עבור לתוכן

חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*)

Featured Replies

פורסם

הקטע הכי בעייתי עם פנדה, המון מוצרים במחירון בכלל לא נמצאים פיזית במלאי. מעדות אישית אני יכול לספר על ספק כוח שהתעכב כמעט חודש (!) וכל פעם מרחו אותי בסיפורים של "אל תדאג יום ראשון על הבוקר הוא אצלך". בסוף נשברתי, ביטלתי, והזמנתי את אותו מוצר מנועה. תוך פחות מיממה הוא כבר היה מורכב אצלי בתוך המחשב, רק שתבינו את ההבדל ברמה

ועם KSP יש לי נסיון מעולה. אולי זה קשור לעובדה שמעולם לא קניתי אצלם :P

  • תגובות 402
  • צפיות 58.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אותי ביעס שחנות מסוימת משכה אותי הרבה זמן עם הכרטיס מסך, חיכיתי לו חודשיים ובמשך כל החודשיים לא יכלו לתת לי הערכה נורמלית מתי הוא יגיע-זה היה בתקופת סוכות שהיו בעיות עם המכס.

פורסם

והיו אז צעקות, ובלגן...וביטול עיסקה ובלי בושה גם בסוף חייבו אותי על דמי ביטול על עיסקה של 30 שניות.

אני חושב שבקטע הזה הם ממש ממש ממש הגזימו... איפה שאני הייתי עובד היו גם דמי ביטול אבל זה רק אחרי ששלחת לבן אדם את המוצר אליו הביתה ובתור חנות שילמת על משלוח מאובטח שזה יקר יותר ממשלוח רגיל מעאפן בדואר ואחרי שעשית לו הכל וביום למחרת ששלחת אליו המוצר אז הוא רוצה לבטל אז יש דמי ביטול... אבל 30 שניות? זה כבר ממש מוגזם, עזוב מוגזם זה מגעיל

פורסם

חבר'ה,אתם מפחידים אותי!

קניתי לפני שנה מחשב מKSP(סניף געש) והכל היה בסדר עד לפני כחודש שהוא התחיל לעשות לי מסכים כחולים אחרי הדלקה.

פניתי לסניף ברעננה הם בדקו ת'מחשב והחליפו לי סטיק אחד של זיכרון,עד עכשיו הכל עובד כמו שצריך,מקווה שימשיך כך...

הדבר היחיד שלא היה בסדר זה שאני הייתי צריך להתקשר אליהם ולברר אם המחשב מוכן.

כמובן שזה היה במסגרת האחריות ולא שילמתי על כלום.

סתם,רציתי לאזן פה את הדעות על KSP.

פורסם

כמה הערות לגבי תלונות שעלו כאן לגבי בעיות שקרו להם עם חנויות:

בעיה ראשונה שעלתה בחנות KSP - "החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי האחריות מפעם לפעם":

אין דבר כזה. החברה יכולה לשנות את תנאי האחריות של המוצרים שטרם נמכרו. כאשר המוצר נמכר ללקוח והובטחה לו בכתוב !! אחריות לתקופה מסויימת, החברה חייבת לכבד את תנאי האחריות שהוסכמו בחוזה העסקה שבוצעה. אם לקוח רכש מוצר לתקופת אחריות מסויימת ובחוזה האחריות כתוב לו שתקופתה עשויה להשתנות הרי שיש הפרה יסודית של חוזה העסקה וניתן לבטלה !!! מדובר הן בהפרה של חוזה, הן בהטעית הצרכן והן בחוזה אחיד מקפח שכל בית משפט יבטלו...

בעיה שניה שעלתה - "החברה אינה מתחייבת לספק את אותו המוצר התקול (שהתקלקל) בעת תקופת האחריות: תיקון לחוק הגנת הצרכן בשנת 2006 הוסיף תקנה אשר מבהירה חד משמעית כי על כלהיבואנים והספקים להחזיק במלאי של המוצרים אותם הם משווקים לטובת החלפה בתקופת האחריות. התיקון קובע למשל כי לא ניתן לספק מוצר חלופי REFURBHISH כשהמוצר שקנינו התקלקל. התופעה הזאת הייתה ידועה ב - HP ישראל. הם לא היו מתקנים מוצרים בטענה הדפוקה שאין להם מעבדות בארץ או חלקי תיקון.גם כאן התיקון קבע חובת תיקון במעבדה.

לכן, אם סיפקו לכם מוצר אחר מהמוצר שהתקלקל (בעת תקופת האחריות) אתם בהחלט רשאים לדרוש את אותו המוצר (שיזמינו מחו"ל).

בעיה שלישית - עסקאות באינטרנט ואי אספקת המוצר בזמן - עסקאות באינטרנט עונות על סעיף העסקאות מרחוק בחוק הגנת הצרכן. בסוג עסקאות אלה הנכם רשאים לבטל את העסקה בתוך 14 ימים ו/או באם לא סופק לכם הטובין (המוצר אותו רכשתם). לחברות האינטרנט יש נטיה שלא להחזיק מלאים והם מבצעות הזמנה מהיצרן על פי דרישה. זאת הסיבה שתקופת אספקת המוצר אורכת זמן כה רב בניגוד לארה"ב למשל.

אתם חייבים להיות אסרטיביים ולנדנד אם צריך לחברה בה רכשתם. חשוב לתעד כל שיחת טלפון, כל אימייל וכל פקס אותו ביצעתם. הייתי אפילו ממליץ להקליט שיחות טלפון עם נציגי החברה (זה קביל בבית משפט לתביעות קטנות) על מנת לחסוך את הטענות של החברות של "לא הבטחנו" ו"לא אמרנו".

אל תתביישו לתבוע אם צריך, זה כלי חשוב של הצרכנים כנגד החברות.

פורסם
  • מחבר

כמו שציינתי ממש לא הייתה לי בעיה שהמעבד הגיע OEM

אבל כל הקטע שהם הטעו אותי, והמוכר בסניף עזריאלי היה פשוט חוצפן, לא ניסה לעזור לא כלום, רק לנפנף ובחוצפה.

אני לא יודע איך הסניף הזה מחזיק מעמד עם יצור שכזה.

עכשיו עזבו אחריות , OEM לא OEM, בסופו של דבר היחס ללקוח אצלהם פשוט מגעיל דוחה ומזלזל בטרוף!

תנסו להתקשר, אליהם תמיד מנסיף להנפנף אותך מהר.

באייבורי ביטלתי עיסקה של 5K והם לא אמרו כלום חוץ מתודה ומקווה שתחזור אלינו שוב.

ואייבור עודי נחשבים גרועים בשירות. למורות שדווקא מהם התרשמתי לטובה.

מאותה עיסקה שרציתי לבצע. אבל בסוף התחרטתי והם ביטלו בלי שום בעיה.

בקשר לזיגזג, אולי החנות מחשבים הכי טובה בישראל. (וזה לא הגזמה!)

אבל מה לעשות...הכסף בסופו של דבר משפיע.

מלבד המחירים הגובהים שלהם לרוב,יש להם גם דמי משלוח גבוהים.

:P

חבל.

"המוכרים ב KSP לא אדיבים, זה נכון. זה פס יצור, לא חנות.

אני רק יכול לציין שהם לא רמאים. ראיתי אנשים שבאו לקנות שם מחשב והמוכרים אמרו להם בבירור- "שמע, ה 5200 (לדוגמה, לא זוכר בדיוק) הוא כרטיס חלש. אם תרצה כרטיס חזק למשחקים אתה תצטרך להחליף אותו" וכו'. כנ"ל לגבי כרטיסים אחרים. אם הם לא ידעו- הם אמרו שהם לא יודעים."

כל חנות בדרך כלל עושה את זה...

כי יש רווח יותר גדול על הכרטיסים היותר יקרים.

וכמובן זה נכון שה 5200\6200\7300LE,GS הם כרטיסים חלשים

ואם לקוח מבקש מחשב למשחקים אנחנו משתלדים

להציע לו כרטיס שיתאים לצרכים שלו.

(אני גם עובד ברשת מחשבים)

פורסם

תגידו מה שתגידו, אין על KSP במחירים. :bash:

את המפרט בצד קניתי מ- KSP והנה הסיפור שלי.

המחשב כמובן לא היה תקין, ונדרשו שתי חזרות למעבדה.

1. זכרון ולוח אם.

2. הארד דיסק.

המחשב נכנס ויצא יום אחרי, בלי וויכוחים ובלי האשמות.

שמעתי סיפורי זוועה אבל סה"כ אני חושב שהם מוגזמים.

פורסם

[שלום,

אני התחיל מזה שלי יש בעיה בנושא הזמנות דרך האינטרטנט והיא ...

אני מעדיף לקבל את המוצר לפני ששילמתי את כול המחיר שלו.

ולכן במידה וזה אפשרי מבחינת תקציב אני אקנה בתשלומים

ובמידה ולא הגש לחנות המתאימה ואקח את המוצר במקום ואז אשלם במזומן או כרטיס אשראי.

חנות שאני מאוד האהב וממנה קניתי כבר מספר רב של פעמים משום שאפשר בתשלומים ולא לוקחים ריבית.

והמחירים בא פשוט נוחים וגם האספקה מהירה ופשוטה היא "משרדיה"

קניתי אצלהם:

LG 204WT מסך

LOGITCH G15

ספק כוח גאומטרוניק 1000 אמפר.

וכל מיני קישקושים...

חנות נוספת היא SKYPC

שמוכיחה שוב ושוב מחיר-עלות-מוצר זמין הם לא רק הצהרות

מקום שעליו לא אחזור בחיים הם "גולדטופ מחשבים" בראשון לציון.

אחרי שקניתי שם דיסק קשיח ומארז של טרמולטק + מערכת קרור ביג טיפון ומאוורים למארז.

הגעתי הביתה וגיליתי שלמארז יש דפיקה בצד.

לאחר טלפונים, פניות במייל "הסכימו" להחליף לי את המארז, וגם זה לאחר שאמרו לי "אתה בטוח שהוא לא נפל לך ..."

אבל המארז היה עדיין באריזה המקורית.

כאשר הם לא הסכימו להוציא אלי את המארז עם משלוח, כי מי ישלם אליו ?

ומעבר להכול הם שידרו את ההרגשה שזה לא עניינם, כבר קיבלו את התשלום, לקוח הבא ...

והאם צריך לציין שבשבוע שהתרחשה הההרפתקה המחשב היה מפורק ברחבי המשרד שלי?

פורסם

אני אנצל את הבמה הזאת להגיב להשמצות על אייבורי.

קניתי מהם לפני כשנה מחשב חדש. השירות היה אדיב מאוד והמחירים - מהזולים שנתקלתי בהם.

עד עכשיו אין לי בעיות עם המחשב.

הבעיה היחידה שנתקלתי בה הם המפרטים המזוויעים שהם מפרסמים בעיתונות. חוץ מזה הם בסדר גמור.

פורסם

אני מעוניין לאזן קצת את הטענות שלי נגד ksp, לאחר שקטלתי אותם אני רוצה לתת גם קצת קרדיט לסניף שלהם בפולג (נתניה)

לפני חודשיים, חיפשתי כרטיס מסך זול. היה להם evga 6200 במלאי במחיר סביר.

הלכתי לחנות וביקשתי מהמחסנאי שיבדוק אם יש לכרטיס plug dvi-d-sub, מאחר ואני מחבר שני מסכים ולאף אחד מהם אין dvi.

המחסנאי לא היה כ"כ אדיב, הוא אמר שיש plug, וביקש בעצבנות שאני אעזוב אותו.

המוכר שמע את השיחה שלי איתו אמר לא לדאוג, קניתי את הכרטיס, לא היה בו plug, עשיתי פרצוף חמוץ, המוכר נכנס למעבדה ויצא- כשהוא חזר הוא לחץ לי את היד, היה שם plug, הוא חייך ואמר: אמרתי לך לא לדאוג. בירכנו אחד את השני בברכת יום טוב והלכתי לדרכי.

כל הסיפור הזה של חנויות טובות ורעות מאוד תלוי במוכר, במקרה הראשון שתיארתי היה מוכר עם תודעת שירות של סוהר סורי, במקרה השני בחור מאוד נחמד שמעקם קצת חוקים לטובת הלקוח.

למרבה הצער, אחוז המוכרים הסבירים ב-ksp קטן ובקלות יכולתי ליפול על מוכר גרוע.

חלק מהאופי הישראלי ההפכפך כנראה לא מאפשר מודל עסקי אחר, או שהחנות זולה ויש בה שירות גרוע, או שהיא יקרה ולעיתים נדירות יש בה גם שירות טוב (כמו zigzag, logicpc ואחרים) אני מכיר הרבה חנויות ייקרות, לא בכולם יש יחס טוב ושירות אדיב.

פורסם

המחשב שלי כולו מ-KSP ואין לי שום בעיה וחצי בעיה.

ממה שזכור לי השירות שם היה טוב מאוד והמוכר היה בסדר.

אני מדי פעם קונה שם משהו (כ.רשת,עכבר וכו') ולא נתקלתי בבעיות עד כה

אני חושב שבעניין המוכרים הלא אדיבים או כן אדיבים זה פשוט לא נכון להאשים את החנות בזה

פורסם

^^^^

אם לא הייתם צריכים לממש אחריות / לתקן מחשב אז כל הביקורות על "שרות מצויין" לא שוות הרבה.

בדרך כלל שלב הקנייה עובר חלק.

וגם שלב ההספקה עובר חלק.

פורסם

אני חושב שבעניין המוכרים הלא אדיבים או כן אדיבים זה פשוט לא נכון להאשים את החנות בזה

:screwy:

אם לא תאשים את החנות אז את מי תאשים? את האמא של המוכר שלא הניקה אותו מספיק? את המפקד שלו בצבא שהשאיר אותו שבת?

ברור שהחנות אשמה!

המוכר הוא הפנים של החנות ואם הוא מפגין כיעור וגועל גם החנות מגעילה ומכוערת!

פורסם
  • מחבר

Xtract

אתה בהחלט צודק,

לכן ציינתי שזה סניף ספציפי היה (עזריאלי).

וסניף רעננה היה דיי סביר, למורות שבטלפון כל הזמן ניסו לנפנף אותי

ובמקום לתת לי תשובות כל הזמן אמרו לי "תגיע לפה ונדבר".

אבל אתה יודע איך זה...KSP היא רשת...עלי זה השפיע לרעה היחס המזלזל הזה.

ומצידי כל הרשת מחוקה, אז אשלם עוד 20-50 שקל במקום אחר.

לפחות לא אקבל יחס מזלזל וגועלי כמו שקיבלתי מהם.

אני חושב שזאת הייתה הפעם הראשונה בחיים שלי

שאי פעם שצעקתי בחנות.

ואותי קשה לעצבן בקטעים כאלו.

הקטע המצחיק שחבר שלי כל הזמן הזהיר אותי

"אל תקנה שם, יש להם חרא של שירות"...

אני מצטער שלא הקשבתי.

(סורי רועי ;D )

פורסם

:screwy:

אם לא תאשים את החנות אז את מי תאשים? את האמא של המוכר שלא הניקה אותו מספיק? את המפקד שלו בצבא שהשאיר אותו שבת?

ברור שהחנות אשמה!

המוכר הוא הפנים של החנות ואם הוא מפגין כיעור וגועל גם החנות מגעילה ומכוערת!

MUTE הבין את כוונתי,התכוונתי שאתה לא יכול להכליל את כל הרשת כגרועה בגלל שיש עובד אחד בסניף ספציפי שהוא לא אדיב ולא נחמד וכו'

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים