The Sims Online - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The Sims Online


blueboy

Recommended Posts

כפי ששמתם לב EA הוציאה עוד חבילת הרחבה חדשה לסימס, אבל ההרחבה הזאת שונה מהאחרות, סוף סוף האנשים הקטנים האלה שמדברים ג'יבריש יהיו אנשים אמיתיים,יש אנשים שאומרים שחבילת ההרחבה הזאת תשנה את עולם המשחקים ותתחיל עידן חדש של משחקים אינטראקטיבים.

EA עברו את כל גבול הטעם הטוב, חבילת הרחבה אחרי חבילת הרחבה והמשחק לא מציע שום חידוש בגראפיקה או חווית משחק חדשנית רק פריטים חדשים שאמורים להכניס לEA עוד כמה מליונים לכיס הקטן, ועכשיו הם דחפו את עוד יותר עם חבילת ההרחבה האחרונה, 9.90 דולר לחודש שזה 46 שקל, אם ראיתם קצת מ-Sim City 4 בטח שמתם לב שהגראפיקה שם מעודכנת ויפה מאד זה מרמז ש-EA יכולה לעשות הרבה יותר מזה, אבל היא לא מוכנה להשקיע במשחק הכי נמכר שלה?.

מה עדיף יותר?, לקנות את הסימס ואת חבילת ההרחבה החדשה שלה ולשלם 46 שקל לחודש להישאר בבית ולשחק כל הזמן? או לצאת מהבית ללא כל תשלום ולבלות עם החברים?.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משום מה אף פעם לא אהבתי את הסימס,לדעתי זה די טיפשי לנהל חיים של אנשים במחשב שאתה יש לך חיים משלך ולעשות את אותו דבר אבל במציאות.

זה משחק לאנשים משועממים לדעתי שאין להם מה לעשות והוא שונה מכל משחק אחר שיש,בכל אופן עצתי היא ללכת לרדת על איזה טקילה או משהו עם החברים,הרבה יותר כיף מאשר לרדת על איזה פאטץ לסימס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...