עבור לתוכן

CATALYST 3 is out ...

Featured Replies

פורסם

Enter Here

בעקבות השחרור של DirectX 9 הסופי, ATI שיחררו את הCATALYST האחרונים וגם דמואים מיוחדים לשימוש עם ה RADEON9700/9500

האתר דיי עמוס עכשיו , אז .... Try Later

פורסם

"איזה יום שמח, יום של הפתעות..." ;D

מישהו ראה מבחני ביצועים של הדרייבירים החדשים?

פורסם

הדמואים החדשים מתאימים גם לראדונים ה-9500PRO ? ::)

פורסם
  • מחבר

כמובן ;D

פורסם

היכן ניתן למצוא את הגרסה האחרונה (3) לכרטיסים שהם - Powered By ATI?

פורסם

זה מתאים גם ל RADEON 8500 ?

פורסם

לא הבנתי עדיין

מי שיש לו כרטיס כמוני של R9700PRO של ג'יגה בייט צריך PBA או BBA ?

כי הרי הם לא שינו כלום ???

פורסם

לא הבנתי עדיין

מי שיש לו כרטיס כמוני של R9700PRO של ג'יגה בייט צריך PBA או BBA ?

כי הרי הם לא שינו כלום ???

למרות שכביכול הם לא שינו הרבה בכלל עדיין יש צורך בדרייברים שהם אך ורק PBA כדי להמנע מבעיות רבות...

פורסם

אוף

זכור לי שעבדתי עם BBA כמו שצריך

או שעכשיו אני עובד עם BBA וזה עובד מצוין

לא זוכר ...

טוב לפחות עכשיו אני יודע ;)

פורסם

אז כנראה שעם PBA זה יעבוד עוד יותר טוב !

פורסם

חייביים את הDX9 בשביל ה-3?

ומישהו ניסה כבר להתקין את הDX9 + הקאטאליסט 3?

פורסם

חייביים את הDX9 בשביל ה-3?

ומישהו ניסה כבר להתקין את הDX9 + הקאטאליסט 3?

א. בהחלט, אלו דרייברים ל-Dx9.

ב. לא נראה לי.. אלא אם כן למישהו בקהילה יש R300 מקורי של ATI, אני מחכה כרגע לדרייברים של Powered By ATI.

פורסם

אני התקנתי DX9 ו CAT3.0 לכרטיס 9700 של GB שברשותי. איבדתי 400 נקודות ב 3DMARK משום מה (בד"כ מאבדים 100-200 מקס') וגם היה לי stutter נורא ב OGL. ה stutter נפתר ע"י כיבוי וביטול animated icons ב systray. לא ראיתי הבדלים קרדינליים בין 2.5 ל 3.0 מבחינת איכות תמונה או ביצועים.

לא ברור לי למה לחכות לדרייברים של POWERED BY ATI, מה השוני? הכרטיסים, לדעתי, זהים לכרטיסים של ATI בכול נקודה עקרונית (3D). ההבדלים יכולים להיות באיכות הזכרונות, רכיבי 2D ויציאות נוספות והבנדל. אם כבר אז דרייבר המקור תמיד עדיף על זה של היצרן ביחוד משום שהיצרן מחדש דרייברים פעם ב... וראה משל NVIDIA. יכול להיות שבכרטיסי ATI ו POWERED BY ATI הם כולכך שונים?

מישהו יודע?

פורסם

אוקיי,

שמעתי לעצתכם והתקנתי את הגירסה של קאטאלייסט 3 ל-9700/9500..

עד כה על פני השטח הכל נראה בסדר ועובד (בדקתי רק את הדמואים..).

בהמשך הערב אני אמסור כאן תוצאות ביצועים.

ולבינתיים שאלות,

א. מישהו יודע כיצד ניתן להגדיר בדמואים הטכנולוגית של ATI רזולוציה, AA, FA וכו'? (אם בכלל כמובן).

ב. מישהו ניסה להריץ את הדמו שנקרא: NPR Hatching? אשר עושה שימוש איטנסבי ב-Pixel Shader החדש?

ג. עד כה התנסתי בבעיות Shutter רק במשחקים ב-D3d .. וכיצד ביטלת אנימציה של ה-Systray..?

ד. קרא את הציטוט הבא, הוא נלקח מהביקורת האחרונה (והכי בשלה ברשת לדעתי שנעשתה על ה-9700) שפורסמה ב-Rage3d:

http://www.rage3d.com/reviews/ati9700p/?page=10

Issues

The 9700 Pro isn't completely without problems, for example there's a flickering shadow thing in the games Mafia and Operation Flashpoint (probably others as well) that still persists on even the newest Catalyst 2.5 drivers. There's the lack of 16bit FSAA that, while it doesn't bother me since I don't play games at 16bit color depth, many people still want. Finally, there's the now infamous "stutter" problem which many people seem to be getting with their Direct3D games - people say that the game Rallisport Challenge seems to exhibit it clearest, though I don't get any stuttering here at all.

ATI has committed to fixing all those problems of course. The next driver release (let's call it Catalyst 2.6) is rumored to have fixed the "stutter" issue as well as have some huge performance increases all across the board. There will also probably be an OpenGL refresh lock feature similar to the one that already exists for Direct3D. The driver release after the Catalyst 2.6s will possibly see 16bit FSAA, and there's still hope for Super-Sampling Anti-Aliasing or at least ATIs implementation of Multi-Sampling that they claim can apply anti-aliasing to alpha textures.

ה. מה דעתכם על זה? : http://www.nvnews.net/#1040671920 , מישהו ניסה, התנסה?

פורסם

בקונטרול פאנל תחת סיסטם לך לאדוונס ופרפורמנס תבטל כל מה שלא מעניין אותך כולל האנימייטט איקונס

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים