עבור לתוכן

חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*)

Featured Replies

פורסם

תגידו, למישהו יש משהו נגד LOGICPC סניף רמת גן? אני הולך לקנות מהם זכרונות בקרוב, ותהיתי אם יש סיבה לחשוב על זה עוד פעם

  • תגובות 402
  • צפיות 58.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אווווו יופי, יש לי סיפור סיפור בשבילכם. אם איי פעם תחשבו לקנות מחשב מ "פנדה" הנה סיבה טובה לחשוב פעמיים.

אז ככה:

הזמנתי מחשב מפנדה והחלטתי להרכיב אותו בעצמי, אחרי התייעצות בפורום מפרטים פה.

נסעתי לאסוף אותו הגעתי הביתה התחלתי לפתוח קופסאות, (פעם ראשונה שאני מרכיב מחשב, היה איתי חבר שכבר הרכיב מחשב - את שלו ) מגיע תורו של הלוח-אם, אני פותח מסתכל, ושם לב שבפינה השמאלית הלוח קצת עקום...טוב...זה בטח לא רציני אני אומר לעצמי ומתחיל להרכיב. ההרכבה עוברת בשלום , לא מדע טילים בכול זאת, ורגע הקסם מגיע ההפעלה הראשונה....שקט, דממה, אני אפילו חושב שעבר דרדר ושמעתי תן קורא מרוב שהיה שקט.

המחשב לא נדלק, אפילו לא עושה ציפצוף של BOOT , כלום. מביא אותו לידיד של אחותי שעובד כטכנאי מחשבים (אדם שעובד בתחום כ 10 שנים), הבחור עושה בדיקות ואומר לי , שמע הלוח אם תקול.

חוזר ל פנדה ומספר להם מה קרא, דבר ראשון שהם עושים זה מאשימים אותי ומנקים את עצמם "אולי האחריות לא תכסה כי אתה הרסת", "אם הייתה נותן לנו להרכיב זה לא היה קורה" אני אומר להם לא הרסתי כלום זה יצא ככה מהקופסא נשבע בקבר של סבתא שלי, כלום הם בשלהם.

חודש וחצי הם מושכים אותי במשפטי מחץ כמו "נבדוק אם האחריות תכסה, לא בטוח כי בכל זאת אתה דפקת אותו" , ואני כבר דלוק לגמרי - עורך דין ,תביעה, עוגמת BIOS 'וכו' עד שמגיע לוח חלופי. ובסוף מה אומר לי האחראי, אני מקווה שתחזור לקנות אצלנו.

אני לא מאשים את "פנדה" בלוח העקום אני מאמין שזה לא הלוח הראשון שהגיע לחנות ככה, טעויות מפעל קורות. אבל היחס שקיבלתי מהם כל התקופה עד שהגיע לוח חדש מהאחריות היה מסריח, לא היו מוכנים להביא לי לוח זמני עד שהמקורי יחזור למאחריות, שום ויתור לכיווניי. כי מה אני בשבילם בעצם...כלום, וזאת הבעיה. חנות ששמה את הלקוח במקום כל כך נמוך בסדר עדיפויות, צריכה לשלם על זה לדעתי.

אז תעשו לי טובה ותחשבו על זה לפני שאתם הולכים אליהם.

דרה"כ חבר שלי קנה חלקי מחשב ב 4000+ איזה חודש אחרי. ואחרי המקרה שלי החליט לוותר על פנדה וללכת ל "נועה מחשבים" וקיבל שם יחס טוב גם כשלקח לחלקים זמן להגיע.

נ.ב. אני לא עובד בשום חנות מחשבים והאינטרס היחיד שלי ש"פנדה" ישלמו. כמו שאני שילמתי להם

הם די צודקים.

ברגע שראית שמשהו עקום היית צרך להביא להם את הלוח אם כמו שהוא לחנות. :-\

פורסם

אכן פאנדה הם בעייתיים אני מכיר את המקרה של Mayan_s והוא כמו שהוא מספר ולא אני לא חושב שברגע שאתה רואה משהו קצת עקום בלוח אתה צריך לרוץ חזרה לחנות, ועוד יותר אני מאמין שגם אם הוא היה חוזר ישר לחנות הם עדיין היו אומרים לו פתחת לבד זבש"ך

פורסם

למרות שהתקלה בפירוש אמורה להיות באחריות.... שום דבר לא עזר. לקחתי את המחשב למעבדה באופן עצמאי. נשרף שם סליל L4, התיקון לקח 5 דקות, הטכנאי אמר שזו תקלה נפוצה מאוד ופשוטה לתיקון.

:s05:

מה זה " סליל L4 " ?

פורסם

CHIFF , אתה שוכח שאני יודע איפה אתה גר :bash: (משאיר את השורה כי כבר ציטטו אותך לפני העריכה)

הם די צודקים.

ברגע שראית שמשהו עקום היית צרך להביא להם את הלוח אם כמו שהוא לחנות. :-\

וגם אם הייתי מביא אותו לפני הרכבה הם היו יכולים להגיד , שהרכבתי , הרסתי ופירקתי, ברגע שפתחתי את הקופסא האחריות עלי

פורסם

הי חברה אני מכיר את המשתמש Mayan_S לא להאמין לו הוא אליג'ראי שעובד בסניף נועה באלג'יר אז יש לו אינטרס

את הסיפורים שלו הוא מפזר בכל מקום :yelclap:

חה חה חה :lol:

ואתה אינדיאני שמקרקף מעבדים בשמורת Quartz Valley .

פורסם

KSP בראשון לציון המוכר שם פשוט לא רואה אותך ממטר אתה אפס בשבילו הוא צוחק לך בפרצוף

בקניה של 2 מחשבים ומסך הוא הוא רצה להביא לי עכברים לא אופטים ורצה תוספת 20 שקל בשביל זה אין לו בושה (קניה של 6 אלף)

זיכרונות ביקשתי 667 הביא 533 בטענה שהלוח לא תומך (שוב צוחק בפרצוף)

שבוע אחרי אין קול ביציאה הימנית של הכרטיס קול המובנה (המארז ה 2 שקל עם המחבר הגרוע מקדימה גרם לזה ...העדפתי לפתוח את המחשב ולסדר את זה לשים 2 גמפרים רקקקקק לא לחזור אליו

תיאור שיער שחור עם קצת לבן משקפים הוא המוכר הראשי דומה לאחד מהאחים העורכי דין מארץ נהדרת ;D

פורסם

גם אני נתקלתי בשירות גרוע של KSP למרות שקניתי מהם הרבה דברים בעבר... אחרי מה שקרה לי איתם אני לא מתקרב יותר אליהם... וממליץ לכולם להפעיל שיקול דעת למרות המחירים המאוד מפתים... לדעתי זה לא שווה את ההפרש של הכמה שקלים.

קיצר אני אספר אתזה בקצרה אבל קניתי מהם מצלמה שעשתה כבר רעשים חשודים מהתחלה והאריזה שלה היתה מעוכה - לפי דעתי מצלמה מחודשת אפילו שהמחיר היה של חדשה .. קיצר אחרי חצי שנה היא נדפקה לגמרי והחזרתי להם אותה והם אמרו שהם שולחים אתזה ליבואן שיתקן אותה ... ככה נמשך 3 חודשים עד שהם אמרו לי שאין את החלק הזה אצלם .. בסוף הציעו לי מצלמה אחרת שבכלל לא התאימה לצרכים שלי ואפילו ביקשו ממני תוספת תשלום עליה למרות שהיא עלתה באתר שלהם פחות מהמצלמה שאני קניתי באותה תקופה!! פשוט חוצפה... זה כמעט הגיע עד לתביעה עד שבסוף הם נתנו לי מצלמה דומה לשלי "בחינם" ... פשוט חוצפה שבחיים לא נתקלתי בה אפילו בארץ...

+חשוב לציין שבמקום אחר היו מביאים לי מצלמה אחרת לתקופה (הארוכה - מאוד -)של ה"תיקון" של המצלמה שלי- להשתמש בה בזמן ששלי בתיקון , אבל שביקשתי אתזה מהם הם אמרו לי במילים האלו "אין דבר כזה! אני אביא לך מצלמה חדשה מאריזה בלי כסף?? לא לא אין דבר כזה " -אין מילים :pissed: :pissed:

פורסם

זה הניסיון שלי:

אלף אלף מחשבים - נתניה וחדרה(יש להם גם סניף ברעננה, אבל אין לי ניסיון איתו)

שירות מעולה ומחירים לא רעים בכלל, את המחשב האחרון קניתי מהם.

את המסך נתנו לי לפתוח במקום ולבדוק פיקסלים שרופים בלי בעיות, חלק מקולקל הם החליפו לי תוך יומיים. כשקניתי את המחשב, המוכר הציע לי בעצמו לוותר על הBigTyp ולקחת BlueOrb במקום שעולה איזה 100 שקל פחות!

בסניף הראשי בנתניה יש להם תצוגה די גדולה של מסכים+עכברים ומקלדות של logitech+מארזים.

לא צריך לשמור על הקבלה בשביל האחריות, לא לוקחים כסף על בדיקה/הרכבה.

פנדה מחשבים - קיסריה

לא יצא לי לתת להם משהו לתיקון, אבל כשקניתי המוכרת היתה אדיבה ונחמדה. לא צריך לשמור על הקבלה בשביל האחריות, לוקחים כסף על בדיקה/הרכבה.

אין מלאי גדול.

אלוף מחשבים - חדרה

שירות מעולה, המחשב חזר מתיקון באותו היום. מחירים נחמדים בשביל מה שבמלאי, מה שלא במלאי בדרך כלל קצת יוצא יותר יקר.

מחזיקים במלאי קטן לציוד מודינג.

לא צריך לשמור על הקבלה בשביל אחריות, לא לוקחים כסף על בדיקה/הרכבה.

KSP - נתניה

המוכר היה נחמד, בניגוד למה שכותבים עליהם הוא לא ניסה למרוח אותי כשלקחתי הצעת מחיר למחשב. לא הסכימו להוציא לי הצעת מחיר מודפסת.

אם קונים חלק שלא כמחשב כולל בדרך כלל האחריות היא רק לשנה וצריך להוסיף 10% לתשלום כדי לקבל אחריות נורמלית ל3 שנים.

עד כמה שאני יודע צריך לשמור על הקבלה בשביל האחריות, לוקחים כסף על בדיקה, לא על הרכבה.

מחקר מחשבים - חדרה

שירות לא משהו, מחירים טובים אבל מבחר קטן מאד.

לא יודע לגבי אחריות, לא לוקחים כסף על בדיקה/הרכבה.

סטורם מחשבים - חדרה

שירות מעולה, מחירים לא משהו. מבחר יחסית קטן, אבל אם תבקש משהו ספציפי שאין להם אותו בדרך כלל הם יוכלו להשיג לך אותו תוך 24 שעות.

לא יודע לגבי אחריות, לא לוקחים כסף על בדיקה/הרכבה.

ידע מחשבים - חדרה

שירות טוב, מחירים סבירים. מבחר קטן, מוכרת בלי סבלנות.

לא יודע לגבי אחריות, לא לוקחים כסף על בדיקה/הרכבה.

דסקטופ מחשבים - חדרה

שירות זוועה, מחירים ומוכר שצועק "תברח אחי, תברח".

פורסם

וזה הניסיון שלי :

KSP - יחס מגעיל ללקוחות ( לפחות בסניפים חיפה ת"א, וכנראה גם בכל השאר ), אני קונה מהם רק כשאין ברירה ואני בטוח שאני לא יצתרך לחזור אליהם אחרי הקניה אף פעם, ALL AND ALL הם גם די יקרנים

פנדה - היה לי ניסיון מאד רע איתם, גם כן ניסיתי להחזיר מוצר שהתקלקל במסגרת האחריות (התקלקל שלא באשמתי )

בדגש על " ניסיתי ".

LOGICPC - סביר. לא יותר.

זיגזג - קניתי כמה פעמים, שרות טוב, מיקום חרא.

פורסם

KSP בראשון לציון המוכר שם פשוט לא רואה אותך ממטר אתה אפס בשבילו הוא צוחק לך בפרצוף

בקניה של 2 מחשבים ומסך הוא הוא רצה להביא לי עכברים לא אופטים ורצה תוספת 20 שקל בשביל זה אין לו בושה (קניה של 6 אלף)

זיכרונות ביקשתי 667 הביא 533 בטענה שהלוח לא תומך (שוב צוחק בפרצוף)

שבוע אחרי אין קול ביציאה הימנית של הכרטיס קול המובנה (המארז ה 2 שקל עם המחבר הגרוע מקדימה גרם לזה ...העדפתי לפתוח את המחשב ולסדר את זה לשים 2 גמפרים רקקקקק לא לחזור אליו

תיאור שיער שחור עם קצת לבן משקפים הוא המוכר הראשי דומה לאחד מהאחים העורכי דין מארץ נהדרת ;D

כל כך נכון.!!!

גם המוכרת שעובדת איתו לא יודעת כלום מהחיים שלה. מנסה להסביר לי חצי שעה איך לחבר קורא כרטיסים usb ליציאה של הפלופי בלוח אם. ולא מוכנה להבין שאין קשר בין החיבור של הפלופי בלוח אם לקורא כרטיסים

פורסם

הממ... גולדטופ מקום נחמד. הזמנתי משם אוזניות ואת המסך שלי, שהוחלף פעמיים וכל פעם לדגם אחר. יופי של שירות.

בקשר ל-KSP אני מסכים פה עם חלק מהדעות. מקבלים מה שרוצים, ובזול, אבל משירות טוב או יחס אפשר לשכוח. פשוט תזמינו, תבואו, תיקחו ותלכו.

פורסם

תגידו, למישהו יש משהו נגד LOGICPC סניף רמת גן? אני הולך לקנות מהם זכרונות בקרוב, ותהיתי אם יש סיבה לחשוב על זה עוד פעם

אני הבאתי מחו"ל מעבד+לוח+זיכרון+כרטיס מסך.

מארז+ספק+HD+DVD+צורב DVD קניתי מהם. (+עכבר ומקלדת)

ההתרשמות בקניה הייתה שהם מבינים עניין.

העכבר התקלקל אחרי חצי שנה. (אופטי זיפת של מיקרוסופט, מראש לא ציפיתי למשהו מדהים - היום יש G5 :smile1:)

לפני כמה חודשים הייתה הפסקת חשמל והלך לי הHD.

מסכים כחולים, בעיות לעשות BOOT ותוכנת הבדיקה של SEAGATE הראתה שהכונן בדרגה אחת לפני קריסה טוטאלית.

טלפון אחד אליהם ושלחתי בדואר את הכונן. (יום א')

ביום שני הוא הגיע אליהם.

ביום שלישי הועבר ליבואן לבדיקה שלו (זה הפרוטוקול למוצר הזה)

ביום רביעי בצהריים הם קיבלו חלופי (זהה) וביום שישי בבוקר הכונן היה אצלי.

שלחתי גם את אח שלי לקנות מהם כמה דברים קטנים (צורב DVD וכאלה) ואנחנו מאוד מרוצים.

בסך הכל הם הוגנים מאוד. (לדוגמא לא שילמתי על המשלוח של הכונן החדש)

בנוסף אני יכול לספר רק דברים טובים על נועה.

קניתי מהם כבר כמה פעמים.

תמיד עונים לעניין, לא עושים בעיות ובפעם היחידה שהתקשרתי לשאול על הרכבה של קירור לכרטיס מסך היו מאוד אדיבים והסבירו לי את מה שלא הבנתי.

פורסם

תגידו, למישהו יש משהו נגד LOGICPC סניף רמת גן? אני הולך לקנות מהם זכרונות בקרוב, ותהיתי אם יש סיבה לחשוב על זה עוד פעם

הם בסדר גמור.

גולדטופ הצחיקו אותי.

הזמנתי מהם את הארגו 520 והם שלחו לי קבלה מקופלת ממש יפה עם כרטיס ביקור של המוכר שם מהודקת אליה.

חחח

כולה עכבר.

האמת שזה עושה רושם של נסיון לרצון טוב ומקצוענות. יפה.

פורסם

איבורי איבורי איבור -IVORY!!!!

איזה חנות... מחירים כמעט הכי זולים בארץ! כמעט ואין חנות זולה יותר. קניתי מחשב שהיה ממש זול יחסית למחירי האינטרנט. יש להם מלאי של כל דבר. יש אחריות 3 על המחשב ולכל החיים על המעבד והלוח.

ועכשיו לדברים האמיתיים: ביקשתי בכוונה שלא ישימו מדבקות על המארז כדי שאוכל לפתוח אותו. אם לא תבקשו, לא תוכלו לפתוח את המארז(תפוג האחריות). ביקשתי לוח INTEL 965G עם 2GB זיכרון KINGSTON והמוכר שיכנע אותי לקחת OCZ. אמרתי טוב. לאחר שבוע (יום לפני שהמחשב היה אמור להגיע) הם אומרים שהזיכרון לא מתאים ועלי להחליף ללוח ASUS (היקר יותר ב 150 שקלים). אמרתי שלא ואני רוצה שישימו KINGTON כמו שביקשתי בהתחלה. שמו KINGSTONE ואז הייתה עליה של 15% במחירי הזיכרונות(למי שזוכר). אז הם אמרו לי שאני צריך לשלם עוד 150 שקלים על ה KINGSTON(זאת לאחר שכבר סגרתי עסקה על מחיר מסויים וזאת לאחר שהמוכר אמר לי שהמחיר לOCZ וKINGSTON אותו דבר!). הייתי צריך לדבר עם המנהל של שירות הזמנות כדי שישימו את הזיכרון שלי ללא תוספת מחיר(הם הרי אמרו שהם באותו מחיר כשרצו להכניס לי אותו ופתאום עשצריך להחזיר את ה KINGSTON אז צריך להוסיף). המחשב הגיע לאחר שבועיים שלמים (איחור של שבוע!). זאת לאחר שרצו "לשכנע" שאם לא אוסיף 150 על הלוח ו150 על הזיכרון ו150 על כרטיס מסך(ביקשתי INNO והם רצו לשים לי MSI), ו150 על ספק(אפילו לא שמתי SLI, מה אכפט לי מהספק, מקסימום אקנה חדש עוד שנתיים- אבל לטענתם "המחשב לא יעבוד עם ספק של 400W רגיל. זה CORE 2 זה צורך הרבה חשמל").

כמובן שלא הסכמתי לכל התנאים ואפילו ביקשתי להחליף את הלוח מ INTEL 965G לINTEL 965L (ללא כרטיס גרפי מובנה). בסופו של דבר, קניתי ב5900 את המפרט שיש בצד(סתכלו לבד) לפני 4 חודשים.

יש לציין כי המנהל של השירות לקוחות וגם המוכר שאיתו דיברתי בטלפון רצו לשכנע אותי לבטל את העסקה. מי עושה דבר כזה אתם שואלים! מי שרצה להרוויח הרבה ויצא לו מעט! IVORY, זולים אבל צריך להתעקש שירשמו על הקבלה- מותר לפתוח מארז, ושהם ירקיבו את המחשב, כך לא יוכלו להאשים אותכם!

מיקצועיות -אין להם בכלל, מוכרים לוחות עם זיכרונות לא תואמים!

לבסוף הגיע המחשב ממש סבבה, גם מארז סבבה(התעקשתי על 120 מקדימה) אך עם ספק מינייטורי של 250W. המערכת עובדת בעומס מלא, ספק מתחמם בעומס אבל עומד בו. מקסימום לפני שתגמר האחריות אחליף.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים