עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אין HTTP לאחר זמן שימוש מסוים במחשב

Featured Replies

פורסם

שלום,

לאחרונה נתקלתי בבעיה מאוד מעצבנת.

לאחר זמן שימוש מסוים במחשב ובאינטרנט, פרוטוקול ה HTTP פשוט מתפגר לו.

כל שאר השירותים עובדים: Icq, Messenger, Emule, Azuerus, אך כל מה שקשור ל HTTP פשוט ומסרב לעבוד.

גם ה FF וגם ה IE אומרים שלא ניתן למצוא את הדף, כאילו בכלל אין חיבור.

לאחר RESET למחשב הבעיה מסתדרת. אני משתמש במודם רשת שהוסב לנתב Aztech 600E, ובסוויץ' 8 פורט של Edimax. החיבור הוא חיבור קבוע.

ניסיתי גם לחבר את המודם ישירות למחשב, אך הבעיה עדיין נשארת. לדעתי הבעיה היא במערכת ההפעלה - Service או הגדרה שגויה.

הבעיה התחילה לפני שלושה ימים, כאשר הדבר האחרון שעשיתי הוא ניסיון Tweaking ל FF. אחרי שהבעיה התחילה חזרתי להגדרות ברירת המחדל אך הבעיה לא נפתרה.

הצעות מישהו? תודה.

פורסם

כשזה קורה תנסה לגלוש לIP הבא 192.118.82.140.

הוא צריך לפתוח לך את WALLA. אם כן זאת בעית DNS.

יש לאחרונה וירוס או רוגלה שמשנות את הDNS - רצוי לבדוק.

תגיד מה היו התוצאות

פורסם
  • מחבר

תודה, אבדוק את הנושא כשתצוץ הבעיה שוב.

פורסם
  • מחבר

מצטער על הדאבל פוסט, אבל אחרת הנושא ימשיך לשקוע...

טוב, הבעיה לא נפתרה. ניסיתי את כתובת ה IP כשהבעיה שבה, אך הוא סירב להתחבר לאתר.

שמתי לב שהבעיה מופיעה כשני נכנס לאתרים מסוימים. הראשון ששמתי לב אליו הוא אתר הדרייברים של Leadtek. ברגע שאני נכנס אליו, כל מה שקשור ל HTTP מתנתק.

רעיונות?

פורסם

נוספה לך אזהרה על הקפצה. זו אזהרה 2 מתוך 3. אנא קרא את חוקי הפורום.

ננעל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.