פורסם 2007 בפברואר 818 שנים עם X1950XT אני גם יהנה מהמשחק עד הסוף חבר'ה ירוץ לי טוב על הגדרות גבוהות יענו?
פורסם 2007 בפברואר 818 שנים המנוע עצמו ( X- RAY ??) די מקביל למנוע Source לא?כן רק שהוא הרבה יותר חזק בתאורה ואיכות פריסת הטקסטורות(אבל בסטאלקר רובן לא איכותיות במקור) ועוד כמה דברים שאני לא יודע כל כך, אבל יש לו גם את החסרונות שלו, מה שכן המנוע מתאים גם למחשבים ישנים בדומה לסורס.
פורסם 2007 בפברואר 818 שנים תקציר על המשחקhttp://www.bit-tech.net/gaming/2007/02/07/stalker_preview/1.htmlשווה לקרוא
פורסם 2007 בפברואר 818 שנים מחבר מה שאהבתי בגרפיקה זה שאם מסתכלים מרחוק הכול נראה מעולה, עם כל האפקטים זה נותן ריאליזם למשחק, כל הקטע של הבניינים נראה מעולה! אבל בחלק מהמקומות כשמסתכלים מקרוב זה נראה זוועה! אני מאוד בונה על המשחקיות במשחק הזה! נקווה שלא יאכזב.
פורסם 2007 בפברואר 818 שנים מה שאהבתי בגרפיקה זה שאם מסתכלים מרחוק הכול נראה מעולה, עם כל האפקטים זה נותן ריאליזם למשחק, כל הקטע של הבניינים נראה מעולה! אבל בחלק מהמקומות כשמסתכלים מקרוב זה נראה זוועה! אני מאוד בונה על המשחקיות במשחק הזה! נקווה שלא יאכזב.גם אני משתי לב לזה, זה כנראה בגלל חוסר בתקציב, הם בנו בתחילת הפיתוח מקומות ואז התקדמו לבנות במקומות חדשים ככל שהמנוע של המשחק קיבל עדכונים ולא היה להם זמן/מספיק אנשים כדי להחליף את כל מה שהם עשו. וגם בתוך הבניינים אין מספיק ריהוט..מישהו יודע מה גודל המפה בקילומטרים ריבועיים בGTA SAN ANDREAS?
פורסם 2007 בפברואר 818 שנים כן רק שהוא הרבה יותר חזק בתאורה ואיכות פריסת הטקסטורות(אבל בסטאלקר רובן לא איכותיות במקור) ועוד כמה דברים שאני לא יודע כל כך, אבל יש לו גם את החסרונות שלו, מה שכן המנוע מתאים גם למחשבים ישנים בדומה לסורס.לSource(1.4b) שייצא עם EP2 יש את מנוע התאורה המתקדם ביותר שקיים כיום, גם יותר מEU3 ובטח ובטח שמCE.כרגע זה המנוע היחידה שיכול לעשות real time Monte Carlo "Radio City" כל אובייקט כולל Sprites וParticles במשחק מטילים צללים דינאמים ומה שהכי חשוב גם על עצמם(self shadowing).אין שום מנוע אחר שיכול לעשות אימולציה ל-Global Illumination ברמה של העדכונים האחרונים לסורס.
פורסם 2007 בפברואר 918 שנים לSource(1.4b) שייצא עם EP2 יש את מנוע התאורה המתקדם ביותר שקיים כיום, גם יותר מEU3 ובטח ובטח שמCE.כרגע זה המנוע היחידה שיכול לעשות real time Monte Carlo "Radio City" כל אובייקט כולל Sprites וParticles במשחק מטילים צללים דינאמים ומה שהכי חשוב גם על עצמם(self shadowing).אין שום מנוע אחר שיכול לעשות אימולציה ל-Global Illumination ברמה של העדכונים האחרונים לסורס.ידוע ש-Valve אשפים בגרפיקה ותאורה.EU 3? (זה לא אמור להיות UE 3? = Unreal Engine 3)CE?
פורסם 2007 בפברואר 918 שנים ^^^ מה שחסר לי בסורס זה השיידר היפה שיש ב-F.E.A.R לאש, בסורס הוא נראה משהו מולבש. בכל מקרה, השיידר של המים בסורס הוא היפה ביותר.
פורסם 2007 בפברואר 918 שנים מחבר מחזק!^ בקשר לשיידר של המים! מה שאני אוהב בHL2 זה את האווירה המדכאה.. כל העיירות במשחק הן ישנות כאלה..אין, משחק אגדה!
פורסם 2007 בפברואר 918 שנים מישהו יכול להגיד לי בדיוק אילו שיפורים יהיו במנוע הסורס שיצא עם ep2?וגם האם השיפורים האלו יתווספו גם לקאונטר סטרייק ולhl2+hl2 ep2(כאילו כמו עידכון כזה שיעשה להם?)ונ.בהשיפורים שיהיו איתו יהפכו את המשחק להרבה יותר כבד?כי אם כן זה יהיה ממש מבאס....
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.