עבור לתוכן

בעיה חמורה ובלתי מובנת בקשר לאינטרנט בבית שלי.

Featured Replies

פורסם

בקיצור האינטרנט מתנתק מעצמו מדי פעם וזה כבר יותר משנה ככה אף אחד לא פתר לי את הבעיה עד היום.

מודם alcatal ויש לי עוד אחד עדיין בעיה.

רוטר Edimax.

אני לא יכול להסביר את הבעיה כל-כך זה פשוט לא מובן גם כשמתקשרים אליי ואני לא עונה לטלפון בזמן אז זה מתנתק.

פורסם

אולי בעיות עם הקו?

תזמין טכנאים של בזק שיבדקו תקינות קו

פורסם

נסה להחליף את הפילטרים בבית , יש להם נטייה להתקלקל אחרי מספר שנים .

יש שם קבל שמתחיל להתנפח , ובסופו של דבר הוא נוזל , וזה יכול לגרום לכל מיני תופעות טבע לא מוסברות .

פורסם
  • מחבר

זה יכול להיות הבעיה צריך לבדוק את זה תודה.

לעוד הצעות בבקשה תציעו אני אבדוק את כולם.

פורסם

הדבר הכי פשוט לעשות הוא כזה.

תנתק כל דבר שמתחבר בבית לקו הטלפון:

טלפונים (מן הסתם)

פקס

יס

לחצני מצוקה\אזעקה.

תנתק את כל הפילטרים, תחבר את המודם ישירות לקו עם כבל קצר (2-3מ').

ואז תראה אם הניתוקים ממשיכים.

בנוסף, איזה אלקטל זה? יש את החדש, עם 3 מנורות למעלה, והישן השחור הגדול עם ה5.

כשזה מתנתק הנורה של ה-@\LINE SYNC מתחילה להבהב?

פורסם

זה יכול להיות הבעיה צריך לבדוק את זה תודה.

לעוד הצעות בבקשה תציעו אני אבדוק את כולם.

תבקש שיבדקו את המרכזיה ברחוב שלך, בדרך כלל הם לא מתלהבים מהרעיון, אז פשוט תציב אולטימטום או שאתה עובר לכבלים.

פורסם

לא רעיון כ"כ מוצלח.

לתמיכה הטכנית אין הרבה אפשרויות. התומכים יכולים לשלוח טכנאי רק אחרי כמה בדיקות.

הצבת אולטימטום לא עוזרת מאחר ולא בהכרח ישלחו טכנאי.

פורסם
  • מחבר

הדבר הכי פשוט לעשות הוא כזה.

תנתק כל דבר שמתחבר בבית לקו הטלפון:

טלפונים (מן הסתם)

פקס

יס

לחצני מצוקה\אזעקה.

תנתק את כל הפילטרים, תחבר את המודם ישירות לקו עם כבל קצר (2-3מ').

ואז תראה אם הניתוקים ממשיכים.

בנוסף, איזה אלקטל זה? יש את החדש, עם 3 מנורות למעלה, והישן השחור הגדול עם ה5.

כשזה מתנתק הנורה של ה-@\LINE SYNC מתחילה להבהב?

יש מצב שהבעיה עם האזעקה, וכן הנורה מהבהבת כשהאינטרנט מתנתק.

גם כשהאזעקה פועלת האינטרנט מתנתק.

אבל איך לגעת ולשנות דברים עם האזעקה בכל אופן?

אני עדיין חושב שאולי זאת בעיה עם הפילטרים גם כן.

פורסם

העניין הוא שאם יש לך אזעקה, ולנקודה בה מחובר המודם אין הפרדה מיוחד רוב הסיכויים שזה יעשה בעיות.

מה שצריך לעשות זה להזמין טכנאי שיתקין שקע מיוחד למחשב, אין פה כ"כ הרבה ברירה.

כמובן שההתקנה היא בעלות כספית.

העניין הוא שאם בזק ישלחו טכנאי רגיל הוא יוכל רק לבוא ולראות שהבעיה היא באזעקה ואז להגיד לך שאתה צריך להתקין את ההפרדה מהאזעקה ושוב להזמין טכנאי.

אני מציע שתדבר עם 1800-340-340 ושיבדקו את איכות הקו שלך ויראו אם יש איתו בעיה.

בנוסף חשוב שתגיד שיש לך בבית אזעקה, לפחות יעשו איתך את הבדיקות הרגילות ויראו אם הבעיה באמת באזעקה או במקום אחר.

וכמו שאמרתי קודם.

נתק את הכל מהקו (תשאיר לצורך הבדיקה רק את האזעקה) וחבר את המודם עם כבל טלפון רגיל לקיר (בלי פילטר) ותראה אם הניתוקים ממשיכים.

פורסם
  • מחבר

אולי תוכל לעזור לי קצת יותר ולהגיד לי מה לומר לחברת האזעקה בדיוק?

פורסם

אני אומר תתקשר לבזק ותבקש לבדוק נתוני קו.

אם יראו שיש בעיה תגיד שיש בבית אזעקה.

פורסם
  • מחבר

בדקו בבזק ואמרו שאין

פורסם

בדקו בבזק ואמרו שאין

אמרו לך שהקו תקין בבזק?

תנסה להסביר להם את המצב יותר בפרטנות.

תגיד שכל פעם שמתקשרים אליך ואתה לא עונה זה מתנתק.

לא מחייב שזאת תהיה בעיית פילטרים או אזעקה.

יכולה להיות גם בעיה בתוך המרכזייה עצמה בה אתה מחובר(נדיר אבל אפשרי).

רצוי שתתקשר שוב ותבקש בדיקה מקיפה יותר, אולי אתה יכול לנתק את כל המכשירים מהקו

ולבקש מהנציג שיתקשר אליך LIVE לבית כאשר אתה מדבר איתו מהסללורי שלך.

וידמה איתך ביחד את המצב בו מתנתק לך האינטרנט, זה בד"כ מביא לפתרון מהיר מאוד.

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

אוקיי המצב נראה יותר טוב אבל עדיין תעלומה.

קודם כל האיש אזעקה שם פילטר בבית במקום שהאזעקה מתחברת לקו טלפון.

אז ככה שעכשיו כשהאזעקה פועלת או כשהטלפון מצלצל ואף אחד לא מרים אז האינטרנט לא מתנתק אבל...

עדיין יש בעיות עם האינטרנט והוא מתנתק מפעם לפעם. עכשיו אני לא יודע מה לעשות אולי הרוטר דפוק אבל איך אני יוכל לדעת. מצד שני אולי זה המודם דפוק...

אולי בזק פיקששו משהו... P:

בכל מקרה אני הייתי רוצה לדעת איך האינטרנט עובד עם הכבלים אולי אתם גם יודעים מחירים ואם המהירות שונה כשנכנסים לאתרים מחו"ל.

דבר נוסף זה המלצה על רוטר טוב ועל כרטיס רשת אלחוטי עם קליטה טובה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים