פורסם 2007 בינואר 2218 שנים שלום, לפני כשבועיים עברתי מסלקום לאורנג' ורכשתי את המכשיר SE K610i ... חבר שלי רכש אותו מכשיר לפני כמה ימים והחלטתי לעשות בדיקת סאונד מכיוון שהרמקול שלי עשה רעשים. התקשרתי ל*802 בשני המכשירים, שלי ושל החבר (בדיקת הסאונד), והתוצאות היו שהמכשיר שלי כל כך זייף שאי אפשר היה לשמוע ולמכשיר שלו היה סאונד חלק. (בנוסף במשחקים הסאונד היה יותר טוב אצלו) היום הלכתי למרכז השירות של אורנג' ומסרתי אותו לבדיקה, בבדיקה גילו בעיה וצרבו גירסת תוכנה חדשה (שלא עזרה).. לאחר שבדקתי, אמרתי להם שזה לא עזר ואז ניסו לשכנע אותי שזה לא נורא, התעקשתי, והנציג אמר שיחליפו לי את הרמקול. אחרי כמה דקות הוא קרא לי ועמד לידו טכנאי מהמעבדה, השיחה שלנו: מה בדיוק הבעיה במכשיר? אני מספר לו הכל ואז הוא התחיל לשכנע אותי: "זה לא קשור לרמקול, כל מכשיר בנוי אחרת, יש מכשיר שיש לו סאונד יותר טוב ויש קצת פחות למרות שזה אותו מכשיר" ועוד זיבולי שכל.. בקיצור הוא אמר שהוא לא מתכוון להחליף רמקול כי לא צריך כי ככה זה במכשיר - יש מכשירים טובים יותר ויש פחות (ואני שוב אומר - בדקתי בשני K610i! - מכשירים זהים לחלוטין! וכזכור - רכשתי אותו רק לפני שבועיים - חדש!) לא רק זה - הוא התייחס אליי כאל ילד קטן ושאני לא צריך לעשות כביכול תחרות עם חבר שלי ואמר לי: "אתה כבר יותר מעודכן מחבר שלך עדכנו לך גרסת תוכנה" (שכמובן לא עזרה לבעיה) מאוכזב מהשירות יצאתי משם, ועכשיו אני עצוב. המכשיר נקנה לפני שבועיים! מכשיר חדש עם באג ברמקול שלא מוכנים לסדר. (קיבלתי אותו ככה למי שלא הבין) - זכותי לקבל מכשיר חדש בלי באגים או לפחות שיחליפו את הרמקול! מה אתם אומרים? אני מבקש שאם יש פה משהו שיכול להשפיע - האם הוא יוכל לעזור לי? תודה מראש
פורסם 2007 בינואר 2218 שנים כמו שכתבתי בפורום אחר, יש לך מקרה של מכשיר פגום מהיצרן, לא פגם שאתה יצרת ולכן מגיע לך תיקון של הטלפון על חשבון אורנג'.
פורסם 2007 בינואר 2218 שנים אתה בא לשם ומתחיל לצעוק על נציג/ת השרות שאתה רוצה לדבר עם אחראי משמרת או מנהל הסניף כי השרות שקיבלת לא מוצא חן בעינך ולא פתר לך את הבעיות!! ושאתה רוצה מכשיר חדש או לבטל את העסקהואם אתה באמת נראה "ילד קטן" ובגלל זה הטכנאי לא לקח אותך ברצינות אז תבוא עם אחד ההורים שיכולים להרים קצת את הקול
פורסם 2007 בינואר 2318 שנים ממש חוצפה מצדם אם הם מוכרים לך מכשיר פגום חייבת להיות לך אחריות!!!! ויהיה והם לא מחליפים את המכשיר הייתי הופך עולמות !!!! או שהייתי תובע אותם בגין חוסר מקצועיות עבודה !!! והם אפילו היו מביאים לי זיכוי ואולי היו נותנים לי מכשיר יותר טוב !!!!!
פורסם 2007 בינואר 2318 שנים מחבר החלטתי, אני רוצה מכשיר חדש.קיבלתי את המכשיר עם באג, זה לא שאני עשיתי את הבאג (אם אני הייתי עושה הם גם היו מחויבים להחליף רמקול אבל שקיבלתי את זה דפוק אני מצפה שיביאו לי חדש!)לדעתכם אני אקבל?
פורסם 2007 בינואר 2318 שנים החלטתי, אני רוצה מכשיר חדש.קיבלתי את המכשיר עם באג, זה לא שאני עשיתי את הבאג (אם אני הייתי עושה הם גם היו מחויבים להחליף רמקול אבל שקיבלתי את זה דפוק אני מצפה שיביאו לי חדש!)לדעתכם אני אקבל?לדעתי יש סיכוי גדול מאוד שכן ואם הם לא !! תלחץ עליהם שאתה תתבע אותם בגין מכירת מכשיר מקולקל !!!
פורסם 2007 בינואר 2318 שנים תתקשר לנציגים (בטלפון!) ותגיד להם את הבעיה ושהתייחסו אליך לא כמו שצריכים להתייחס...
פורסם 2007 בינואר 2318 שנים מנסיון עם חברת אורנג' - ואנחנו מחזיקים במשרד כמה וכמה מכשירים שלהם - לא יתנו חדש ולא בטיחיתנו מחודש - אני אישית לא מבין מה ההבדל אבל אנשים לא אוהבים את זהבכל מקרה אני מקווה שרשמת את השמות של האנשים בשביל התלונה - אחרת לא ייתיחסו - עצה טובה - כשמתייחסים לא יפה, תמיד תבקש מהם את הפרטים שלהםזה לפעמים (לא תמיד) משנה התנהגות מקצה לקצהבכל מקרה הדרך שהתייחסו אליך היתה לא בסדר
פורסם 2007 בינואר 2418 שנים יש מכשירים פגומים עם באג..גם לי יש פלאפון שהרמקול שלו דפוק מאז שקיבלתי אותו לחברים שלי יש אותו פלא אם רמקול שעובד מצוין...צריך גם לדעת איך לבוא אליהם ולבקש...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.