אודיו-טכניקה מוציאה דגם חדש במהדורה מוגבלת A950LTD - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אודיו-טכניקה מוציאה דגם חדש במהדורה מוגבלת A950LTD


anatoli

Recommended Posts

כפי הנראה דגם ה-LTD המקורי של סדרת ה-A900, הלא הוא ה-A900LTD היה מוצלח מאוד ונמכר בקצב טוב, כיוון שכעת Audio-Technica מכריזה על דגם חדש.

הדגם החדש דומה מאוד לדגם הקודם, אך נאמר כי הוא מכיל דרייבר שונה שתוכנן לגרסא מוגבלת זו בלבד. ההבדל העיקרי על הנייר לעומת כל שאר האוזניות בסדרה הוא השימוש במגנט Permalloy לעומת הנאודיוניום הנפוץ בשאר הדגמים. הנאודיוניום בדר"כ נחשב לעדיף מבינהם, אך אני מניח שאנחנו לא האנשים הנכונים להתווכח עם אודיו-טכניקה :)

מחירים/זמינות/כמות היחידות שתיוצר/ביקורות על המוצר עדיין לא שוחררו. אך כפי העולה מכמה דפים ברשת, אודיו-טכניקה מאפשרת לתושבים המקומיים בשבועיים הקרובים טרם השנה הסינית החדשה.

מקווה שאכן מתברר שמדובר בדגם מיוחד ששונה בצליל שלו מה-A900 באופן משמעותי, ואז, אולי נשקול רכישה ;)

מה שבטוח, הן נראות מדהים:

321_1.jpg

http://www.audio-technica.com.hk/eng/model.php?s_id=1&m_id=321

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, יש להם הרבה שיוצאות במהדורה מוגבלת לעומת שאר היצרניות, אבל זה מה שעושה כל אחת מהן כל כך מיוחדת. גם פרארי מייצרת כל כמה חודשים חדש, אבל מכל אחד מייצרים כמה מאות, וזה עושה אותם נדירים ומיוחדים.

ד"א שי, הציפוי קארבון הגיע (יחד עם שאר הדברים שלי, וכן, גם הפעם הוא שלח לי משהו חינם חחח), אז אני אעביר לך את זה בקרוב.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת פרטים.

ממה שאומרים, רק 2000 יחידות ייוצרו, והן יהיו זמינות החל מעוד חודש. המחיר בערך 320$ לזוג. משהו כמו ה-A900LTD. בנוגע לסאונד ולסוג האריזה (קרטון או מתכת/עץ), אני מקווה שתוך יום-יומיים יהיו לי קצת יותר פרטים. בינתיים נראה מעניין. אני כבר יצרתי קשר עם מוכר כלשהו מחו"ל שמספק אותן, אני מנסה לברר עוד כמה פרטים. אם יהיו מספיק מתעניינים פה בארץ, אפשר יהיה אולי לארגן קנייה קבוצתית (אז תהייה בעיה של להעביר את זה במכס, אבל זה כבר דאגות שנדע אם צריך לחשוב עליהן).

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...