עבור לתוכן

בעיה עם חברת orange, מאוכזב.

Featured Replies

פורסם

שלום,

לפני כשבועיים עברתי מסלקום לאורנג' ורכשתי את המכשיר SE K610i ...

חבר שלי רכש אותו מכשיר לפני כמה ימים והחלטתי לעשות בדיקת סאונד מכיוון שהרמקול שלי עשה רעשים.

התקשרתי ל*802 בשני המכשירים, שלי ושל החבר (בדיקת הסאונד), והתוצאות היו שהמכשיר שלי כל כך זייף שאי אפשר היה לשמוע ולמכשיר שלו היה סאונד חלק. (בנוסף במשחקים הסאונד היה יותר טוב אצלו)

היום הלכתי למרכז השירות של אורנג' ומסרתי אותו לבדיקה, בבדיקה גילו בעיה וצרבו גירסת תוכנה חדשה (שלא עזרה)..

לאחר שבדקתי, אמרתי להם שזה לא עזר ואז ניסו לשכנע אותי שזה לא נורא, התעקשתי, והנציג אמר שיחליפו לי את הרמקול.

אחרי כמה דקות הוא קרא לי ועמד לידו טכנאי מהמעבדה, השיחה שלנו:

מה בדיוק הבעיה במכשיר?

אני מספר לו הכל

ואז הוא התחיל לשכנע אותי:

"זה לא קשור לרמקול, כל מכשיר בנוי אחרת, יש מכשיר שיש לו סאונד יותר טוב ויש קצת פחות למרות שזה אותו מכשיר" ועוד זיבולי שכל..

בקיצור הוא אמר שהוא לא מתכוון להחליף רמקול כי לא צריך כי ככה זה במכשיר - יש מכשירים טובים יותר ויש פחות (ואני שוב אומר - בדקתי בשני K610i! - מכשירים זהים לחלוטין! וכזכור - רכשתי אותו רק לפני שבועיים - חדש!)

לא רק זה - הוא התייחס אליי כאל ילד קטן ושאני לא צריך לעשות כביכול תחרות עם חבר שלי ואמר לי:

"אתה כבר יותר מעודכן מחבר שלך עדכנו לך גרסת תוכנה" (שכמובן לא עזרה לבעיה)

מאוכזב מהשירות יצאתי משם, ועכשיו אני עצוב.

המכשיר נקנה לפני שבועיים! מכשיר חדש עם באג ברמקול שלא מוכנים לסדר. (קיבלתי אותו ככה למי שלא הבין) - זכותי לקבל מכשיר חדש בלי באגים או לפחות שיחליפו את הרמקול!

מה אתם אומרים? אני מבקש שאם יש פה משהו שיכול להשפיע - האם הוא יוכל לעזור לי?

תודה מראש :(

פורסם

כמו שכתבתי בפורום אחר, יש לך מקרה של מכשיר פגום מהיצרן, לא פגם שאתה יצרת ולכן מגיע לך תיקון של הטלפון על חשבון אורנג'.

פורסם

אתה בא לשם ומתחיל לצעוק על נציג/ת השרות שאתה רוצה לדבר עם אחראי משמרת או מנהל הסניף כי השרות שקיבלת לא מוצא חן בעינך ולא פתר לך את הבעיות!! ושאתה רוצה מכשיר חדש או לבטל את העסקה

ואם אתה באמת נראה "ילד קטן" ובגלל זה הטכנאי לא לקח אותך ברצינות אז תבוא עם אחד ההורים שיכולים להרים קצת את הקול

פורסם

ממש חוצפה מצדם אם הם מוכרים לך מכשיר פגום חייבת להיות לך אחריות!!!! ויהיה והם לא מחליפים את המכשיר הייתי הופך עולמות !!!! או שהייתי תובע אותם בגין חוסר מקצועיות עבודה !!! והם אפילו היו מביאים לי זיכוי ואולי היו נותנים לי מכשיר יותר טוב !!!!! >:(

פורסם
  • מחבר

החלטתי, אני רוצה מכשיר חדש.

קיבלתי את המכשיר עם באג, זה לא שאני עשיתי את הבאג (אם אני הייתי עושה הם גם היו מחויבים להחליף רמקול אבל שקיבלתי את זה דפוק אני מצפה שיביאו לי חדש!)

לדעתכם אני אקבל?

פורסם

החלטתי, אני רוצה מכשיר חדש.

קיבלתי את המכשיר עם באג, זה לא שאני עשיתי את הבאג (אם אני הייתי עושה הם גם היו מחויבים להחליף רמקול אבל שקיבלתי את זה דפוק אני מצפה שיביאו לי חדש!)

לדעתכם אני אקבל?

לדעתי יש סיכוי גדול מאוד שכן ואם הם לא !! תלחץ עליהם שאתה תתבע אותם בגין מכירת מכשיר מקולקל !!!

פורסם

תתקשר לנציגים (בטלפון!) ותגיד להם את הבעיה ושהתייחסו אליך לא כמו שצריכים להתייחס...

פורסם

מנסיון עם חברת אורנג' - ואנחנו מחזיקים במשרד כמה וכמה מכשירים שלהם - לא יתנו חדש ולא בטיח

יתנו מחודש - אני אישית לא מבין מה ההבדל אבל אנשים לא אוהבים את זה

בכל מקרה אני מקווה שרשמת את השמות של האנשים בשביל התלונה - אחרת לא ייתיחסו - עצה טובה - כשמתייחסים לא יפה, תמיד תבקש מהם את הפרטים שלהם

זה לפעמים (לא תמיד) משנה התנהגות מקצה לקצה

בכל מקרה הדרך שהתייחסו אליך היתה לא בסדר

פורסם
  • מחבר

עוד אנשים..?

פורסם

יש מכשירים פגומים עם באג..גם לי יש פלאפון שהרמקול שלו דפוק מאז שקיבלתי אותו לחברים שלי יש אותו פלא אם רמקול שעובד מצוין...

צריך גם לדעת איך לבוא אליהם ולבקש...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים