Modbook - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Modbook


tomirendo

Recommended Posts

לראשונה בעולם ה- של אפל הופך ל-tablet חברת Axiotron לוקחת את ה- של ולראשונה בעולם הופכת אותו למחשב tablet

תערוכת Mackworld, אשר נערכה בסן-פרנסיסקו בשבוע האחרון, כבר סיפקה לנו את ה- וכעת נחשף גם מחשב tablet חדש ומעניין. המחשב החדש עושה שימוש במחשב MacBook מקורי אשר מקבל שדרוג והופך אותו למחשב tablet ללא מקלדת, בעל מסך מגע ומסגרת כרום בוהקת. למחשב המשודרג קוראים ModBook והוא מחשב ה-tablet הראשון בעולם העושה שימוש במערכת ההפעלה Mac OS X כאשר הפתרון הוא כלל לא של אפל! למעשה מחשב זה זכה לחשיפה הגדולה ביותר (אחרי ה- כמובן) בתערוכת Mackworld. להלן הפרטים.

החברה שמבצעת את השדרוג היא חברת Axiotron אשר לוקחת את מחשב ה-MacBook 2 Duo המקורי ומבצעת בו 'ניתוח' קל. ב'ניתוח' המקלדת נעלמת, מוחלף המסך המקורי במסך מגע ואת כל מקיפה מסגרת כרום בוהקת. גם המצלמה המובנית של המחשב (iSight) יורדת מעט למטה ע"מ שתאפשר לבצע שיחות וידאו בנוחות רבה יותר. תכונה חדשה נוספת היא האפשרות לשלב במחשב מערכת שפותחה בשילוב עם חברת GlobalSat וכוללת את מודול הניווט SirfStar III. מעבר לכך כל תכונות המחשב נשארות זהות: מערכת ההפעלה היא OS X כאמור, מעבד 2.0GHz כפול ליבה, מצלמת iSight מובנית, קישור wifi, תקשרות בלוטות', בנפחים שבין 60GB ועד 160GB ועוד.

ModBook.jpg

מחשב ה-ModBook הוא הראשון בעולם המספק את כל היתרונות של מחשב באריזה ניידת ובפורמט של מחשב בעלת מסך מגע איכותי. המחשב יהיה זמין לרכישה החל מאפריל השנה בארה"ב ובקנדה ומחירו מתחיל ב-2199$ לקונפיגורציה בסיסית ועד 2699$ לקונפיגורציה המורחבת.

נלקח מכאן תודה לgiltsuri

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...