פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים א. לא אמרתי שהמשפט שלך שקר(אחרי הכל פשוט לקחת את הנבואה והצבת שמה דברים אחרים)והטעות המינורית היא שפשוט השמיים והארץ היו עדים בשירת האזינו ב. מצטער אבל גם גדולים ממני(כמו הרמב"ם ) לא יכוליםג. בין השאר- כןוז"א יש סתירות גם בעניינים רוחניים(וגם ריה"ל סובר כך)
פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים אם כך, אדם יכול להאמין או לא להאמין בכל דבר שימצא לנכון(כל עוד לא הוכחה נכונותו/אי נכונותו) - והוא יהיה צודק. זה סותר לחלוטין אחד את השני - הרי לא חסר מצבים שבהם אמונות סותרות אחת את השניה.בדיוק. אין שום דבר רע בזה, אבל האנושות הרסה את כל היופי שברעיון הזה של האמונה, בגלל שאנשים תמיד הלכו בקטע של "אם זאת האמונה שלי אז אני צודק - ובהכרח אתה טועה, אז עכשיו אני אלחם בך".בנוסף לכך שחלק לא קטן מהגזע האנושי מורכב מאנשים שמאמינים במה שאחרים מכתיבים להם להאמין - מתוך כוונות הרסניות.
פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים אבל הקטע שאתה מדבר עליו הוא נכון כי אם אני מאמין שיש רק דרך אחת אז בהכרח כל דרך אחרת תיהיה שגויה
פורסם 2006 בדצמבר 2418 שנים ^^^מחזק.א. לא אמרתי שהמשפט שלך שקר(אחרי הכל פשוט לקחת את הנבואה והצבת שמה דברים אחרים)והטעות המינורית היא שפשוט השמיים והארץ היו עדים בשירת האזינו ב. מצטער אבל גם גדולים ממני(כמו הרמב"ם ) לא יכוליםג. בין השאר- כןוז"א יש סתירות גם בעניינים רוחניים(וגם ריה"ל סובר כך)א. אבל אם המשפט שלי הוא לא שקר, הרי שהוא אמת. כיצד זה יכול להיות? האם אני חכם יותר מאלוהים?
פורסם 2006 בדצמבר 2418 שנים אבל הקטע שאתה מדבר עליו הוא נכון כי אם אני מאמין שיש רק דרך אחת אז בהכרח כל דרך אחרת תיהיה שגויהכן, חידדת קצת מה שאמרתי. כלומר, בפרט זאת עוד בעיה - אנחנו לא יכולים להאמין שיכולה להיות יותר מדרך אחת, או שאותה דרך יכולה ללבוש הרבה צורות ולהיות נכונה בכולן.
פורסם 2006 בדצמבר 2418 שנים ^^^מחזק.א. אבל אם המשפט שלי הוא לא שקר, הרי שהוא אמת. כיצד זה יכול להיות? האם אני חכם יותר מאלוהים?יכול להיות שזאת סתם טעות. וזאת לא חוכמה כל כך גדולה לקחת את דבר ה' ולהציג אותה כשלך(עם שינויים מינוריים שהם אלו הטעויות שלך)
פורסם 2006 בדצמבר 2418 שנים חוכמה גדולה או לא, זה המשפט. לצורך העניין הייתי יכול לומר "אני חכם מאלוהים", אז? רציתי ששני המשפטים יהיו מקבילים אחד לשני.ומה טעות מה? אם הוא לא שקר, הוא אמת. אין אפור באמצע, אין אולי.
פורסם 2006 בדצמבר 2418 שנים לזה רציתי להגיע. שתאמר שהמשפט שלי הוא שקר. מה הופך את המשפט שלי לשקר ואת הציטוט שלך לאמת? רק משום שזה נכתב בספר(שע"פ דעתי מלא בשטויות ובשקרים) ישעיהו? ואם כן(מתערבים שתאמר "כן"?), מה הופך את ספר ישעיהו לצודק יותר ממני?
פורסם 2006 בדצמבר 2418 שנים חוכמה גדולה או לא, זה המשפט. לצורך העניין הייתי יכול לומר "אני חכם מאלוהים", אז? רציתי ששני המשפטים יהיו מקבילים אחד לשני.ומה טעות מה? אם הוא לא שקר, הוא אמת. אין אפור באמצע, אין אולי.לא על זה הדיון בעמוד האחרון? על העניין שאמת מבחינתך היא שקר מבחינתו של אחר אם האמונות סותרות? אם אתה באמת מאמין במשפט הזה, אז מבחינתך הוא אמת, שמבוססת אך ורק על האמונה שלך - שנוגדת אמונה של אדם דתי, שמבחינתו זהו שקר. בוא נאמר שה"אפור באמצע" הוא טווח האמונות בעולם שלא מחזיקות בדעה לגבי האם אתה חכם מאלוהים או לא. אז מבחינה זו המשפט הוא לא שקר, ולא אמת.לכן aquarius לא הגדיר את המשפט "אתה חכם מאלוהים" כשקר. הוא לא שקר באופן מוחלט, עדיין יש תחום אפור.
פורסם 2006 בדצמבר 2418 שנים לפי האמונה שלי דבר הנביא זה הדבר שאתה הכי יכול להיות שזה נכון כי פשוט זה נאום של ה'ומה לעשות שאתם לא באותה ספירה
פורסם 2006 בדצמבר 2418 שנים זה כבר דעה שלך ופה אנחנו חלוקיםאמרתי לך כבר שכל שורש החלוקת זה האם יש אלוהים או לא
פורסם 2006 בדצמבר 2418 שנים מה הופך את ספר ישעיהו לצודק יותר ממני? עדיין לא נפל לך האסימון, אה? ספר ישעיהו יותר צודק ממך, לפי אמונתו של aquarius. מה כל כך מסובך? אני מניח שבשביל עצמך הוא פחות צודק ממך (ואם אני טועה, אז אתה מתוסבך במיוחד ).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.