פורסם 2007 בינואר 1118 שנים "עשרה שבבי זיכרונות בנפח 32mb ליחידה" תירגום של קופרה ;Dואם X1950XT מסתדר טוב למה ש 8800GTS 320MB לא ?(שאלה כללית)בדוגרי
פורסם 2007 בינואר 1118 שנים ליוני עם הטקסטורות, למה שתשחק עם טקסטורות לא דחוסות? זה הבזבוז הכי גדול של משאבי המערכת.דיי, 320M זה המון.
פורסם 2007 בינואר 1118 שנים לא יודע 3D, לא יודע.. 256 מגה- גבולי320- יספיק לטווח הקצר. אבל מוטב ללכת על הצד הבטוח
פורסם 2007 בינואר 1118 שנים ^^^אתה באמת חושב ששווה להוסיף %30 מהמחיר בישביל זה,אולי רק מי שיש לו דל 24".
פורסם 2007 בינואר 1118 שנים מה הקשר לרזולוציה? (....)דיברנו על טקסטורות. גם ב-1280 הטקסטורות עשויות לתפוס המון נפח
פורסם 2007 בינואר 1118 שנים למישהו יש קצת קישורים שרשום שם על כל הטקסטורות וכו' ברזולוציות הגבוהות ועל כמות ומהירות הזיכרון שפועל של הכרטיס מסך ?תודה
פורסם 2007 בינואר 1118 שנים לא יודע 3D, לא יודע.. 256 מגה- גבולי320- יספיק לטווח הקצר. אבל מוטב ללכת על הצד הבטוחזה נכון לגבי 128M זיכרון, אבל היום בקושי יש כרטיסים עם 128M זיכרון.320 יספיק נהדר, כשכמות זיכרון כזאת תתחיל להגביל כרטיסים כמו 8800GTS יחשבו לזבל מיותר.וכמובן הקטע של המחיר שמאוד מאוד מפצה.
פורסם 2007 בינואר 1118 שנים קנה את ה-8800gts 320mb במחיר פיצוץ וכשהוא לא יהיה לך מספיק טוב תמכור אותו באיזה 1000+ ותתחיל את הסיפור מחדש
פורסם 2007 בינואר 1218 שנים זה נכון לגבי 128M זיכרון, אבל היום בקושי יש כרטיסים עם 128M זיכרון. 320 יספיק נהדר, כשכמות זיכרון כזאת תתחיל להגביל כרטיסים כמו 8800GTS יחשבו לזבל מיותר. וכמובן הקטע של המחיר שמאוד מאוד מפצה. צודק בהחלט. לדוגמא כרטיסי ה 512 מגה עדין נחשבים מאוד נדירים. והיתרון שלהם מזערי על פני ה 256. כאשר נצטרך באמת את 512 וכרטיסי 1 גיגה יהיה כבר R900 או איזה G100
פורסם 2007 בינואר 1218 שנים אם 320MB זיכרון גראפי לא יספיקו בעתיד תמיד אפשר להוסיף עוד איזה 8800GTS למערך SLI (אם יש ברשותך לך אם תומך SLI וספק מספיק חזק)
פורסם 2007 בינואר 1318 שנים ממש לא, כש-320M זיכרון לא יספיקו עוד כרטיס זהה במערך SLI לא יעשה שום הבדל, יהיה רק הבדל כספי.SLI לא נועד לשדרוג עתידי.
פורסם 2007 בינואר 1318 שנים בנוגע להבדל המזערי בין 256 מגה ל-512, בבקשה:http://www.lostcircuits.com/video/sapphire_x1950proagp/6.shtml
פורסם 2007 בינואר 1418 שנים בנוגע להבדל המזערי בין 256 מגה ל-512, או זה http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2821&p=4 אבל אזוב , אנשים פשוט לא רואים את משהו הם לא רוצים לראות... גרוע יותר , מרות הירידה "זניחה" יחסית של 15-25% במשחק רב של משחקים בFPS ממוצע , FPS מינימלי גרוע בהרבה , יוכל לרדת ל 3-5 בזמן טעינת טקסטורות וזה רואים תוך כדי משחק...ויכולים פשוט "להרוג" אותך במשחק בזמן שזה קורה... אבל מי שלא מפריע לו , יכול להמשיך לשחק בכיף , בהצלחה !
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.