פורסם 2006 בדצמבר 1918 שנים שלום. לאור יצאת ה-DX10 וכל ה-SM 4.0 התחלתי קצת לחקור וללהתעניין ב-DX9. בקיצור כתבתי הסבר קצר שעונה על השאלה מה זה Pixel Shaders, שאני מקווה שהוא נכון . אם הוא לא נכון אתם מוזמנים לתקן אותי פשוט העניינתי בנושא ולא מצאתי עליו חומר באתר. אז הנה: שאלה: מה הם מצללי קודקודים? תשובה: חפצים בסביבה תלת-ממדית לרוב מורכבים ממשולשים שלמעשה מוגדרים ע"י הודקודים שלהם. מצלל קודקוד הוא פונקציית עיבוד גראפית המשמשת ליצירת אפקטים על חפצים בסביבה תלת-מדית ע"י ביצוע חישובים מתמטיים על החפץ המסוים. לפני יצאת ה-DX8 אפקטי הצללה היו כל כך מסובכיםלעשייה עד כדי כך שהם יכלו להתבצע רק ע"י שימוש בפריימים מרונדרים. כיום מפתחי המשחקים משתמשים במצלללי פיקסלים על מנת להפיח רוח ואישיות בדמויות ובסביבות שהם יוצרים במשחקים. עכשיו יש לי קצת שאלות על הנושא: 1-התפקיד של מצלל הפיקסלים הוא להצליל אך ורק פיקסלים או גם משהוא אחר. 2-ה-SM 3.0 הו סוג של טכנולוגיה או שהוא חלק פיזי מהכרטיס מסך. בתודה מראש
פורסם 2006 בדצמבר 1918 שנים שלום ההסבר תקין. קודם כל אתה צריך לדעת שהגראפיקה במשחק מורכבת משלד תלת מימדי שעליהם מולבשות טקסטורות. השלד מורכב מהמשולשים שאתה מדבר עליהם (פוליגונים) ונחוץ למיקום הטקסטורות (הפיקסלים הצבעוניים שרואים). הטקסטורות הן תמונות דו מימדיות שמולבשות על השלד וכך מתקבלת תמונה תלת מימדית. אז לגבי השאלה שלך, Pixel Shader (מצליל פיקסלים) מבצע הצללה רק על הפיקסלים. 2. SM3 הוא "סט" פקודות ב DX9 שמהווה סטנדרט לפיתוח אפקטים של הצללות במשחקים מבוססי DX, כלומר טכנולוגיה.
פורסם 2006 בדצמבר 1918 שנים מחבר אוקי תודה. אם תוכל לענות לי על עוד טיפה שאלות: 1-מה זה פילטרים 2-מה זה טקסטורות 3-מה זה AA 4-מה זה VIVO :lol: אני יודע שזה הרבה שאלות אבל סתם שיהיה לי קצת רקע כללי
פורסם 2006 בדצמבר 1918 שנים 1. חיפוש, זה חרוש מאוד.2. תמונה דו מימדית (תמונה רגילה!), במשחקים משומשת להלבשה על מודל תלת מימדי.3. זה פילטר, ראה 1.4. Video In Video out.
פורסם 2006 בדצמבר 1918 שנים אתם מוזמנים לתקן אותי פשוט העניינתי בנושא ולא מצאתי עליו חומר באתר. hahahaha http://www.tweakguides.com/Graphics_1.html
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.