חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*) - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*)


mute

Recommended Posts

  • תגובות 402
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה אני השפעתי עליך היום פאבל

ד"א החוק קובע שבאחריות אם היבואן \ חנות לא מסוגלת לספק רכיב זהה עליהם לספק רכיב בעל ביצועים זהים (למשל החלפה לכרטיס מסך מאותו דגם של יצרן אחר) ואם גם זה בלתי אפשרי אז לתת רכיב בעל ביצועים שווים או עדיפים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שלא כי אני לא מבין כלום במכוניות ולא יודע כ"כ מה זה אומר, אבל אם יחליפו לי 8800GTX ל7900GTX בטח שאני אבחין.

בדיוק העניין

זה לא חוקי, אבל אתה לא תדע כי אתה לא מבין בתחום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סורי על ההקפצה, אבל הייתי צריך...

אמנם זה יותר על לאן לא ללכת, אבל אחרי מה שקרה עכשיו אני צריך לציין לטובה את נועה.

לא מזמן הזמנתי מהם מספר רכיבים לשדרוג מחשב ישן וביניהם מעבד P4 3.0GHz, והוא נגמר להם במלאי והם אמרו שלא יחדשו.

לפני כמה דקות התקשרו ואמרו לי את זה, ואמרו לי שמשדרגים לי ללא תוספת מחיר ל-P4 3.2GHz.

אמנם שני המעבדים הם לא הכי טובים (זה לא למחשב חזק) וההפרש ביצועים הוא לא עצום, אבל העובדה שבלי שום בקשה הם משדרגים סתם (לפי מה שהמוכר אמר זה לכל מי שהזמין את הדגם הזה) בלי שום תוספת, והעובדה שהם גם לא חיכו הרבה כדי להגיד לי זאת (עוד לא עברו ה-14 ימי עסקים שבהם הם מחוייבים לספק את הסחורה) הרשימה אותי לטובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התנסתי בעיקר עם פנדה KSP וזיגזג

פנדה לפעמים אחלה לפעמים חארות

KSP - אחלה מחירים באסה של שירות

הקנייה מזיגזג הייתה חוייה לכל החיים, נהנתי מאוד מאוד והחוויות האלה יישארו איתי עוד שנים רבות ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר את הלינק לחנות הזאת זיגזג שכולם אומרים עליה רק דברים טובים?

אני אישית התנסיתי עם isramarket.com

אחלה חנות,התקשרתי אליהם פעמיים לברר פרטים על המוצר אחרי ההזמנה והם היו אדיבים מאוד והמוצר הגיע בזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה עם פנדה שאין להם את רוב המוצרים שהם מפרסמים. לא מדובר בחוסר זמני במלאי. פשוט אין להם את המוצרים האלה כי הם לא עובדים עם אותן חברות. פנדה מפרסמים חברות רבות במטרה להטעות את הצרכן ולגרום לו לחשוב שמדובר בחנות מקצועית.

הנה הסיפור שלי:

לפני ארבע שנים הרכבתי את המחשב הנוכחי שלי דרך אתר החנות. המוכר האדיב חוזר אלי בשביל פרטי כרטיס האשראי. הפרטים נמסרו, הזמנה אושרה והמוכר אמר שהחלקים בדרך אלי. למחרת מתקשרים אלי מפנדה ואומרים שאין להם כרטיס מסך של אלבטרון ובמקומו הם יתנו לי כרטיס מסך של ELSA. הסכמתי. אחרי שעתיים מתקשרים אלי ואומרים לי שאין להם יותר כרטיס מסך של ELSA והם יתנו לי כרטיס מסך של במקום. הסכמתי. אחרי שעה מתקשרים אלי עוד הפעם ואומרים לי שאין להם את המעבד שהזמנתי בגרסת Retail והם יספקו לי גרסת OEM + מאורר.

אחרי חצי שנה נשרף הלוח אם. פירקתי את הלוח אם, נסעתי לסניף בקיסריה ומסרתי את הלוח. מכירים את השיניים מפלסטיק עליהן מלבישים את המאוורר? אחת השיניים האלה נשברו לפני חצי שנה בזמן הרכבת המחשב. קניתי גוף קירור שמתלבש על החורים מסביב לסוקט כדי שאוכל לעבוד על המחשב. בגלל השן השבורה הזאת, שלא יכולה להשפיע בשום דרך על תפקוד הלוח אם, פנדה סירבו להחליף את הלוח. נאלצתי לקנות חדש מחנות אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...