא יעבוד?

CZAR, הרגע הסביר לך. אני לא חושב שאפשר להיות יותר ברור ממנו ואני עובד בבזק.

המיקום הגיאוגראפי של חבר שלך לא משנה שום דבר.

אתה וחבר שלך יכולים להיות שכנים בבלוק ויכולים להיות ברחוב שלכם

שני מרכזיות ואתם מנותבים למרכזיות שונות וגרים דלת ליד דלת, כמו במקרה איפה שאני גר, בניין מולי

כבר מנותב למרכזייה אחת ואני לשניה, ו-500 מ' מהמרכזייה זה מצויין, אבל האם אתה בטוח שזה

המרחק שלך ממנה?

לגבי פניה למוקד, גם אני מקווה שתיפול על מישהו שמגדיל ראש(אם הוא גס רוח, תתעלם :) )כי אני חושב שיש עוד משהו שאפשר לבדוק

שאני לא יכול להגיד לך מכאן(אני לא מביא את העבודה הביתה).

פורסם

איזה מודם קיבלת מהטכנאי?

פורסם

ראשית אל תוותר כול עוד אתה לקוח של בזק הם חייבים לתת לך שירות, מקרה דומה קרה לי לפני כמה ימים בגלל נתוני קו גרועים שלחו טכנאי והסברתי לו מה לעשות

בסוף החליפו לי פורט במרכזיה ונתוני הקו השתפרו פלאים למרות שאני לא פונקציה כי אני קרוב מאוד למרכזייה פחות מק"מ אני מאמין.

ד"א תדבר עם אחמ"ש בזק ואם זה לא עוזר פנה אל פניות הציבור!

פורסם

ראשית אל תוותר כול עוד אתה לקוח של בזק הם חייבים לתת לך שירות, מקרה דומה קרה לי לפני כמה ימים בגלל נתוני קו גרועים שלחו טכנאי והסברתי לו מה לעשות

בסוף החליפו לי פורט במרכזיה ונתוני הקו השתפרו פלאים למרות שאני לא פונקציה כי אני קרוב מאוד למרכזייה פחות מק"מ אני מאמין.

ד"א תדבר עם אחמ"ש בזק ואם זה לא עוזר פנה אל פניות הציבור!

כל מה שאמרת מאוד מיותר אם הוא רחוק מהמרכזייה בפועל

ולא קרתה כאן איזושהי טעות, אני עוד לא ראיתי שבשביל לקרב

לקוח בודד בשביל חבילה של 5 מגה עם יחידת רחק, זה פשוט

לא משתלם.

פורסם

לא יודע מה להגיד לכם , מה ההגיון שחצי שנה קו יעבוד נורמלי בלי תקלה אחת אפילו ופתאום שלושה ימים רצוף הוא לא יעבוד?

חבר שלי גר קצת יותר צפונה ממני בתל אביב והוא עשה 5 מגה כל הערב הייתי אצלו וזה עבד רצוף למה אצלי לא?

מזה 500 מטר מהמרכזיה?

אני נחשב יחסית דרומית בצפון תל אביב ואני לא יכול להתחבר זאת אומרת ש90 אחוז מצפון תל אביב לא יכולה להתחבר

הוא אמר לי שכל צהלה וכל נווה שרת לא יכולים להתחבר על בטוח זה נשמע לי מוזר וכל הקטע הזה לא הגיוני...

אני גר בצהלה ולא היו לי ניתוקים כבר מאז חודש שעבר... :lol:

פורסם

לא לא לא, כל הסיפור הזה לא מסתדר. משהו כאן רקוב.

אם זה נתון שכל צפון ת"א, או אפילו השכונה שלך, לא יכולים להתחבר ב-5 מגה - אז איך יכול להיות שמכרו \ שידרגו אותך ל-5 מגה סתם כך? איך מכרו לך משהו מבלי לספק אותו באמת במשך זמן כה רב? זה לא הגיוני, על דבר כזה מקבלים פיצויים לא רעים...

יותר הגיוני לי שהטכנאי שהתקשר אליך קיבל אינפורמציה לא נכונה, או שהחליט על דעת עצמו לנפנף אותך, או שמישהו מעליו החליט לעכב את הטיפול בך. ויש מיליון סיבות שזה יקרה בחברה גדולה כמו בזק.

הפתרון הפשוט הוא לפנות לשירות הלקוחות (או אם אין ברירה אז לתמיכה) ולהדגיש שעברת תהליכי בדיקה, נתוני הקו שלך לא תקינים, ולא הגיע טכנאי לבדוק את התשתית.

שים לב - האחריות של בזק היא רק על מה שהיא מספקת, שזה התשתית עד כינסתה לבית (והמודם, אם הוא האחריות או אם הוא בהשאלה מבזק). אם הבעיה נגרמת בגלל התשתית שבתוך הקירות שלך, בגלל מכשירים שאתה רכשת ומחוברים לקו הטלפון וכו'... הם כנראה לא יטפלו בתקלה. אם התקלה בתשתית שלהם, הם חייבים לתקן אותה (ולך אסור בכלל לגעת בה).

פורסם

מי אמר שכל צפון ת"א לא יכולים לגלוש ב-5 מגה?

אמרו לו שהוא ספציפית לא יכול לגלוש ועובדה שיש לו חבר שגולש תקין ב-5 מגה.

במקרה ובאמת היה טכנאי שחיפף, אם תנסה להוציא טכנאי שוב פעם, תבקש בדיקת שכנים מהתומך.

פורסם

כל מה שאמרת מאוד מיותר אם הוא רחוק מהמרכזייה בפועל

ולא קרתה כאן איזושהי טעות, אני עוד לא ראיתי שבשביל לקרב

לקוח בודד בשביל חבילה של 5 מגה עם יחידת רחק, זה פשוט

לא משתלם.

כשמחברים אותך לכל חבילה לא משנה מה רוחב הפס צריך לבדוק כמה דברים:

1.נתוני קו(אם יש נתוני קו גבוליים הלקוח לא יוכל לגלוש ברוחב פס של 5MB)

2.מה המרחק של הלקוח מהמרכזיה(במידה והוא קרוב למרכזייה אז צריך לבדוק למה נתוני הקו גבוליים)

אתה מצפה מחברה גדולה כמו בזק לבדוק את כל הדברים הנ"ל לפני שמחברים אותו כמו כן פותח הדיון ציין כי הוא גלש בצורה תקינה עד לא מזמן

אז צריך לבדוק מה השתנה

פורסם

ראשית אל תוותר כול עוד אתה לקוח של בזק הם חייבים לתת לך שירות, מקרה דומה קרה לי לפני כמה ימים בגלל נתוני קו גרועים שלחו טכנאי והסברתי לו מה לעשות

בסוף החליפו לי פורט במרכזיה ונתוני הקו השתפרו פלאים למרות שאני לא פונקציה כי אני קרוב מאוד למרכזייה פחות מק"מ אני מאמין.

ד"א תדבר עם אחמ"ש בזק ואם זה לא עוזר פנה אל פניות הציבור!

אני בהחלט לא הייתי ממליץ על הגישה הזאת.

תאר שבא עליך לקוח עם בעיה, ולא משנה באיזה מקצוע אתה, ואומר לך "לא אכפת כמה אתה מקצועי, כמה זמן אתה עובד בתחום ומה הנהלי עבודה - אני רוצה שתתקן לי את הבעיה בדרך שאני רוצה". מה אתה תחשוב - "מי זה הדביל הזה, שלא יודע מהחיים שלו בנושא הזה, שיגיד לי איך לעשות את העבודה שלי?"

או בדרך השניה, לקוח שאומר "אני רוצה אחראי", בעצם אומר "לא אכפת לי ממך, אני לא חושב שאתה יכול לטפל בי".

שתי הגישות האלו יוצרות אנטגוניזם אצל התומך, ואז הוא יעשה את המינימום הנדרש ע"מ לטפל בבעיה ולא את המקסימום האפשרי.

ויכול להיות (כמו שהסברתי מקודם וLEV הרחיב) שבאמת אין אפשרות טכנית כרגע לחבר אותו ב5 מגה בצורה כזאת שלא יהיו ניתוקים. אי אפשר להשליך מקרה אחד על מקרה אחר מבלי לדעת את הנתונים הספציפיים של כל מקרה. יכול היות שמה שעזר לך לא יעזור לו ויכול להיות שכן.

פורסם

אולי שכחתי לציין כי אחרי שדיברת עם טכנאי/ אחמ"ש אז תפנה הלאה , כמו כן הבעייה היא שלפעמיים מביאים טכנאי שלא יודע מה הוא עושה ואם הוא עושה זאת אז זה כאילו הוא עושה לך טובה.,

פורסם

יכול להיות שהבית שלו באזור בין 2 מרכזיות ואין אזור חופף בינהן

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים