מארז 3D AURORA, עזרה באיך להיפטר מהאור הכחול שלו - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מארז 3D AURORA, עזרה באיך להיפטר מהאור הכחול שלו


syberpuppy

Recommended Posts

יש לי מארז 3D AURORA של gigabyteת הבעיה שהאור הכחול שהוא מפיץ מכל חור אולי יפה אבל הןא משגע את השותף שלי, האם יש דרך לכבות את האור?

למה בכלל קיים האור הזה ואם אי אפשר לכבות אותו האם יש דרך (שלא כרוכה בלשים סדין על המחשב כל הלילה ולחמם אותו כמו טוסטר) להסתיר אותו?

תודה syberpuppy

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל מאוד שמתעלמים מהעובדה החשובה הזו שבמארזים היקרים והאיכותיים יש תאורה סתם ליופי.

אבל מה אם יום אחד המחשב עובר מהסלון לחדר שינה? ואם המשתמש לא רוצה לכבות את המחשב אלא להשאירו עובד 24 שעות ביממה מטעמיו שלו.

לכן בבחירת מארז, גם איכותי ככל שיהיה, חשוב לוודא האם יש אפשרות לכיבוי נוריות הקישוט הללו. ברוב המוחלט של המאווררים של Zalman לקירור מעבד למשל יש LED כחול גם זה שיקול חשוב. יצרנים חייבים לאפשר למשתמש חופש בחירה האם הוא רוצה מארז/ספק כח/מאוורר ללא תאורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא העלמתי מהעובדה, פשוט לא הייתה לי יותר מדי ברירה, זה היה המארז הזה או אחד ממש גרוע, ואני מסוגל להתעלם מהאור אישית, זה השותף שלי שלא יכול...

אתה אומר שהאור המטורף הזה הוא רק ליופי ואין לו שום סיבה אחרת?

איך אני יכול לבדוק אם במאווררים יש אופציה כזאת, לא ראיתי מתג או דבר דומה כשהרכבתי את המחשב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי שאולי זה שהנגדים מפיצים אור במקום חום ורעש, לא היה לי איכפת כל-כך האמת, בכל מקרה - אנחנו לא דנים כאן כמה נובי אלא איך לפתור את הבעיה לפני שהשותף שלי יתחיל לדרוש שאני יכבה את המחשב בלילה אז.... בקשה, אני צריך פתרון כלשהו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...