NetSpider פורסם 2002 בדצמבר 20 Share פורסם 2002 בדצמבר 20 Enter Hereבעקבות השחרור של DirectX 9 הסופי, ATI שיחררו את הCATALYST האחרונים וגם דמואים מיוחדים לשימוש עם ה RADEON9700/9500האתר דיי עמוס עכשיו , אז .... Try Later קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ewingum פורסם 2002 בדצמבר 20 Share פורסם 2002 בדצמבר 20 "איזה יום שמח, יום של הפתעות..." ;Dמישהו ראה מבחני ביצועים של הדרייבירים החדשים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
KoM פורסם 2002 בדצמבר 20 Share פורסם 2002 בדצמבר 20 הדמואים החדשים מתאימים גם לראדונים ה-9500PRO ? : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NetSpider פורסם 2002 בדצמבר 20 מחבר Share פורסם 2002 בדצמבר 20 כמובן ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
e-Pit@m פורסם 2002 בדצמבר 20 Share פורסם 2002 בדצמבר 20 היכן ניתן למצוא את הגרסה האחרונה (3) לכרטיסים שהם - Powered By ATI? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bug2000 פורסם 2002 בדצמבר 20 Share פורסם 2002 בדצמבר 20 זה מתאים גם ל Radeon 8500 ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Or ei פורסם 2002 בדצמבר 20 Share פורסם 2002 בדצמבר 20 לא הבנתי עדייןמי שיש לו כרטיס כמוני של R9700PRO של ג'יגה בייט צריך PBA או BBA ?כי הרי הם לא שינו כלום ??? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
KoM פורסם 2002 בדצמבר 20 Share פורסם 2002 בדצמבר 20 לא הבנתי עדייןמי שיש לו כרטיס כמוני של R9700PRO של ג'יגה בייט צריך PBA או BBA ?כי הרי הם לא שינו כלום ???למרות שכביכול הם לא שינו הרבה בכלל עדיין יש צורך בדרייברים שהם אך ורק PBA כדי להמנע מבעיות רבות... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Or ei פורסם 2002 בדצמבר 20 Share פורסם 2002 בדצמבר 20 אוף זכור לי שעבדתי עם BBA כמו שצריך או שעכשיו אני עובד עם BBA וזה עובד מצוין לא זוכר ... טוב לפחות עכשיו אני יודע קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
maphisto פורסם 2002 בדצמבר 21 Share פורסם 2002 בדצמבר 21 אז כנראה שעם PBA זה יעבוד עוד יותר טוב ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Or ei פורסם 2002 בדצמבר 21 Share פורסם 2002 בדצמבר 21 חייביים את הDX9 בשביל ה-3?ומישהו ניסה כבר להתקין את הDX9 + הקאטאליסט 3? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
e-Pit@m פורסם 2002 בדצמבר 21 Share פורסם 2002 בדצמבר 21 חייביים את הDX9 בשביל ה-3?ומישהו ניסה כבר להתקין את הDX9 + הקאטאליסט 3?א. בהחלט, אלו דרייברים ל-Dx9.ב. לא נראה לי.. אלא אם כן למישהו בקהילה יש R300 מקורי של ATI, אני מחכה כרגע לדרייברים של Powered By ATI. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Thunder Child פורסם 2002 בדצמבר 24 Share פורסם 2002 בדצמבר 24 אני התקנתי DX9 ו CAT3.0 לכרטיס 9700 של GB שברשותי. איבדתי 400 נקודות ב 3DMark משום מה (בד"כ מאבדים 100-200 מקס') וגם היה לי stutter נורא ב OGL. ה stutter נפתר ע"י כיבוי וביטול animated icons ב systray. לא ראיתי הבדלים קרדינליים בין 2.5 ל 3.0 מבחינת איכות תמונה או ביצועים.לא ברור לי למה לחכות לדרייברים של POWERED BY ATI, מה השוני? הכרטיסים, לדעתי, זהים לכרטיסים של ATI בכול נקודה עקרונית (3D). ההבדלים יכולים להיות באיכות הזכרונות, רכיבי 2D ויציאות נוספות והבנדל. אם כבר אז דרייבר המקור תמיד עדיף על זה של היצרן ביחוד משום שהיצרן מחדש דרייברים פעם ב... וראה משל NVIDIA. יכול להיות שבכרטיסי ATI ו POWERED BY ATI הם כולכך שונים?מישהו יודע? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
e-Pit@m פורסם 2002 בדצמבר 24 Share פורסם 2002 בדצמבר 24 אוקיי,שמעתי לעצתכם והתקנתי את הגירסה של קאטאלייסט 3 ל-9700/9500..עד כה על פני השטח הכל נראה בסדר ועובד (בדקתי רק את הדמואים..).בהמשך הערב אני אמסור כאן תוצאות ביצועים.ולבינתיים שאלות,א. מישהו יודע כיצד ניתן להגדיר בדמואים הטכנולוגית של ATI רזולוציה, AA, FA וכו'? (אם בכלל כמובן).ב. מישהו ניסה להריץ את הדמו שנקרא: NPR Hatching? אשר עושה שימוש איטנסבי ב-Pixel Shader החדש?ג. עד כה התנסתי בבעיות Shutter רק במשחקים ב-D3d .. וכיצד ביטלת אנימציה של ה-Systray..?ד. קרא את הציטוט הבא, הוא נלקח מהביקורת האחרונה (והכי בשלה ברשת לדעתי שנעשתה על ה-9700) שפורסמה ב-Rage3d:http://www.rage3d.com/reviews/ati9700p/?page=10IssuesThe 9700 Pro isn't completely without problems, for example there's a flickering shadow thing in the games Mafia and Operation Flashpoint (probably others as well) that still persists on even the newest Catalyst 2.5 drivers. There's the lack of 16bit FSAA that, while it doesn't bother me since I don't play games at 16bit color depth, many people still want. Finally, there's the now infamous "stutter" problem which many people seem to be getting with their Direct3D games - people say that the game Rallisport Challenge seems to exhibit it clearest, though I don't get any stuttering here at all.ATI has committed to fixing all those problems of course. The next driver release (let's call it Catalyst 2.6) is rumored to have fixed the "stutter" issue as well as have some huge performance increases all across the board. There will also probably be an OpenGL refresh lock feature similar to the one that already exists for Direct3D. The driver release after the Catalyst 2.6s will possibly see 16bit FSAA, and there's still hope for Super-Sampling Anti-Aliasing or at least ATIs implementation of Multi-Sampling that they claim can apply anti-aliasing to alpha textures.ה. מה דעתכם על זה? : http://www.nvnews.net/#1040671920 , מישהו ניסה, התנסה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2002 בדצמבר 24 Share פורסם 2002 בדצמבר 24 בקונטרול פאנל תחת סיסטם לך לאדוונס ופרפורמנס תבטל כל מה שלא מעניין אותך כולל האנימייטט איקונס קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.