פורסם 2007 בינואר 2618 שנים זה שיש חנות שמוכנה לספוג עלות של לוח בגלל שימוש לא נכון של לקוח , זאת הבעיה שלה , ואני מאמין שהיא לא תשאר בסביבה יותר מדי זמן .למה אתה חושב שמגיע לך שיחליפו לך לוח אם בחתיכות ?הוא לא הגיע למצב הזה לבד ...מישהו/משהו עזרו לו להגיע למצב הפיזי השבור שלו .אין שום סיבה שבעולם , שיוחלף מוצר שנפגם עקב שימוש לקוי , שזה אומר כוח מופרז , התקנה לא נכונה , שברים פיזיים במיוחד ועוד אלף ואחד דברים שניתן לראות בצורה מוחשית על המוצר .
פורסם 2007 בינואר 2618 שנים האמת שאם אני אקנה מחשב חדש הייתי קונה אותו מKSP, אבל לאור התגובות פה אני לא רואה שכדאי ממש...
פורסם 2007 בינואר 2618 שנים בהקשר של חנויות שכדאי להתרחק מהן, זאת הסיבה שהן כל כך נפוצות בישראל:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3355562,00.html
פורסם 2007 בינואר 2618 שנים זה שיש חנות שמוכנה לספוג עלות של לוח בגלל שימוש לא נכון של לקוח , זאת הבעיה שלה , ואני מאמין שהיא לא תשאר בסביבה יותר מדי זמן .למה אתה חושב שמגיע לך שיחליפו לך לוח אם בחתיכות ?הוא לא הגיע למצב הזה לבד ...מישהו/משהו עזרו לו להגיע למצב הפיזי השבור שלו .אין שום סיבה שבעולם , שיוחלף מוצר שנפגם עקב שימוש לקוי , שזה אומר כוח מופרז , התקנה לא נכונה , שברים פיזיים במיוחד ועוד אלף ואחד דברים שניתן לראות בצורה מוחשית על המוצר . הם קיימים יותר משש שנים ובקרוב פותחים סניף שלישי.
פורסם 2007 בינואר 2618 שנים מה אני אגיד לך ...שיקולים שלהם .לספוג 500 עד 800 שקל , כי ללקוח יש עיניים יפות ?לא רואה שום הגיון בזה .
פורסם 2007 בינואר 2618 שנים ליבואן מצד שני זה כן עולה כסף לעשות RMA (משלוח לחו"ל)זה שחנות אחת כן החליפה לך זה לא אומר שזה במסגרת האחריות
פורסם 2007 בינואר 2618 שנים תגידו עברתי על כל העמודים, וחוץ מביקורות רעות מאוד על KSP ושבחים רבים על ZIGZAG ועל עוד כמה חברות לא מוכרות, לא שמעתי שום ביקורות על IQPC או על SKYPCמה דעתכם?SKYPC לא יקרים מKSP
פורסם 2007 בינואר 2618 שנים אני אישית גם לא מחבב את ksp, יש לי גם רומן איתם בכמה מיקרים.מקרה אחד שנורא מעצבן אותי עד היום:קניתי לוח אם יקר של asus, לאחר 4 חודשים המקלדת ps2 לא מזוהה, התקשרתי אליהם, הסברתי את הבעיה, המוכר העביר אותי למנהל המכירות שהסביר לי שבגלל שהשתמשתי במחשב בברוטליות שברתי את המגדל ps2 ואין על זה אחריות.... לאחר 30 דקות של ויכוח שבהן הסברתי שאני מרכיב מחשבים מגיל 6 ואין שום סיכוי ששברתי משהו, עדיין נעניתי בשלילה (לא מוכנים אפילו לבדוק!) למרות שהתקלה בפירוש אמורה להיות באחריות.... שום דבר לא עזר. לקחתי את המחשב למעבדה באופן עצמאי. נשרף שם סליל L4, התיקון לקח 5 דקות, הטכנאי אמר שזו תקלה נפוצה מאוד ופשוטה לתיקון.הטענה העקרונית היא שהם *מ א ו ד* לא נחמדים, אז מה אם זו המדיניות שלהם והיא כתובה, זו מדיניות מחורבנת "אנטי לקוחות"!פעם ביטלתם עיסקה ב-zigzag? כל הכסף במקום בלי שאלות ועוד עם חיוך "תודה שקניתה אצלנו".אני לא מצפה משירות להיות מושלם אבל לכל הפחות אדיב, זו לא בקשה מוגזמת.עריכה\הוספה: אם בסניף אחד יש שלוש שנים אחריות זה יותר מסביר שבכל הסניפים יהיו שלוש שנות אחריות, שימור לקוחות בסיסי היה מורה לאיש מכירות (במקרה הצורך) לחרוג ממנהגו ולכבד אחריות שניתנת בסניף אחר. ההתנהגות שלהם לא נורמלית. הם מנצלים את המעמד של לקוח שמאוד רוצה להפעיל כבר את המחשב. זה בהחלט לא התנהגות נחמדה.כשקניתי משם מחשב לאחותי בחרתי ספק לא טוב,הם התקשרו,הסבירו,ונתנו לי במקום מארז+ספק שעלו פחות מהבחירה הקודמת שלי.בקיצור,השירות שם מצויין.
פורסם 2007 בינואר 2618 שנים לי היה סיפור עם נעה מחשבים .הזמנתי מהם צלעות קירור ועוד כמה מוצרים...הצלעות קירור הגיעו טיפה עקומות ... ובנוסף זה היה הדגם היותר זול ולא הדגם שהזמנתי שהוא גם יותר טוב הם היו נמצאות בתוך קופסה של הדגם היותר טוב.שמתי לב רק אחרי יום שבאתי להתקין ושלחתי להם מייל וקיבלתי תשובה שאני יכול להחליף אבל המוצר לא קיים במלאי ולא ידוע מתי יהיה להם אותו הוא גם ירד על היבואן ואמר שהוא שוקל לא למכור יותר את המוצרים הללושהתקשרתי וביקשתי לבטל את ההזמנה, הוא צעק עליי בטלפון ודיבר לא יפה .. כמו אל ילד קטן.בסוף קיבלתי את ההחזר הכספי רק על המוצר הפחות טוב שהחזרתי להם במשלוח.ככה שהפסדתי קרוב למאה שקל על המשלוח ועל ההפרש בין שני המוצרים.אני יותר לא מתקרב אליהם וגם חבריי.היחס הזה בלתי נסלח
פורסם 2007 בינואר 2618 שנים תפסיקו עם השטויות הגזעניות או שאנשים יתחילו לחטוף אזהרות.אני מקווה שכל ההודעות הרלוונטיות תמחקנה.
פורסם 2007 בינואר 2618 שנים מספיק לחפש בגוגל את הצירוף "אייבורי שירות" בכדי להבין מה טיב השירות...http://www.google.com/search?hl=iw&q=%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%90%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9&lr=lang_iw
פורסם 2007 בינואר 2618 שנים מספיק לחפש בגוגל את הצירוף "אייבורי שירות" בכדי להבין מה טיב השירות... http://www.google.com/search?q=שירות%20אייבורי http://www.google.com/search?q=שירות%20אייבורי אכזרי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.