המלצה לאוזניות עד 500 ש"ח - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה לאוזניות עד 500 ש"ח


THE FOX

Recommended Posts

מחפש לתחום האוס וטראנס בעיקר.

דיוק בצלילים שיוכלו לתת באסים מדוייקים ולא מרוחים :xyxthumbs:

לא הייתי כל כך מרוצה מ הPX100 היה חסר להם את תחום הבאסים והטונים הגבוהים היו צורמים מעט :-\

יצא לי לשמוע את SennheiserHD200 והצליל שלהם ממש טוב :cool2:

החזרתי את ה PX100 לחנות והמליצו לי כעת על כמה דגמים:

Sennheiser HD485

Sennheiser HD465

Sennheiser HD435

אלה אם ארצה.

Sennheiser HD497

Sennheiser HD205

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה- HD497 איכותיים מאוד, אבל ממה שאני זוכר הייצור שלהם הופסק, אתה בטוח שיש לחנות אותם?

לגביהם לא שאלתי...אבל האיש שאיתו דיברתי אמר שהוא יכול להביא אם הדגם קיים אצל סיינזר.

נגיד וה HD497 לא קיים, מה עוד מומלץ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך הן מבחינת נוחות?

מה שאהבתי מאוד אצל ה PX100 זו הנוחות המדהימה.

מקווה שהדגמים האלו גם יהיו כמוהם.

*הוצעו לי יד שניה HD280 PRO במחיר טוב

64 Ohms זה קצת הרבה לחבר כרטיס קול?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאוזניה הזו יש 2 בעיות עיקריות, ואחת משנית (בתקציב שלה כמובן):

1- היא לא נראית משהו.

2- היא לוחצת יחסית חזק על הראש (לא שוברת את הגולגולת, אבל חזק יחסית, זה עוזר לאטימה הטובה שלהן).

3- בעיה משנית - הלחץ והעובדה שהן סגורות גוררות התחחמות ומדיי פעם צריך להזיז את האוזנייה לכמה שניות לאוורר את האוזן (פעם בשעה מספיק בדר"כ).

מבחינת סאונד, אוזניות מאוד טובות, במחיר שלהן מעולות!

ציטוט שלי מפורום אחר:

כמו שרשמתי בדיון הנ"ל, גם לי יצא לשמוע את האוזניות כמה פעמים. בפעם האחרונה ביום ו' לפני שבועיים הבאתי אותן מחבר (יחד עם החבר ) לצורך בדיקה מדוקדקת שלהן, לצורך ההשוואה נעשה שימוש ב-Audio Technica ATH-A900 שלי.

התוצאות להלן:

בידוד בהחלט טוב מאוד. רואים שהעוצמה בה האוזניות נלחצות על האוזן אינה לשווא אלא עוזרת בהחלט לבידוד טוב מאוד של קולות מבחוץ. גם הבידוד שמונע בריחת סאונד החוצה טוב מאוד, והתקשתי לשמוע את האוזניות כשחבר שלי השתמש בהן והן היו על ווליום מכובד מאוד. בידוד שמתעלה על ה-A-900 שלי, לא בהרבה, אבל בהחלט מתעלה בבירור.

הבאס חזק מאוד, אפילו אני אישית הייתי אומר חזק מדיי. הבאס פשוט ב-2db (לפחות) יותר חזק משאר התדרים. לא יורדות נמוך מספיק לטעמי, לא הצליחו להשמיע באס נמוך שליווה כמה טראקים של Nightwish אשר נשמעו בבירור לא יאומן עם ה-A900. גם הבס שקיים, חזק בהחלט אבל לא מדויק מספיק. ניתן לשמוע זיופים ברורים כשמשווים ראש-בראש מול אוזניות טובות יותר (כמו ה-A900).

הפרדה בין צלילים. בעוד ה-280 הציגו הפרדה טובה בהאזנה ראשונית, הן נראו כ"מרוחות" ולא מדויקות מספיק בשמיעה חוזרת לאחר האזנה ל-A900.

רזולוציה ותשומת לב לפרטים. גם ב-280 כמו בכל אוזניה טובה ניתן לשמוע בבירור את הייתרון של אוזניות על פני רמקולים, פירוט שאין כמותו תודות לנצילות גבוהה יחסית לרמקולים,בהחלט ניתן היה לשמוע כי ה-A900 נתנו צלילים ברורים יותר גם בעוצמות חלשות ובתדרים קשים. המצילות נשמעו ברורות הרבה יותר ונעימות הרבה יותר בעת האזנה ל-Nightwish, כמו גם בעת האזנה ל-Gaucho של Steely Dan.

ברור שההשוואה הייתה לצורך בדיקה אישית שלי בלבד, ושאי-אפשר להשוות אוזנייה של 100$ (במחיר חו"ל) כמו ה-280 לאוזניה שמחירה כמעט כפול. עם זאת, אני חייב לציין כי הופתעתי מאוד לגלות שה-A900 התעלו על ה-280 גם במוזיקה רועשת כמו טראנס ומטאל כבד וזאת למרות שה-A900 הן אוזניות יחסית Laid-Back לעומת ה-280 שהן אוזניות יותר רועשות שאמורות להתאים דווקא למוזיקה שכזו עקב יעודן (DJ's). למרות הכל, ה-280 נשמעו בהחלט טוב מאוד, לא מצדיקות את ההייפ העצום שהיה סביבן בעבר, אך בהחלט נשמעות טוב מאוד ועומדות בדרישות שיש מאוזניות במחירן ללא כל דופי.

לצערי הרב לא היה לי מגבר רציני לעשות איתו השוואה, ולכן נעשה שימוש בכרטיס ה-Audigy 2ZS שלי.

הצלחתי למצוא גרף של היענות ה-280Pro לתחום התדרים שבין 20Hz-20kHz.

הגרף בהחלט מחזק את דבריי שהאוזניות אינן יורדות נמוך מספיק, וכבר מ-200Hz ניתן לראות ירידה ברורה של היענות אשר ממשיכה עד ל-20Hz בצורה תלולה למדיי. כמו כן, ניתן לראות בבירור את הבליטה שדיברתי עליה בבאס, בסבירות ה-200Hz-400Hz הגרף בולט מאוד לעומת שאר הגרף. לא 2db כפי שהדבר נשמע לי (אם כי אצלי התוצאות היו מעט שונות עקב Break-in ו-Burn-In שונים ועקב הגברה שונה מזו שבה נעשה שימוש לצורך שרטוט הגרף), אבל הבדל ברור.

Anatoli.

http://www.headphone.com/graphs/showGraph.php?graphID=213

למרות שכביכול ה-280 לא הגיעו לרמה של ה-A900, חשוב לזכור דבר אחד. ה-280 הן שעולות בערך חצי מה-A900. דבר נוסף וחשוב מאוד, אני לא אוהב באס חזק, לכן דווקא הייתרונות של ה-280 מבחינתי היו קצת מציקים (למרות שאני חייב לציין שבשביל כמו מטאל וטראנס הן מעולות). כמו ששמעת כשבאת לקחת את הצ'יינטק, אני יותר אוהב פירוט, דיוק, וצליל מאוזן. באס זה הדבר האחרון שאני מחפש, באוזניות לפחות.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...