עבור לתוכן

תשובת Netvision בנוגע לנתבים וחייגנים.

Featured Replies

פורסם

ובכן שלחתי מכתב לחברת Netvision בנוגע לת'רד הזה והרי לכם תגובותם:


"יהודה היקר,

חייגן ה-VPN מיועד לאפשר חיבור מאובטח ומתקדם יותר לאינטרנט.

השימוש בחייגן מאפשר אימות שם משתמש וסיסמא לפני כל התחברות, ולפיכך מאפשר גישה ישירה לאינטרנט ללא צורך במעבר באתר מיוחד.

חייגן ה-VPN מיועד ללקוחות הכבלים בכל החברות. השימוש בחייגן איננו אמור להאט את קצב העברת הנתונים או לגרום להתנתקויות.

כככל, חברת נטוויז'ן מספקת ללקוחותיה הפרטיים חיבור למחשב יחיד המחובר למודם ועל אף שאיננה אוסרת על חיבור רשת מקומית,

אין נטוויז'ן ממליצה על כך. ואיננה מספקת תמיכה טכנית מעבר לחיבור המחשב המחובר ישירות למודם עצמו.

לקוחות המעוניינים בתמיכה ברשת מקומית יכולים להפוך את חשבונם לחשבון עסקי.

לקוחות עסקיים נהנים מתמיכה מקצועית המתמחה בתפעול רשתות מקומיים באמצעות נתבים ("ראוטרים") ורכזות ("האב")

ומשירותים נוספים כגון כתובת אינטרנט (איי.פיי.) קבועה.

למידע בנושא אנא פנה ישירות למחלקת התמיכה העסקית בכתובת

wan@netvision.net.il

למידע נוסף, אנא צור קשר עם מרכז התמיכה הטלפוני 24 שעות ביממה (שבעה ימים בשבוע(

במספר 04-8560570 (או 3031* במחיר שיחה מקומית(

- בכל התקשרות עמנו אנא כלול התכתבויות קודמות אם ישנן.

יום נעים.

רן קמיל,

מחלקת התמיכה הטכנית

נ ט ו ו י ז' ן"


אני רואה בזה שיטה נוספת לחרוג מנורמה עולמית וניסיון נוסף לגבות כסף מלקוחות.

פורסם

חבל , באמת חבל :bash:

ימציאו כל דרך כדי למצוץ עוד כסף ...

פורסם

חבל שנטויז'ן מנסה להשוויץ בתמיכה הטכנית שלה והשירותים ללקוח, אפילו ביססה לעצמה מעמד של ספקית יוקרה, המרשה לעצמה לקחת יותר כסף מספקים אחרים-

פשוט אין על מה להיות לקוח שם- הנה עוד הוכחה.. התמיכה הטכנית תמיד ינסו להתחשבן ולעשות את המינימום האפשרי.

הספקית בעת החתימה לא אמרה מאומה על מה תעשה עם חשבונך ולכן אין לה כל זכות לא לספק שירות כל עוד אתה לא חורג מחבילתך ו/או

עושה משהו הגובל באי חוקיות.

פורסם

בסך הכל נראה שנטויזיון צודקים

הם לא אמורים לפתור לך בעיות בהגדרת הרשת אלא רק חיבור לאינטרנט של מחשב בודד.

הם אומרים שלא איכפת להם שתתחבר לרשת מקומית אבל אם אתה רוצה תמיכה לרשת כזו אז תשלם.

פורסם

תשובה עלובה ומתחמקת .

ממש חבל שכך הם נוהגים

פורסם
  • מחבר

בסך הכל נראה שנטויזיון צודקים

הם לא אמורים לפתור לך בעיות בהגדרת הרשת אלא רק חיבור לאינטרנט של מחשב בודד.

הם אומרים שלא איכפת להם שתתחבר לרשת מקומית אבל אם אתה רוצה תמיכה לרשת כזו אז תשלם.

יש הבדל אדיר בין מיחשוב עסקי עם לקוחות עסקיים כאשר הוצאות אינטרנט מוכרות במס-הכנסה למשתמשים בייתיים כאשר הילדים הקטנים משתמשים באינטרט בייתי משותף בעזרת נתב.

ספקיות האינטרנט עושות עוול בנוגע לפיתוח חייגנים שאינם "מתוקנים" לפי נורמות בינלאומיות.

פורסם

הם צודקים 1000% וכל מילה נוספת מיותרת.

פורסם

יש לי שאלה:

ספקיות אחרות (כמו בזק בינלאומי, למשל) כן עוזרות ונותנות תמיכה לחיבור שני מחשבים לאינטרנט דרך ICS?

פורסם
  • מחבר

יש לי שאלה:

ספקיות אחרות (כמו בזק בינלאומי, למשל) כן עוזרות ונותנות תמיכה לחיבור שני מחשבים לאינטרנט דרך ICS?

כרגע אין בעיות מיוחדות עם שיתוף ICS וחייגנים. הבעיה נובעת כתוצאה מנתבים שאינם נתמכים ע"י החייגנים של חברות הכבלים וספקיות האינטרנט.

פורסם

יש לי שאלה:

ספקיות אחרות (כמו בזק בינלאומי, למשל) כן עוזרות ונותנות תמיכה לחיבור שני מחשבים לאינטרנט דרך ICS?

לא!

בכל מקרה לא בזק בינלאומי, בזמנו בקשתי מהם תמיכה בקשר לICS עם מודם ADSL וכל הזמן זכיתי רק לתשובות מתחמקות

בסוף למדתי לעשות את זה לבד אבל ירקתי הרבה דם על שהצלחתי...

האבסורד הוא שזה כלכך פשוט וקל וממש לא היה שווה את כל העצבים והקללות שהמחשב שלי ספג!

פורסם

אני מבין אותם עד כמה שזה נשמע חרא

הם מחויבים לחבר אותם לאינטרנט במחשב שבו מותקן המודם במצב שהוא הגיע (RELAY PPP)

תחשבו משהו כזה שנופל עליהם אחד שלא מבין כלום לעזור לו בחיבור במחשב הראשי הם יעשו את זה! אבל להתחיל להסביר לו על ICS ועל להפוך את המודם לPRO (אלקטל) זה כאב ראש.

למה הם מסבירים למגזר העיסקי כי הם ידועים שבמגזר העיסקי יושב מישהו שמבין במחשבים

אבל יש אתר טוב שהוקם במיוחד לעזרה ל ADSL

פורסם

לא חושב שזו הסיבה, לדעתי הסיבה היא שהם פשוט מניאקים ועושים רק את המינימום שרשום בחוזה(כלומר חיבור המחשב לאינטרנט ה"מהיר")

והמדניות שלהם היא לא לעזור מעבר לזה אלא תמורת תשלום נוסף!

אפשר לקרוא לזה "ראש קטן" למרות שזה לא כ"כ מדוייק!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים