-זקוק לעזרה sony vaio vgn-txn15p - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

-זקוק לעזרה sony vaio vgn-txn15p


go_go

Recommended Posts

שלום חברים,

חזרתי מנסיעה לארה"ב והבאתי עימי מחשב נייד חדש vaio vgn-txn15p.ראשית רציתי לדעת האם יש שרות למחשב בארץ? שנית,האם עשיתי עיסקה טובה (המחשב עלה לי 2300$) שלישית,האם מישהו יכול לתת לי טיפים על המחשב? האם מישהו יודע האם יש שרות wireless WAN4 בארץ כדוגמת sprint בארה"ב? אני נוסע כל הזמן בכל העולם ואני זקןק לתקשורת בכל מקום אליו אני מגיע (לא בכל מקום אני מצליח להתחבר לאינטרנט,דבר הפוגע בעבודתי) לפי הברורים שערכתי,sprint תומכת בכיסוי תקשורת רק בארה"ב ואינה תומכת בכיסוי באירופה,אסיה ואפריקה. למספר קולגות שלי(מחו"ל) יש את אותו מחשב והם מצליחים (לטענתם) להתחבר בכל מקום,דבר שהתגלה לי כלא נכון עת בביקורנו האחרון בארה"ב לא הצליח קולגה שלי להתקשר עם vodaphone בארה"ב.לטענתו הוא מתקשר בכל אירופה,אפריקה ואסיה עם vodaphone אבל לא בארה"ב. ניסיתי לעבור לתדר gprs 1900 הפועל בארה"ב עם הנייד שלו-אולם ללא הצלחה.Vodaphone כנראה אינה תומכת בפרוטוקול התקשורת הזה. כמובן שאני יכול לרכוש שני סימים אחד לארה"ב ואחד לאירופה,אסיה ואפריקה אולם זה מסורבל ולא כלכלי. האם מישהו יכול לתת לי עצה בנושא?האם יש פתרון תקשורתי כולל לנושא? לדברי ניתן להתקשר עם המחשב בכל מקום בעולם,יש למחשב אנטנה מובנת כדי לתמוך בענין-אולם איני יודע עם איזה חברה להתקשר כדי לקבל פתרון כולל.

תודה מראש לכל העונים :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אתה יכול לקבל שירות למחשב הנייד בארץ אך ורק אם הדגם הספציפי הזה נמכר גם בארץ. גם אם הוא נמכר בארץ לא יהיה קל בד"כ לשכנע את ישפאר לתת שירות (באחריות ללא תשלום) - אבל לפעמים ניתן.

2. לרשת ואורנג' תמיכה ב-GPRS ולרשת פלאפון יש תמיכה ב-EVDO ו-X1. אני לא יודע אם יש לחברות האלה הסכמי הגירה עם חברת האם שלך שהסים שייך לה, אבל לדעתי ייתכן ותוכל לקבל סים שיאפשר לך תקשורת GPRS בחינם כיוון שאת הכסף הגדול החברות בארץ עושות על עלות התקשורת עצמה - שהיא לא זולה בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובה. לגבי מחירי התקשורת בארץ-אין טעם לדבר,המחירים בשמיים לעומת חו"ל.אני כנראה יקנה בסוף שני סימים,אחד לארה"ב

של חברת SRRINT ןאחד לשאר העולם של VODAPHONE . לגבי המחשב,האם הקניה טובה?המחשב שוקל 890 גרם בלבד כולל מובנה,1 ג'יגה ומערכת הפעלה.הסוללה מחזיקה מעל ל-4.5 שעות ובפרוספקט הם טוענים עד 11 שעות.....חשובה לי דעתכם והאם יש איזה שהם טיפים שאתם יכולים לתת לי. תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המחשב,האם הקניה טובה?המחשב שוקל 890 גרם בלבד כולל מובנה,1 ג'יגה ומערכת הפעלה.הסוללה מחזיקה מעל ל-4.5 שעות ובפרוספקט הם טוענים עד 11 שעות.....חשובה לי דעתכם והאם יש איזה שהם טיפים שאתם יכולים לתת לי. תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם כמות הנסיעות שלי... חיפשתי מחשב קטן וקל. יש לי LATITUDE 510 D שהכביד עלי בנסיעות והפכתי אותו למחשב שולחני. אגב, הוא לא כל כך שביר,הוא בנוי מקבלר (סיבי פחם) המשמש לתעופה ומכוניות מרוץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...