כרטיס מסך נשרף - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס מסך נשרף


shlomibandit

Recommended Posts

היה לי כרטיס 7800 ג'י טי .. הוא היה מגיע לטמפרטורות גבוהות של 80 + מעלות.. לכן החלטתי שאני רוצה לשים עליו קירור של אקסלרו x1..

הלכתי לחנות ksp ואחד מהטכנאים שם לי את הקירור הנ"ל.. שחחזרתי לבייתי גיליתי שאין צג במחשב , המחשב נדלק אך ללא צג , ולא רואים כלום במסך..

למחרת הלכתי אל הטכנאי שהוסיף לי את המאוור ואמרתי לו את הבעיה , המחשב כבר אצלהם חודש +- והיה לי איתם הרבה וויכוחים ובעיות , הייתי ממש עצבני , עד שהשתגעתי כבר ולא התקשרתי אליהם איזה שבוע , היום הוא התקשר אלי ואמר לי שהוא שם לי כרטיס חדש של 7900 gt של ..

הוא הרבה יותר חזק מהכרטיס שהיה לי 7800 או +- אותו הדבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה סבבה .. עכשיו אני מתלבט רק עם לשים את האקסלרו שקניתי ל7800 על ה7900 .. כי פעם הקודמת שהטכנאי עשה את זה הכרטיס נשרף אני לא יודע למה :kopfpatsch:

ניראה לי אני לא ישים את זה עכשיו .. אני ישאיר את ה7900 ככה , ניראה איך הטמפרטורות באו סי.. אם הם יהיו גבוהות מדיי , אז אולי אני ינסה להרכיב את הקירור לבד .. כי הם לא מוכנים להרכיב את הקירור שוב אחרי מה שקרה.. חח

וברור שלא הוספתי , אחרי כל המריבות שהיה לי איתם , זה הפיצוי שהם הביאו לי .. ואני תאמת דיי מרוצה.. נקווה שיביאו את המחשב מהר , ונגמור ענין..

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תרכיב לבד אם ישרף תחזיר את השני ותחזיר לחנות

מה ניראה לך שיש לי כוח לעבור את מה שעברתי שוב? שיחזירו שוב את הכרטיס ועד שאני יקבל תשובה וזה?

אני כבר איזה חודש בלי מחשב... אני לא ניראה לי יעשה את זה. אני יסתפק ב7900 עם הקירור המקורי.

אני בטוח שבהתחלה הוא יספיק ךי , ואם בעתיד הוא לא יספיק לי ואני ירצה גם לעשות או סי הקירור אצלי , אז אני ינסה.. או שאני יבין למשהו שיותר מבין ממני בהרכבות שהוא ירכיב לי , הקירור אצלי אז מה אכפת .חח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בהתחלה לא יעשה אובר קלוק הכרטיס מספיק חזק בשבילי.. אני מריץ משחקים ב 1280 1024X וזה ניראה לי יספיק לי..

כמו שה 7800 הספיק..

אבל בעתיד שהוא לא יסחב, כן בטח שאני יעשה אובר ואני יסחוט את מירב הכרטיס , ואז ניראה לי אני ירכיב את הקירור , או יבקש ממשהו שירכיב..

אבל כן זה בתכנון..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...