עבור לתוכן

שאלה בקשר ל7900GT

Featured Replies

פורסם

יש לי את הכטיס הזה {7900GT}

זה אחלה כרטיס הכל עובד סבבה

אבל בחלק מהמשחקים הHDR לא עובד עם AA

שזה דבר ידוע בטח לכולם

אז רציתי לדעת אם יצא איזה תיקון כלשהו הוא שיש איזה קומבינה להפעיל את שניהם ביחד?

פורסם

לא, "הבעיה" היא בחומרה ולא משהו שניתן לתקן ע"י תוכנה =]

פורסם

חוץ מהמנוע הגרפי של הף-ליף 2 לא תוחל לשחק אם HDR+FSAA :'(

פורסם
  • מחבר

תסבירו לי בבקשה במה הAF משפר את הגראפיקה?

אני יודע שAA ממש מחדד את התמונה ורואים בהבדל

מה זה AF אבל? :s07:

פורסם

קצת חיפוש לא יזיק. ::)

מיתוך הFAQ של פורום גרפיקה:

1.3 מהם הם פילטרים? מה הם עושים ואיזה סוגים יש? האם הפעלתם פוגעת בביצועים?

פילטרים הם מסננים שיוכלים לשפר את איכות התמונה המוצגת בהמהלך משחק או תוכנת 3D, ברמות שונות ובהיבטים שונים. ישנם 2 סוגים של פילטרים:

Anisotropic Filtering) AF): השיטה הסטנדרטית למיפוי טקסטורות מניחה שכל דגימה של טקסטורה תמופה למרובע בתמונה הסופית. אך הדבר בד"כ לא נכון. טקסטורות ממופות לגופים בצורות שונות, וההנחה הזו גורמת לעיוותים שונים בתמונה הסופית. על מנת לפתור את הבעיה, פיתחו אמצעי שדוגם פיקסלים נוספים מהטקסטורה על מנת לנסות להתגבר על הבעיה. הבעיה לא נפתרת, אבל מקבלים תוצאה קרובה יותר לפתרון האולטימטיבי. דגימת הפיקסלים הנוספים, כמובן, דורשת העברת יותר מידע מהזיכרון של הכרטיס מסך ומאיטה את הביצועים.

Anti Aliasing) AA): התצוגה על המסך מורכבת ממספר סופי של נקודות. כאשר מנסים לצייר קווים שהם לא מאונכים או מאוזנים באמצעות מספר סופי של נקודות מקבלים צורה של מדרגות. פותח אמצעי שנקרא Anti Aliasing שתפקידו לנסות להחליק את המדרגות ולהפוך אותן למשהו יותר קרוב לקו. אמצעים אלה דורשים חישוב של יותר פיקסלים, דבר שדורש זמן רב יותר והעברה של יותר נתונים בזיכרון של הכרטיס מסך. כתוצאה מכך הביצועים קטנים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים