בעיה בנושא הגדרת תיקיה משותפת (Shared Folder) - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בנושא הגדרת תיקיה משותפת (Shared Folder)


Wile E Coyote

Recommended Posts

שלום לכולם.

יש לי 4 מחשבים בבית.

הגדרתי תיקיה משותפת באחד המחשבים (לא תיקיית "My Shared Folder"), וכדי לאפשר את השיתוף הפעלתי את הישום Network Setup Wizard בכל המחשבים האחרים (שנמצא ב- My Network Places). עד כאן הכל בסדר והשיתוף פעל.

ללא קשר, לאחרונה נהגתי להשתמש בישום Remote Desktop בכדי לשלוט במחשבים האחרים מהמחשב שלי, ומאחר שמצאתי תוכנה אחרת ידידותית יותר מזו, החלטתי למחוק את הישום. לשם כך נכנסתי ל- Control Panel, משם ל- Add or Remove Programs, משם ל- Add/Remove Windows Components, משם ל- Information Services והסרתי את הישום World Wide Web Service.

מאז שמחקתי את הישום אני לא יכול יותר לראות את התיקיה המשותפת, שהגדרתי ב- My Network Places (רק המחשב שלי לא יכול). אני לא יודע אם זה בגלל הסרת הישום שהזכרתי קודם, אבל עושה רושם שזה קשור איכשהו. בכל מקרה התקנתי שוב את הישום, אבל זה לא עזר. השוותי עם הישומים המותקנים במחשב אחר, התקנתי את מה שחסר (חוץ מה- Remote Desktop, שאני מניח שלא קשור לעניין). עדיין לא עוזר.

למישהו יש רעיון או פיתרון לבעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגדרת תייקיה או כונן משותף יכולה להיעשות בקלות ע"י לחצן ימני על התייקיה /הכונן הרצוי > Properties > Sharing

בקשר ל Remote Desktop אני אשמח לדעת באיזה תוכנה אתה מנסה להשתמש ע"מ לעבוד כ Remote Desktop והאם יש לך Firewall על המחשב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את מה שסיפרת לי אני יודע.

אני אסביר שוב: הגדרתי את התיקיה במחשב א' (נכנסתי ל- Properties ועשיתי Sharing). לאחר מכן הגדרתי את השימוש בתיקיה המדוברת במחשבים ב' ו- ג' בעזרת Network Setup Wizard. עשיתי מה שעשיתי... (כפי שסיפרתי בהודעה המקורית), ועכשיו עדיין ניתן לראות את התיקיה המשותפת במחשב ב', אך במחשב ג' (המחשב האישי שלי) לא ניתן לראות אותה יותר.

בקשר ל- Remote Desktop: אני משתמש ב- TeamViewer. תוכנה חינמית, ידידותית מאוד וקלה לשימוש. לא מקצועית במיוחד, ולטעמי המינוס היחיד שלה זה הביצועים (גם בהגדרות ה- Performance הכי גבוהות, השליטה במחשב אחר לא חלקה לחלוטין).

יש לי Firewall של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...