פורסם 2006 בדצמבר 718 שנים שלום לכולם,בשבוע האחרון המחשב שלי נתקע לאחר כל כמה שעות של עבודה, ומופיע מסך כחול (Blue Screen of Death).הודעות השגיאה:בכל פעם מתקבלת הודעת שגיאה שונה. אלה חלק מההודעות שיקבלתי: (אני אדלג על כל המילים המפחידות של מיקרוסופט)הודעה ראשונה:DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUALSTOP: 0x000000D1 (0x00000081, 0x00000002, 0x00000000, 0x869X5EC0)הודעה שניה:STOP: 0x0000007E (0xC000005, 0xECA7A168, 0xF3D9BBF0, 0xF3D9B8EC)nltdi.sys - Address ECA7A168 base at ECA71000, DateStamp 43a5e989הודעה שלישית:STOP: 0x0000007E (0xC000005, 0xF0E855C8, 0xF791BB4C, 0xF791B848)tcpip.sys - Address F0E855C8 base at F0E82000, DateStamp 444775d3הודעה רביעית:STOP: 0x0000007E (0xC000005, 0x85F20B37, 0xF1211BE0, 0xF12118DC)הצעדים שניסתי על מנת לפתור את הבעיה:1. עדכון הביוס2. עדכון הדרייבר של כרטיס המסך3. פירמוט מחיצת מערכת ההפעלה והתקנה מחדש של Windows4. עדכון הדרייבר של המעבד5. הרצת memtest במערכת הפעלה חיצונית. 4 סדרות של בדיקות (passes) עברו ללא שגיאות.6. הרצת סריקת דיסק קשיח דרך Windowsמפרט המערכת:מערכת הפעלה: Windows XP Professional SP2מעבד: Athlon 64 3800+ (socket AM2) X2לוח אם: ASUS M2NPV-VMזכרונות: Twinmos DDR2 667 512MB X2דיסק קשיח: Western Digital 160GB SATA2 7200RPM 8MBספק כוח: HEC 300AR-TFכרטיס מסך: אני משתמש בכרטיס המובנה על לוח האם (GeForce 6150)חשוב לציין שקשה לבדוק האם פעולות מסוימות פותרות את הבעיה, מכיוון שהמערכת נתקעת אחת לכמה שעות.אבקש את עזרתכם בפתרון הבעיה.תודה מראש לעוזרים.רון
פורסם 2006 בדצמבר 718 שנים http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=124642.msg1042635#msg1042635
פורסם 2006 בדצמבר 718 שנים אם ההודעות באות רנדומלי בצורת ההודעה ובתיזמון אז תחשוב אולי על האפשרות שהספק חלש מדי למערכת.
פורסם 2006 בדצמבר 718 שנים ובכל אופן, תריץ את sfc /scannow מהRUN רק כדי לוודא שזה לא בעיה במערכת ההפעלה עצמה.
פורסם 2006 בדצמבר 818 שנים מחבר שוב שלום,אני מוסיף לרשימת הקריסות את שגיאה מספר חמש:STOP: 0x0000007E (0xC0000005, 0xEC887168, 0xECF50BF0, 0xECF508EC)nltdi.sys - Address EC887168 base at EC87E000, DateStamp 43a5e989Bionix, הרצתי את הסריקה sfc /scannow. הסריקה הסתיימה ללא הודעות מיוחדות. אני מניח שהיא עברה בהצלחה.QuAKeR_996, המערכת שלי לא כוללת כרטיס מסך בכלל, יש רק כונן קשיח וצורב DVD. הספק הוא חדש ושל HEC. קשה לי להאמין שהוא הבעיה. אם יש דרך לבדוק האם הספק הוא שגורם לבעיה, אני אשמח לנסות אותה.x-dude, את המאמר שאליו קישרת קראתי לפני פרסום ההודעה. אני אתייחס לסיבות האפשריות שמופיעות שם:ספק - כאמור, אין לי דרך לבדוק אם הוא הגורם, למרות שנראה לי לא סביר שזאת הבעיה.התנגשויות דרייברים - התקנתי דרייברים עדכניים לכל ההתקנים.קבלים נפוחים על לוח האם - לא בדקתי עדיין. זה שווה בדיקה, למרות שזה לא סביר. הלוח הוא לוח חדש של ASUS בן כמה חודשים.קבצי מערכת לא תקינים - ביצעתי פירמוט והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה. בנוסף ביצעתי את הסריקה ש-Bionix הציע (sfc /scannow).בעיות בזכרונות - ביצעתי סריקה באמצעות memtest. ארבעה מעברים שנמשכו למעלה משעתיים הסתיימו בהצלחה.בעיות התחממות - בכל הפעמים שבדקתי את טמפרטורת המעבד לא ראיתי ערכים גבוהים מ-50 מעלות. לוח האם לא עובר את 35 המעלות. יתכן שהמערכת מתחממת יותר, אבל אין לי לוג של טמפרטורות שבו אני יכול לבדוק מה קרה לפני הקריסה.עדכון ביוס - בוצע (וכמעט עלה לי ביוקר, כי המחשב קרס בדיוק בזמן העדכון. בסופו של דבר הסתדרתי עם הביוס, והוא כרגע פועל עם הגרסא העדכנית ביותר).ניתוח קבצי ה-MiniDump על פי הנחיות המאמר:את קובץ התיעוד של קריסה מספר אחת אין לי, מכיוון שפירמטתי מאז את המחשב. המספרים הם בהתאמה להודעות הקריסה שפרסמתי קודם. הנה סיבות הקריסה ש-WinDbg מספק:קריסה מספר שתיים:Probably caused by : nltdi.sys ( nltdi+aa05 )קריסה מספר שלוש:Probably caused by : tcpip.sys ( tcpip!TcpipBufferVirtualAddress+8 )קריסה מספר ארבע:Probably caused by : nltdi.sys ( nltdi+a677 )קריסה מספר חמש:Probably caused by : nltdi.sys ( nltdi+9168 )יש הצעות?תודה על העזרה,רון
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.